2020-05-18, 13:38
Medlem
zzxxccvvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
samis konstanta tjat, gå ut ur exit dörren ditt feta fanskap ingen tvingar dig vara kvar
Oj, va tuff du är här inne då. På Facebook är du en liten skolpojke.
2020-05-18, 13:40
Medlem
fittslems avatar
Har inte kollat på denna säsong men i brist på annat så är jag lite sugen.

Har det vara mycket drama? Nakenhet? Sex?
Senast redigerad av fittslem 2020-05-18 kl. 13:43.
2020-05-18, 13:42
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
samis konstanta tjat, gå ut ur exit dörren ditt feta fanskap ingen tvingar dig vara kvar

Håller med. Det emot Lennie som älskar att vara i huset och uppskattar varje minut han är där gör att Lennie egentligen är mer värd att vinna. Jag har redan lagt min röst på Sami för jag tycker ändå att han är en genuin person och hoppas verkligen att han betalar av sina skulder så att han kan börja från scratch. Någon som vet om kronkalle kommer ta alla pengar? Får han inte behålla något alls?
2020-05-18, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Håller med. Det emot Lennie som älskar att vara i huset och uppskattar varje minut han är där gör att Lennie egentligen är mer värd att vinna. Jag har redan lagt min röst på Sami för jag tycker ändå att han är en genuin person och hoppas verkligen att han betalar av sina skulder så att han kan börja från scratch. Någon som vet om kronkalle kommer ta alla pengar? Får han inte behålla något alls?

kronkalle kommer säkert ta rubbet han kan säkert få lite rabatt om han cashar in en 600 000 direkt tidigare under säsongen i ett samtal med julia så sa sami att han skulle betala av alla skulder direkt och skita i skatten på millen och ta en skatteskuld istället och betala av på den varje månad då han kan klara en så liten summa månadsvis

men ingen vet väl egentligen hur han kommer göra och hur mycket skulder han egentligen har
2020-05-18, 13:47
Medlem
Citat:
sprickor mellan vicks o amilia, kommer bli hetsigt ikväll, tro mig.
Hur vet du det?
2020-05-18, 13:54
Medlem
1,30 i odds erbjuder spelbolagen för Sami vinsten. Det känns redan klart, det finns inte ett enda ställe där Sami inte är populärare än Lennie.
2020-05-18, 13:58
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
1,30 i odds erbjuder spelbolagen för Sami vinsten. Det känns redan klart, det finns inte ett enda ställe där Sami inte är populärare än Lennie.

Nä det talar sitt tydliga språk. Sami vinner!
2020-05-18, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Han har stått på 1.30 i en vecka. Har inte förändras nånting. Lita inte på oddsen. Kommer bli tightare än vi tror.
2020-05-18, 14:07
Medlem
Nu har jag så tråkigt här att jag börjar tänka på deras kommande styling.. Jag skulle så gärna vilja att de klipper Sami kort och gärna färgar/tonar håret till lite mörkare nyans även om jag vet att han gärna vill vara ljus. Håller ni med?
2020-05-18, 14:09
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Nu har jag så tråkigt här att jag börjar tänka på deras kommande styling.. Jag skulle så gärna vilja att de klipper Sami kort och gärna färgar/tonar håret till lite mörkare nyans även om jag vet att han gärna vill vara ljus. Håller ni med?

Håller med om att han klär bäst i mörkt hår, men kortare vetifan. Tycker han var skitsnygg i bayalage med svart på knoppen och djuprött i topparna.
2020-05-18, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Håller med om att han klär bäst i mörkt hår, men kortare vetifan. Tycker han var skitsnygg i bayalage med svart på knoppen och djuprött i topparna.

Ja speciellt när han satt bredvid Julia. Ha ha. Kanske kort hår blir för seriöst.. men jag tror han skulle passa i det förutsatt att man kan göra en lite tuffare frisyr då, och eftersom han har en hel del hår att jobba med så tycker jag det skulle vara lite intressant att se.
2020-05-18, 14:16
Medlem
Det är tredje gången Jasmine berättar om musikvideon hon varit med i. Det roliga är att hon säger fel namn på låten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in