2020-03-01, 03:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Hoppas de återinför konceptet med ett enda sovrum i huset. Alla i sovrum 1 sover, flera är vakna och snackar i sovrum 2. Hade varit klart mer underhållande om de inte varit separerade. Men vad vet jag, BB/Nordkorea vet bäst.

Jag gillade också idén med ett sovrum, men det gula laget måste tacka gudarna att de slipper avskräden i "Pink Ladies" rummet.
2020-03-01, 03:31
Medlem
Blev Victoria lack?
2020-03-01, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imananas
Blev Victoria lack?

Nja... nog mer ”kåt” lägger sig i ett av båsen i kamera ”köket” och ljudet låter mer som ”onani” 😊
2020-03-01, 03:46
Medlem
Känns som Glasman är en man kommer börja störa sig på om några veckor. Hoppas inte det dock, gillar han och Samis kemi.
2020-03-01, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag gillade också idén med ett sovrum, men det gula laget måste tacka gudarna att de slipper avskräden i "Pink Ladies" rummet.

Det lär de göra, men BB är inte en semester, det ska vara en utmaning för deltagarna. Kommer att tänka på exempelvis 2011, när Martin gick in i sovrummet när alla andra sov - han letade febrilt efter en sovplats i mörkret, snubblade flera gånger och väckte de flesta. Slutade med att han fick sova på golvet.

Patzys uttåg innebär tyvärr att de blivit av med en snarkmaskin. Sömnbrist gör att de blir mer lättirriterade, mer underhållning till folket.
2020-03-01, 03:56
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:

Men vart fan har du varit ??
Lämna mig med en hel del pk folk.Nu blev jag albanblattebögmergrim kräääääänkt !
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-03-01 kl. 04:00.
2020-03-01, 03:57
Medlem
Jag förstår att man inte hinner klippa in allt i programmet, men nu framställdes det som att Mergim är en duktig pojke som sover ensam för att inte skapa drama. I själva verket blev han så pass förnärmad av att Amilia sa till honom att inte skämta om henne och Lennie så han valde munklivet. Plus att Vickan drog in honom i sovrummet sen.
2020-03-01, 03:59
Medlem
kermiths avatar
Som sagt, Party-Patsy (LOL)" Svensson lämnade BB idag. Han gjorde rätt val om man inte känner sig bra och jag hoppas att han blir frisk.

Med det sagt så känns det underbart skönt att slippa femte kolonnaren. Han var rolig vid två fester men resten av festerna surade han och klagade bara samt den sista veckan så började han dessutom snacka skit om gula rummet. Mitt minne av Party-Patsy (LOL)" Svensson är ett djävla falskt drägg av den värsta sorten så det här blev lyckat.

Tack och goodbye Party-Patsy (LOL)" Svensson hoppas att du läser detta samt går igenom avsnitten och ser vilken låg nivå du platsar in in. Ingen kommer att sakna dig och att du är absolut inget bra föredöme av hbtq rörelsen då du stod på Mergim "blattealbanen" Fekas sida när han kallade dina två kvinnliga rumskamrater för hundar. T.o.m. Mergim "blattealbanen" Fekas pudlade och gjorde en avbön.

Och här hade du chansen att visa att du inte tolererar sådant och tagit ställning samt på ett seriöst manér sagt ifrån. Men Patrik "Party-Patsy (LOL)" Svensson visade den sämsta sidan av hbtq rörelsen. Och gjorde inget sådant. Detsamma gäller även Elisabeth ”Fakelebban ” Engh som dessutom måste ha missat hela metoo rörelsen.

Dessa två avskum Patrik "Party-Patsy (LOL)" Svensson och Elisabeth ”Fakelebban ” Engh kommer inte vara välkomna på Pride får vi hoppas annars är det en parodi.

Att Patrik "Party-Patsy (LOL)" Svensson lämnade huset kommer bara innebära att vi inte kan se mer av avskummet och det fanns så lite att skriva om dig så du blir aldrig saknad.

Kapten Haddock
Log Mar 1. 03.58
2020-03-01, 03:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Men vart fan har du varit ??
Lämna mig med en hel del pk folk.Nu blev jag albanbögmergrim kräääääänkt !

Hehe.
2020-03-01, 04:01
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Som sagt, Party-Patsy (LOL)" Svensson lämnade BB idag. Han gjorde rätt val om man inte känner sig bra och jag hoppas att han blir frisk.

Med det sagt så känns det underbart skönt att slippa femte kolonnaren. Han var rolig vid två fester men resten av festerna surade han och klagade bara samt den sista veckan så började han dessutom snacka skit om gula rummet. Mitt minne av Party-Patsy (LOL)" Svensson är ett djävla falskt drägg av den värsta sorten så det här blev lyckat.

Tack och goodbye Party-Patsy (LOL)" Svensson hoppas att du läser detta samt går igenom avsnitten och ser vilken låg nivå du platsar in in. Ingen kommer att sakna dig och att du är absolut inget bra föredöme av hbtq rörelsen då du stod på Mergim "blattealbanen" Fekas sida när han kallade dina två kvinnliga rumskamrater för hundar. T.o.m. Mergim "blattealbanen" Fekas pudlade och gjorde en avbön.

Och här hade du chansen att visa att du inte tolererar sådant och tagit ställning samt på ett seriöst manér sagt ifrån. Men Patrik "Party-Patsy (LOL)" Svensson visade den sämsta sidan av hbtq rörelsen. Och gjorde inget sådant. Detsamma gäller även Elisabeth ”Fakelebban ” Engh som dessutom måste ha missat hela metoo rörelsen.

Dessa två avskum Patrik "Party-Patsy (LOL)" Svensson och Elisabeth ”Fakelebban ” Engh kommer inte vara välkomna på Pride får vi hoppas annars är det en parodi.

Att Patrik "Party-Patsy (LOL)" Svensson lämnade huset kommer bara innebära att vi inte kan se mer av avskummet och det fanns så lite att skriva om dig så du blir aldrig saknad.

Kapten Haddock
Log Mar 1. 03.58

Tror du Lisa är fake lebba?
Hon ser typiskt lebb ut . Manlig lebba klädsel osv.
2020-03-01, 04:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Det lär de göra, men BB är inte en semester, det ska vara en utmaning för deltagarna. Kommer att tänka på exempelvis 2011, när Martin gick in i sovrummet när alla andra sov - han letade febrilt efter en sovplats i mörkret, snubblade flera gånger och väckte de flesta. Slutade med att han fick sova på golvet.

Patzys uttåg innebär tyvärr att de blivit av med en snarkmaskin. Sömnbrist gör att de blir mer lättirriterade, mer underhållning till folket.

LOL, det minnas jag nu, tack!
2020-03-01, 04:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Tror du Lisa är fake lebba?
Hon ser typiskt lebb ut . Manlig lebba klädsel osv.

Jag kallar henne för fake lebba pga att hon varken genom sin handling eller diskussion ger hbtq en bra bild.
Tvärtom så ignorerar hon påhopp av muslimer på kvinnor, och tar ingen ställning på direkten. För mig är det fake.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in