2020-05-18, 20:51
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Sami har väl skuldsanering så vitt jag förstår och kommer ändå vara skuldfri här snart, och kommer tjäna multum svart här på barturneer och annat.
Generösa Samis polare kommer festa upp den där millen snabbare än du säger Tjoflöjt!

Rösta på Lennie han är den enda som kan förvalta en sådan stor summa utan att det går käpprätt åt fanders! ….

Jo morsning!
Jättebebisen Lennie köper en övergiven brandstation i Matfors och springer runt på vägarna vilt tjutande och leker brandbil.
"värdig vinnare" snarare värdigt vårdfall.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Ska vi slå vad om att Malin inte lyckas få kontakt med deltagarna i huset pga tekniska problem som varje jävla gång?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nej jag har aldrig skrivit illa om Sami. Är det jag alltid förklarat. Jag har gillat Mergim och Lennie mest och kanske skrivit mest om dom då de fått mest skit, men jag har inget alls emot Sami heller.

Ingen fara, men hoppas du förstår mig nu iaf!? 😉
Mergim och Lennie och Amilia har snackat så jävla mycket skit, gränsen till mobbing om alla i huset. Och Paktat i en större rosa rummet pakt.
Låt dom sjunka till botten.
Såna ska inte vinna.
Dom spenderade halva tiden i huset i rosa sovrummet i 1säng.
Dom gjorde tamefan ingett.
Medans Sami hade BBK. Badade och hade kul..m.m i huset.
Nä fan pissluffaren och Nappdyrkaren ryggradslösa Lennie ska ut ur huset innan BB finalen går igång idag.
Lennie och Mergim skulle inte ens klara 100dagar utan varandra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Sitter nära Glasman och Julia
FB sitter på nålar👍🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Grattis till Vinsten Lennie den är du värd!

Ja, man är värd att vinna en mille efter att ha tofflat runt i 100 dagar. De första 70 dagarna hörde man inte ens honom prata.

Jag gillar Lennie, men han är så snäll att han är korkad.

Noll ryggrad.
2020-05-18, 20:52
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Vinner man en miljon skattefritt eller hur mycket får Sami sen? Han har ju mycket skulder sen lyxfällan.Jag hoppas att han vinner så att han kommer på fötterna igen
30 % går i skatt.
Är Jocke i studion, så vinner Sami. Tror inte han skulle kommit annars.
2020-05-18, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nu ska jass bajsa lite till
Ovanligt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Saken är den att man behöver inte hata någon för att man inte är med på alla saker en person gör. Man måste skilja på sak och person. Oftast är det ju själva sakerna någon gör som inte stämmer överens med hur vi kanske skulle ha gjort. Vi spekulerar och vi diskuterar kring huvudpersonerna i BB huset och faktum är att det har varit rätt intressant att här få skriva och möta andras värderingar och även om vi inte är överens i allt så gör det inget. Vi kan inte tycka likadant om allting men vi kan ändå lära oss mycket av varandras åsikter och olika tänk. Denna tråd är en bro mellan oss!

Om man tänker något fint om någon så tycker jag att man ska säga det. Nu säger jag det. Innan BB började visste jag inte att ni alla fina och kloka människor fanns men nu vet jag det och
JAG ÄLSKAR ER! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ps Jag är helt nykter!

Detsamma tillbaka! Har varit så skönt att skriva av sig här emellanåt och läsa olika "analyser" och olika tankar kring deltagarna..Kommer säkert skriva något mer innan kvällen är slut...men tills dess..
TACK FÖR DEN HÄR TIDEN 🥰

Heja Sami 💞💓😍
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Kommer på fötter?
Uppenbarligen så har han råd med hyra, han har ett rätt så välbetalt jobb, pengar rullar in liksom.
Så jag skulle nog inte kalla det att inte vara på fötter.

Har man däremot ingen inkomst o har blivit fråntagen alla sina ägodelar samt inte har tak över huvudet, då är man inte på fötterna.

De var väl lyxfällans hjälp att han kom ut kaoset med sin ekonomi lite grann i allafall, han är ju där i huset bara för att gapa efter mer slantar, inget annat.Grattis han kan betala sin hyra nu, de är ju starkt gjort
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Vinner man en miljon skattefritt eller hur mycket får Sami sen? Han har ju mycket skulder sen lyxfällan.Jag hoppas att han vinner så att han kommer på fötterna igen
30% skatt så han får 700 000. Så med hans skulder på 800 000 kommer han bara ligga 100 000 back efter BB!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Nä, det är skatt på det. Kan väl bli runt 700 papp över.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Jo morsning!
Jättebebisen Lennie köper en övergiven brandstation i Matfors och springer runt på vägarna vilt tjutande och leker brandbil.
"värdig vinnare" snarare värdigt vårdfall.

MVH/Gnomegirl.

Eller köper upp Mcdonalds åt Amilia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in