Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
De har de onekligen bevisat! Alla uppmanar väl till röstning, men deras hets är utav denna värld. Känns smutsig i sin desperation på något sätt. Och ja, det gör det hela mycket orättvist om Lennie vinner på grund av detta.
Jag känner mig lite tvådelad inför ikväll! Stensäker på Sami ena sekunden, sen känner jag på mig att Lenniejävlen tar hem det här ändå, just på grund av att de varit betydligt mer desperata i sitt vädjade i sitt röstfiske. Men vi kan bara hoppas att rättvisan vinner i slutändan, för det enda rättvisa här är att Sami vinner miljonen ikväll. Det bara måste bli så!
Jag hoppas v e r k l i g e n att sami tar hem det. Samtidigt är jag mycket väl medveten om att det inte är riktigt PK att sami går ut som vinnare för kanalen, med tanke på allt skitsnack om hans bakgrund och att de två super-pk-programledarna hoppade av just för samis bakgrund. Fyran är i blåsväder ändå för paolos pudelkennel-intervju, och går sami ut som vinnare så ser bara fol som INTE tittat på programmet att det är Sami-med-bakgrund som går ut som vinnare och de kommer skita i byxan kollektivt av det.
Så, tja...jag vill verkligen verkligen ha sami som vinnare, men anar någonstans i detta att det scenariot inte passar den här bajsnödiga världen vi lever i just nu.
Jag missar finalen, ska snart åka till jobbet.