2020-03-01, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Det lär de göra, men BB är inte en semester, det ska vara en utmaning för deltagarna. Kommer att tänka på exempelvis 2011, när Martin gick in i sovrummet när alla andra sov - han letade febrilt efter en sovplats i mörkret, snubblade flera gånger och väckte de flesta. Slutade med att han fick sova på golvet.

Ett av många favoritmoments. Försöker lägga sig i full säng; Sonja "Men seriöst vafan, gå och lägg dig" Martin "Ja, jag gick ju och la mig" asgarv från Rodney och Chrille
2020-03-01, 04:10
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kallar henne för fake lebba pga att hon varken genom sin handling eller diskussion ger hbtq en bra bild.
Tvärtom så ignorerar hon påhopp av muslimer på kvinnor, och tar ingen ställning på direkten. För mig är det fake.

+ 1 !
Har inte tänkt på detta förrän du helt riktigt påpekar det .Det är ju falskt.Var hon äkta skulle hon sagt till Albanblatten Bögrim på studs.
2020-03-01, 04:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
+ 1 !
Har inte tänkt på detta förrän du helt riktigt påpekar det .Det är ju falskt.Var hon äkta skulle hon sagt till Albanblatten Bögrim på studs.

Jovisst, hon var i närheten när det hände, samt att det blev kalabalik så tröstade och kramade om Mergim "blattealbanen" Feka istället.
2020-03-01, 04:17
Medlem
kermiths avatar
Varför lämnade niggerlips sovrummet och sover utanför köket?
2020-03-01, 04:43
Medlem
Alex e sååå lik mitt ex både till utseende och beteende. Ryser av obehag.. Vi hade samma jävla diskussioner om att allt han ville ha var bekräftelse och övertag. Och trycka ner mig och få allt till att d e mitt fel. Man upprepar samma sak hela tiden och kan bekräfta hur mkt som helst men inget duger. Förstår henne lite också för man tycker om personen men personen är ett jävla psyk.
2020-03-01, 05:15
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av effyJ
Alex e sååå lik mitt ex både till utseende och beteende. Ryser av obehag.. Vi hade samma jävla diskussioner om att allt han ville ha var bekräftelse och övertag. Och trycka ner mig och få allt till att d e mitt fel. Man upprepar samma sak hela tiden och kan bekräfta hur mkt som helst men inget duger. Förstår henne lite också för man tycker om personen men personen är ett jävla psyk.

Så du blir tillsammans med en neger och sen grämer dig över att du blir illa behandlad?
2020-03-01, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Så du blir tillsammans med en neger och sen grämer dig över att du blir illa behandlad?
ibland får man skylla sig själv
2020-03-01, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jag förstår att man inte hinner klippa in allt i programmet, men nu framställdes det som att Mergim är en duktig pojke som sover ensam för att inte skapa drama. I själva verket blev han så pass förnärmad av att Amilia sa till honom att inte skämta om henne och Lennie så han valde munklivet. Plus att Vickan drog in honom i sovrummet sen.
Mergim är ju likt Patzy en av produktionen favoriserad deltagare.
Den ena kan kan kalla ttjejer för förnedrande saker som hund etc och bete sig som ett allmänt svin, den andre säger han skall våldta Martin och han skal döda någon annan.
Medans vissa blir utastade för att de säger att de ogillar judar, de hade ju inte ens sagt något om någon i huset, jag Gasman då kanske skulle kunna ta lite illa upp.
2020-03-01, 07:37
Medlem
Varför sover Victoria ute i vägghålet?
2020-03-01, 07:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag gick och la mig i hotellsängen, för festen såg så jävla lam ut. Blev det wild n crazy med en ny hink med 2 st smirnoff, eller vad hände?

När jag träder in kommer det bli kuuuuuul.
2020-03-01, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför skicka in något överhuvudtaget om de ska skicka in alkoholfri?

Fan, så efterblivna de människor i produktionen.

Lägg pengarna på något annat isåfall.
Men snälla det är några som inte dricker alkohol i huset ska inte dom få nå då
2020-03-01, 08:21
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Varför sover Victoria ute i vägghålet?

Kan ha varit för att Amilia och Anty låg och surra och dom andra försökte sova.
Dock ej säker ,en gissning baserat på vad jag såg före jag slutade se.
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-03-01 kl. 08:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in