2020-05-18, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Blir Lennie för mig. Var stort Sami-fan länge och har även hejat på Jasmine men Lennie har verkligen gått om. Jag har aldrig sett en så godhjärtad person på tv någonsin. Enda som stör är att han gillar Amilia som är så jävla otrevlig, men han förtjänar ju inte att inte vinna pga henne.

Man skulle nästan kunna säga att han är en perfekt kopia av Simon som vann tidigare... Oj vilket sammanträffande..
2020-05-18, 12:52
Medlem
Vem tror ni vinner, helt seriöst? Jag vet att de flesta röstningar/diskussioner över allt pekat åt samis fördel, men tänker liksom alla som inte är insatta i olika rötningar etc. som bara röstar ikväll. Har en känsla av att dom är Lenniefans.. vad tror ni?
2020-05-18, 12:53
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
Varför lägga en röst på Jaz för att du inte gillar Amilia?
För att reta henne såklart!
2020-05-18, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Man skulle nästan kunna säga att han är en perfekt kopia av Simon som vann tidigare... Oj vilket sammanträffande..

Haha, han är en väldigt klen Simonkopia
2020-05-18, 12:54
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Vem tror ni vinner, helt seriöst? Jag vet att de flesta röstningar/diskussioner över allt pekat åt samis fördel, men tänker liksom alla som inte är insatta i olika rötningar etc. som bara röstar ikväll. Har en känsla av att dom är Lenniefans.. vad tror ni?
Jag tror det blir hyfsat jämnt mellan Sami och Lennie, Jas kommer garanterat 3:a.

Tror Sami drar längsta stråt då han varit genuin och älskad alla 100 dagar, medans Lennie blivit populär senaste 30-40 dagarna.
Samis vänkrets och folk som gillar honom verkar dessutom bra mycket större och mer engagerade.

50-35-15 procentuellt.
2020-05-18, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr

Tror nog det kommer att komma fram massa Sami-fans nu också som inte brytt sig om att rösta tidigare. Kom ihåg att han är rätt känd inom vissa kretsar sen före BB
2020-05-18, 12:59
Medlem
Inte ens den ägts fia med knuff spel kan dom få sista dagen
2020-05-18, 13:00
Medlem
Sami ska vinna big brother 2020
2020-05-18, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Lägg ner det där. Hon arbetar med skolbarn, vikarierar i en lärarposition. Same shit, formalia en sak, praktik en annan.

Hon har inte gått någon grundlärarutbildning. Jag arbetade 15 år inom skolans värld.
Sett väldigt många lärarvikarier komma och gå. Väldigt många som skrivit ”hon som är lärare kan inte ens....”
Hon är inte lärare, punkt.
2020-05-18, 13:06
Medlem
__Alez__s avatar
Gustav Björklund Jockes polare med 177k följare har också lagt ut att rösta på Sami.
2020-05-18, 13:07
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Det roliga är att en stor del av anledningen till att Lennie kommer att förlora är Amilia

Roligt för oss. Tråkigt för Lennie.
2020-05-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Åter igen favoriseras Lennie på bigbrothersverige Instagram i bilder och klipp

Avskeda den anställde på produktionen

Håller med!

Tittar nu på gårdagens avsnitt och blir sur över att mycket är borta som skulle tolkats annorlunda.. Vad gäller alla 3 som är kvar nu.

Dessutom stör jag mig på att de inte kunde ge rätt frack till rätt person vad gäller storleken.. Uppenbart att Lennie och Sami borde bytit kläder och hatt för att de skulle suttit bättre på var och en.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in