2020-05-19, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag håller med dig, har aldrig någonsin sett en så överspelad person som Lennie.Sen de Vuxna människor som är så naiva som på riktigt tror att man kan vara så komplett perfekt och bara föddes med felfria gener. Kan inte känna smärta, sorg, ilska, sårbarhet. Han visade bara känslor som kunde beröra andra människor för att han skulle ses som en fantastisk och god människa. Min teori varför Lennie hängde med Amilia och Mergim är för att han själv syntes mer då han skulle ses som den med empati och bara kärlek. Han gick frivilligt in som fåret i vargflocken för att tittarna skulle se kontrasten.

Han sa att han planerade innan han gick in att inte vara i konflikter. Ok? Hur kan man planera sånt, vem planerar ens sånt då vi inte kan styra över andras känslor och reaktioner. Konflikter är oundvikligt och behöver inte betyda nederlag. Om man inte har en jävligt smart plan eller en jävligt klockren rekvisita klar i huvudet.Han undvek det genom att vara en sk ögontjänare, ryggkliare och fjäskare bara för att slippa få nomineringsröster på sig os.v. Han var feg och skulle han lira poker med några så skulle han fega ur efter den första vinsten, han skulle inte våga spela mer eller våga satsa.

Malin frågade ju Lennie rent ut i går om han var konflikträdd och svaret blev nej så då vet jag inte vad han har pysslat med. Iofs så svarade han ju nej på Jasmines fråga om han var gay/bi tidigare och det vet vi ju nu att det inte var sant, så är han en sanningsenlig person.? Nja jag tror Lennie är otroligt överskattad och jag tror att mycket av det han gjorde i huset var för att fånga människors hjärtan. Man fångar fler flugor med honung, än med ättika.

Konflikter i sig är inget problem men de blir problem om man inte kan lösa dom. Jag tro inte att man kan ha en djupare relation om man inte har konflikter, som man löser.
2020-05-19, 14:15
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Konflikter i sig är inget problem men de blir problem om man inte kan lösa dom. Jag tro inte att man kan ha en djupare relation om man inte har konflikter, som man löser.

Precis!
2020-05-19, 14:18
Medlem
Då man hade tråkigt och har lite abstinens så skaffade man sig ett instagramkonto och skulle kolla om någon av deltagarna var live och se vad dom hade för sig. Hittade bara en som körde live och det är Amilia. Hon är lika ofräsch i utanför huset som inne. Oduschad som hon erkände att hon var och bakis så drog hon bara på sig kläder för att gå ut och äta med Anty och Mergim. Hygien är tydligen inget som hon förstår sig på! Och smart som många säger att hon är..njaaaa, inte direkt! Hon får frågor av tittare och svarar. Någon frågade om hon visste Liechtensteins huvudstad och hon svarar: det kan jag det är Lichtenstein, varav folk rättar henne och säger att det är Vaduz (vilket är rätt) och hon kontrar med: Nej! det är Liechtenstein, jag VET för jag har varit där (hon har dessutom haft fel flera gånger).
Vissa är lika vidriga utanför som inne i BB-huset.
Ja, jag vet! BB är över men jag har tråkigt
2020-05-19, 14:33
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Vill tacka alla här på flashback som har gjort säsongen mer minnesvärd än deltagarna i huset. Blev avstängd så många gånger att jag inte pallade skriva/återvända.

Några personer jag vill ge tack till för att ha förgyllt mitt liv under dessa månader:

Som folk nämnde igår, rammi73 som hade BB live i hörlurarna från morgon till kväll och tog tjänstledigt från den fina restaurangen enbart för Big Brother. Alternativkontot är ursula45? Vi får nog aldrig veta

Vi ska inte glömma Lillamig72 som också nämndes igår, hennes oändliga hat mot Patzy och till sist fick Lillamig72 sin hämnd, då Patzy galopperade i huset medan han skrek hora till Jassa och våldtäktscitatet.

Lunatic med sina underbara photoshop skills

Heligmoder som knappt vågade skriva något i början, eftersom flashback tycktes vara ett gäng arga NMR människor som var psykotiska. Det slutade med att Heligmoder växte och blev en riktig hård flashbackare hon själv, kärlek uppstod från henne till Lennie. Rolig utveckling att följa

Jagtardindotter med sina stalkervibbar som ingen fann creepy (inklusive jag), vi saknar dig i tråden <3, hoppas du får din Jullan till slut

Ofcoursemyhorse som trollade en del av oss med att hon skulle in i BB huset. Hon gick även och handlade för att köpa chips o dryck o ta foto. Haha jävlar vad längesen det känns.

