2020-05-18, 20:54
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
30% skatt så han får 700 000. Så med hans skulder på 800 000 kommer han bara ligga 100 000 back efter BB!

Tack för infot
2020-05-18, 20:54
Medlem
Som alla andra nämner vad fan ska man göra när detta är klart?? Känns redan tomt att inte kunna följa dem mer än ca 1-2 timmar till när man kollat i 3 månader varje dag & natt
2020-05-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Så jävla uselt att Kim och Isabel inte är på plats idag men Jocke som var inne i 2 dagar är med.
Gå vidare med livet era jävla fjollor till produktion.

Men snälla, Kim och Isabel gjorde vad som ansågs och borde anses som regelbrott och därför är kontraktet brutet och de ska inte vara där. Det vore ett skämt om de fick dyka upp där.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Ja, och det var ju inte bara hans jävla slafsande och smaskande, hans totalt ointelligenta, sanslöst korkade kommentarer fick en ju att vilja köra in ett grillspett genom öronen!
Vi har en liten 5 årig bichon havanais hanne, som jag GARANTERAR har betydligt högre IQ än Alex.

Som jag skrev långt tillbaka i tråden så har jag krukväxter som är smartare än Alex...

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
30 % går i skatt.
Är Jocke i studion, så vinner Sami. Tror inte han skulle kommit annars.
Meeeeen skit i det! VAD skulle JASSA göra som var så jävla bra, ge bort allt till Viccan etc. Lennie vill resa med Anna, sen vart det tomt. SAMI👍👍👍👍🙏🙏🙏🙏🙏
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mergim och Lennie och Amilia har snackat så jävla mycket skit, gränsen till mobbing om alla i huset. Och Paktat i en större rosa rummet pakt.
Låt dom sjunka till botten.
Såna ska inte vinna.
Dom spenderade halva tiden i huset i rosa sovrummet i 1säng.
Dom gjorde tamefan ingett.
Medans Sami hade BBK. Badade och hade kul..m.m i huset.
Nä fan pissluffaren och Nappdyrkaren ryggradslösa Lennie ska ut ur huset innan BB finalen går igång idag.
Lennie och Mergim skulle inte ens klara 100dagar utan varandra.

Sami var ju faktiskt ganska paktig i början också , även snackat en massa skit om de andra, vilket han ju har erkänt att han gjort i bikten många ggr och ångrat nu när han lärt känna dom. Fint av han!

Lennie har inte paktat eller snackat skit om nån 😉 vilket många stört sig på här visst.

Nä mergim och Lennie tycker jag förtjänar varandra så gott som trivs ihop ! 👍
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Sån snygg kropp också

Ja, Julia var lätt den attraktivaste kvinnan som var med i år. Sjukt att vissa verkade föredra den korta och plufsiga Antonia framför den välsvarvade puman Julia!

Röstade på Sami igår. Helt sjukt om han inte vinner, givet det motstånd som han möter, borde han kamma hem detta med en jordskredsseger!
2020-05-18, 20:56
Medlem
Varför är det bara 30% skatt på vinsten?
2020-05-18, 20:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha oj! Gillar ditt positiva tänk nu på finaldagen 👍👍👌👏 snyggt!

Ja jag är för det mesta positiv förutom en del dagar men när jag de närmaste dagarna har fått hanterat tunga känslor av sorg och förtvivlan av att behöva ta adjö av min älskade lilla Chanel (Katt) pga elakartad cancer så då får man passa på att njuta av att jag just nu känner mig helt ok. Livet är så, kan ta plötsliga och oväntade riktningar. Upp och ner hela tiden men då får man försöka hantera det och nu har jag nog inga tårar kvar så som jag har gråtit. Man måste ju ta sig igenom det. Men idag känns det lite bättre och jag vet att hon inte har ont längre!
2020-05-18, 20:57
Medlem
Var utanför huset kramade julia samt hälsade på philip, fick hennes studentskylt fyfan vad magiskt, sa även till de att sami vinner o de blev hypade, lets see!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Du får väl la porrsurfa istället.

Aa tre månader i sträck. Börjar imorgon
Medlem
ska bli så förbannat skönt att slippa höra jassas gapande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto