2020-05-18, 16:39
Medlem
umadbroskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Oj, nu blev jag förvånad när jag läste 2 av dina inlägg. Vi är alla olika och jag respekterar absolut dina åsikter och att jag blir förvånad är inte negativt, utan bara att vi har så olika uppfattning. Här kommer min och jag varnar redan här för långt inlägg.

Jag ska erkänna att jag "bara" har sett alla avsnitt på TV och 0 sekunder live.

Jag vettefan, du har också en massa rätt i det du säger. Jag bara tycker nu på senaste och överlag att Lennie är en sån jävla helylle kille som alltid vill väl och som vill att alla ska må bra.

Sami är helt klart den mest normala i huset och det jag relaterar mest till, stor eloge att han stannar kvar hela vägen, men det är samtidigt en luffare som är rätt nasty som person som jag inte alls kan relatera till.

Vinner Sami blir jag glad för hans skull, vinner Lennie blir jag glad för hans.

Jag la min röst på Lennie vilket förvånade t o m mig, men jag personligen hade helst haft Lennie i huset före Sami om jag var där.

Tack för ditt informativa inlägg!
2020-05-18, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umadbroski
Dock har Sami haft någon som sköter om kontot tror jag, Lennie har inte haft någon aktivitet?

Jo de är sant, jag försöker nog bara hitta positiva saker som är till samis fördel.
Helt ärligt så kommer jag inte gråta blod för att Lennie vinner utan det är främst för att jag inte vill se Amilia få som hon vill.
Men men saaamiii for the win. Kom igen nuuuyy!!
2020-05-18, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sami är den ende vettiga av de tre, så det är inte märkligt iofs.😀
Vilket hår Sami har!!!!!
Ja!!! Heeeelt otroligt. 🥰🥰🥰🥰
2020-05-18, 16:40
Medlem
kendallos avatar
Ska lennie se ut sådär? Måsskiten är borta från rufset men han är inte klippt?
2020-05-18, 16:43
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Det kan ha sagts/hänt något jag inte vet om. Ping @herpesvårtan som kanske har bättre koll på stapelfeldska högkvarteret?
Incoming!

Vet inte vem det var som frågade efter infon men det har inte skett något direkt avvikande hos fröken, hon fortsätter med sin skitsnacksturné i sina dagliga lives om allt och alla som är i vägen för henne och Lennies lycka.

Så den enkla anledningen till att folk känner att en röst på Lennie är en röst på Amilia i negativ bemärkelse är just för att Amilia är ett svin som inte förtjänar den eufori hon kommer uppnå om Lennie skulle vinna ikväll. Sorligt för Lennie men han väljer också att vara bff med en sådan vidrig person som Amilia.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Tror nog han ÄNDA kan kan få tjejär ÄNDA her.
ÄNDA Sami vill, gå yt i hyset! 😉

va !! trorr du sammi kan fo tjejjer din iddiot ha ha ha .
den enda som ckan få tjejjer e mergim . kolla sjelv . vicktoria anty amellia jullia alla vill ha hann ! sammi säckert oskulld ha

Sami kommer kunna välja och vraka lååång tid framöver ur hans DM's.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
stavar ej fel. jo bb tyskland om nån följer utländska bb har också final idag!
Rekommenderar även kvällskurserna: När stor bokstav och meningsuppbyggnad för nybörjare

Fan va snygg Sami kommer att vara ikväll, de andra kommer att blekna i hans stjärnglans
2020-05-18, 16:45
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag är förtjust i honom, han har DET med råge

Han har ett vackert inre och det når ut till de flesta Sami möter. Hans okomplicerade sätt och självdistans. Han är en sån person som man inte känner sig överflödig med och han bara vinner med sin totalt avslappnade ton mot sig själv och andra. Han talar till frisören här tex som han känt henne hela livet.
2020-05-18, 16:46
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Tyska Bb har med final idag det sk jag se på sen men konstigt nog är de bara in 856 dagar men stod 100 på wikipedia och att det började 10 februari med måste stå fel. 10 februari och till nu är 100 dagar och inte 85 så de måste börjat den 25

Vi er intä intrueserade of tiskland och diras utan trosor i Tyrolen prögräm. Kän doo tåga mäd dj dät til SFI korsen, trör doo
2020-05-18, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Haha lite av varje kanske? Dock så pratar hon ju med honom så om hon vore ett barn så orka föra en vettig diskussion då. " En gång så kramade jag Dr. Tråk, sen så tog jag sönder Samis stav och sedan hällde jag och Frida honung i gymmet, fast mest Frida" jag fattar inte varför hon gör så där med att vilja prata som om hon vore 5 år, det är väldigt ocharmigt.

Hon har väl tagit efter barnen på sitt ”jobb”?
Lärarvikarie, måste man inte vara utbildad för det? Är hon förskollärare då kanske? Hon gick väl något estetiskt på gymnasiet vad jag förstått det som.
2020-05-18, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
va !! trorr du sammi kan fo tjejjer din iddiot ha ha ha .
den enda som ckan få tjejjer e mergim . kolla sjelv . vicktoria anty amellia jullia alla vill ha hann ! sammi säckert oskulld ha

Sami kommer kunna välja och vraka lååång tid framöver ur hans DM's.
😂
Skulle tro det.
2020-05-18, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Vi er intä intrueserade of tiskland och diras utan trosor i Tyrolen prögräm. Kän doo tåga mäd dj dät til SFI korsen, trör doo
SFI döligt ny?? Intet fynkat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in