Sist men inte minst, min ABSOLUTA favorit utan tvekan!!! = Xebbish den gamle räven. Helvete vad han bjöd på underhållning när Antonia hängde löst. För att sedan tre dagar senare återvända trots allt till FB och fortsätta delge sina åsikter, tack <3

Tack även till: Herpesvårta, Lord2moyne, Alez, Ketchupälskaren, Malmens1, Mrsobehaglig, DonTrump, Boonk, Gnomegirl, stilrent, Herrnyfiken, likebananas, allanmadsen, Grodan (kermith), Blaisen, Hydraulslang, xlpryt, FarbrorAgge, chokladvanilj, avix, rudboi, Djputte, Mrsvanity, gabrielle2, Blaisen, Bckash, pyjamasxl, turbotraktor, Trollsvans. Darkzi som var med i början i tråden, men övergick till discord. Säkert glömt flera, ber om ursäkt <3

Underbara ord som myntades i tråden: Blåvalen, sjökon, blåsfisken, Amilia af Stapelfläsk , mesiga snickaren, skriket från halmstad, Antwo (jävlar vad längesen), sektledaren Glasman, fyll gärna på fler roliga smeknamn.

Jag utser det här inlägget till det bästa inlägget i hela tråden, skrattat många gånger åt den:

Sammanfattar typ hela säsongen?

//ollepolle90
Fint, och tack detsamma Ollepolle! Kul har det varit! Hoppas vi ses i trådvimlet.
2020-05-19, 14:35
Bannlyst
Kollade runt på olika klipp från insta hela kvällen och natten igår, ingenstans såg man Martin och Jasmine sitta och mysa.
Tror aldrig det kommer bli nåt mellan dom, tror faktiskt Jasmine kommer dumpa tönten.

Amilia träffade nyss Anty och Mergim som fortfarande springer runt i BB-hoodien.
Det blev ett rejält bakslag för dom att Lennie drog hem till Sundsvall.
2020-05-19, 14:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Kollade runt på olika klipp från insta hela kvällen och natten igår, ingenstans såg man Martin och Jasmine sitta och mysa.
Tror aldrig det kommer bli nåt mellan dom, tror faktiskt Jasmine kommer dumpa tönten.

Amilia träffade nyss Anty och Mergim som fortfarande springer runt i BB-hoodien.

Det hade han ju sagt att han skulle göra hela tiden iofs.
2020-05-19, 14:48
Medlem
Citat:

Precis min känsla också, med tanke på hur hon betedde sig när hon kom ut ur huset. Om hon varit såååå kär och längtat sååå mycket borde hon ju velat ta på honom hela tiden
2020-05-19, 14:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Precis!

Så söta ni är, BB är slut och er favorit (?) har vunnit, men ni ska fortfarande analysera Lennie och förklara hur ni genomskådat honom.
2020-05-19, 15:12
Medlem
Wandras avatar
Citat:

Tacka fan för att man vill träffa sin familj etc efter att ha tillbringat 100 dagar med andra idioter.
2020-05-19, 15:22
Avslutad
Jag tror att Lennie och Anna hade det bra fram till den dagen då Anna storstädade hemma och hittade Lennies gömma med "bugs bunny och gaytidningar". Sedan väntade hon på att han kom hem för att konfrontera honom med sitt fynd. Där och då började han skrika "nej nej nej nej nej nej" och började skutta runt hemma. Anna himlade med ögonen och sa nu får du klara dig själv bögjävel. Lennie blev ledsen och började intressera sig för seriefigurer. Lennie var nu ensam och sökte tröst i BBhuset där han försökte dupera svenska folket att han inte är bög för att kunna få tillbaka Anna. I huset blev han förälskad i Mergim på en gång, det försökte han släta över med att han älskar Amilia, att han ska äta middag hos Amilias mamma etc. När försöket i TV inte fungerade så lämnade han Amilia och kompani som den falska person han är. Nu försöker Anna och hans mamma trösta stålmannen med "det är ok att gilla killar"
2020-05-19, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Tacka fan för att man vill träffa sin familj etc efter att ha tillbringat 100 dagar med andra idioter.
Det var bra at lennnie åkte hem.snyg gamla flickvännen. Kanske därfor
2020-05-19, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kul att se dig, aggerthy! Hur känns det inför Alex comeback i rutan?
Inte så bra hoho. Der var inte så mycket med honnom. Så det gik bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in