2020-05-19, 01:33
Medlem
Fan vad dött det är på deltagarnas Instagramstorys. KAN DE SLUTA VARA UPPTAGNA MED ATT FIRA ELLER.

Fast ändå skönt pga får lite coronapanik när jag ser dem + har en anledning att gå och lägga mig nu.
2020-05-19, 01:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Klart att man betalar skatt på inkomst eller vinst om inte TV4 gör det. Men nu är det staten som sköter hans ekonomi. Staten lägger inte skatt på sin egen skatt. Han gör förlust mot staten varje år.

Gäsp. Sami betalar skatt på sin lön som alla andra. Om han vinner en summa pengar i ett tävlingssammanhang, som han precis gjorde, kommer han betala 30% skatt för denna kapitalinkomst. Kvar är 700 000 kr.

Vad som händer med dessa 700 000 kr beror helt och hållet på hur Samis skulder på sammanlagt 800 000 kr är organiserade.
2020-05-19, 01:35
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag pratar om Sami. Gissar att du syftar på Lennie men svårt att veta då du verkar lite stingslig ikväll. 😘

Hihihihi! Stingslig, moi?
Bara för att jag sa den falska RÅTTAN Heligmoder ett par sanningens ord?
Jag är en fredlig liten Gnome.

Då förstår jag. Sami är inte heller riktigt min typ, han påminner för mycket om min brorsa utseendemässigt.
Men hans stil och sinne är ganska tilltalande, dock inget som tänder mig sexuellt. Mera bara som en polare man kan "hänga" med (avskyr det uttrycket) och lita på.

Det är faktiskt ingen kille som jag funnit upphetsande i årets BB om jag ska vara ärlig.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-19, 01:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

Då förstår jag. Sami är inte heller riktigt min typ, han påminner för mycket om min brorsa utseendemässigt.
Men hans stil och sinne är ganska tilltalande, dock inget som tänder mig sexuellt. Mera bara som en polare man kan "hänga" med (avskyr det uttrycket) och lita på.

Det är faktiskt ingen kille som jag funnit upphetsande i årets BB om jag ska vara ärlig.

MVH/Gnomegirl.

Så säger man inte!
2020-05-19, 01:37
Medlem
Citat:
Om du är seriös med ditt tjat om mig så tycker jag genuint synd om dig.
2020-05-19, 01:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fan vad dött det är på deltagarnas Instagramstorys. KAN DE SLUTA VARA UPPTAGNA MED ATT FIRA ELLER.

Fast ändå skönt pga får lite coronapanik när jag ser dem + har en anledning att gå och lägga mig nu.

De kanske bara är på väg i säng, de med. I bästa fall blir det väl lite efterfester i ordnade klickar runt Stockholm, men om det händer något smaskigt så kommer det ändå inte filmas. Fy fan alltså!
2020-05-19, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De kanske bara är på väg i säng, de med. I bästa fall blir det väl lite efterfester i ordnade klickar runt Stockholm, men om det händer något smaskigt så kommer det ändå inte filmas. Fy fan alltså!
Haha antagligen! Vilka tror de ens att de är som efter hundra dagar bara sluta dela med sig av allt de säger och gör :S så jävla oförskämt mot oss som följt dem DYGNET RUNT att helt plötsligt bara stänga ute oss på det här viset.
2020-05-19, 01:42
Medlem
Citat:

MVH/Gnomegirl.
Det är helt ok! Sami är absolut inte min typ men någonting i hans personlighet tycker jag är lite sexigt.

Nu ger jag upp för ikväll och det börjar väl bli dags att avrunda säsongen. Kanske att vi måste diskutera vad som egentligen hände på efterfesten? Om inte annars, så tack för den här tiden! 😘😘😘
2020-05-19, 01:45
Medlem
zzxxccvvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det tror du va, åker mergim så är sami körd så det skriket om det. vem fan försöker du lura grabben
Hmmm.. ✌️
2020-05-19, 01:48
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är helt ok! Sami är absolut inte min typ men någonting i hans personlighet tycker jag är lite sexigt.

Nu ger jag upp för ikväll och det börjar väl bli dags att avrunda säsongen. Kanske att vi måste diskutera vad som egentligen hände på efterfesten? Om inte annars, så tack för den här tiden! 😘😘😘

Tack själv kära storasyster. Du har varit en av de vettiga i denna tråd.
Hoppas vi ses igen.
Ha en härlig sommar.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-19, 01:48
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gäsp. Sami betalar skatt på sin lön som alla andra. Om han vinner en summa pengar i ett tävlingssammanhang, som han precis gjorde, kommer han betala 30% skatt för denna kapitalinkomst. Kvar är 700 000 kr.

Vad som händer med dessa 700 000 kr beror helt och hållet på hur Samis skulder på sammanlagt 800 000 kr är organiserade.

Vilka alla andra. Finns massvis med nolltaxerare tönt
Nu avslutar jag diskussionen med peabrains.
2020-05-19, 01:59
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha antagligen! Vilka tror de ens att de är som efter hundra dagar bara sluta dela med sig av allt de säger och gör :S så jävla oförskämt mot oss som följt dem DYGNET RUNT att helt plötsligt bara stänga ute oss på det här viset.

Grovt! Så JÄVLA GROVT!

Jaja, inte mycket att göra åt det. I morgon hoppas jag att vi alla vaknar helt botade från BB-beroende och, i förekommande fall (exempelvis mig), begynnande alkoholism. De här båda missbruken har gått som hand i handsken, och Corona-karantän ovanpå det..
Senast redigerad av xrlpyt 2020-05-19 kl. 02:04.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in