2020-05-18, 18:37
Bannlyst
Vilka jävla krav hon har Jasmine, vilken kille orkar med att leva med henne?
2020-05-18, 18:37
Medlem
Äntligen hemma igen!! Slår på liven..Sami fin i håret, Jassa helt ok..Men Lennie...har de gjort ngt med honom?? Lite mer färg kanske men annars ingen större skillnad...

Nu styling på gång..spännande..

Sami måste ta det kväll 😍😍😍 är så jävla nervös 😓😓
2020-05-18, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69

Tur att Deniz sa till henne på ett fint sätt
2020-05-18, 18:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Mergim såg det först! 🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍
Precis! Hans hund-radar fick utslag redan i början av säsongen! 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Haha frisören är jättestressade och jassa vill färga mörkare hår, haha
Jassa vill ta tre timmar till... inget konstigt alls. I eftermiddags: Vill se ut som en grekisk gudinna. Sätta upp håret, men det får inte vara lockigt. BTW, kaaaaan jag få en page? 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69

Hon verkar inte ha någon stil alls? Tur att hon får hjälp. Annars skulle hon se ut som en grå mus.
2020-05-18, 18:41
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
De har de onekligen bevisat! Alla uppmanar väl till röstning, men deras hets är utav denna värld. Känns smutsig i sin desperation på något sätt. Och ja, det gör det hela mycket orättvist om Lennie vinner på grund av detta.

Jag känner mig lite tvådelad inför ikväll! Stensäker på Sami ena sekunden, sen känner jag på mig att Lenniejävlen tar hem det här ändå, just på grund av att de varit betydligt mer desperata i sitt vädjade i sitt röstfiske. Men vi kan bara hoppas att rättvisan vinner i slutändan, för det enda rättvisa här är att Sami vinner miljonen ikväll. Det bara måste bli så!

Jag hoppas v e r k l i g e n att sami tar hem det. Samtidigt är jag mycket väl medveten om att det inte är riktigt PK att sami går ut som vinnare för kanalen, med tanke på allt skitsnack om hans bakgrund och att de två super-pk-programledarna hoppade av just för samis bakgrund. Fyran är i blåsväder ändå för paolos pudelkennel-intervju, och går sami ut som vinnare så ser bara fol som INTE tittat på programmet att det är Sami-med-bakgrund som går ut som vinnare och de kommer skita i byxan kollektivt av det.
Så, tja...jag vill verkligen verkligen ha sami som vinnare, men anar någonstans i detta att det scenariot inte passar den här bajsnödiga världen vi lever i just nu.

Jag missar finalen, ska snart åka till jobbet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mergims Insta är bara bilder på honom och Lennie. Varför inte på Frida?
För att han vill att folk ska rösta på Lennie. Pr för lennie
Bannlyst
Jasmine är så blåst så man blir mörkrädd, andra gången nu idioten erbjuder bubbel till dom stressade frisörerna i munskydd
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Men Jasmine då. Taxöron har man på huvudet; inte på bröstet. 😂
2020-05-18, 18:42
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mergims Insta är bara bilder på honom och Lennie. Varför inte på Frida?

Kanske för att Frida är en kvinna=smutsig hund i hans ögon?
Eller kanske helt enkelt att han är "döökär" i sin lille goseskuttare. Ingenting förvånar mig längre när det gäller Mergim.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-18, 18:42
Medlem
xrlpyts avatar
Varför filmar de bara Jass, henne har vi ju sett i 100 dagar nu. Filma sminkösen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in