2020-05-14, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Produktionen verkar ha något emot Sami. Han får Starka grejer att äta som korven och starka nötter, som magen kan pajja av
Sen bjuder dom på sushi ikväll, fast han har sagt tidigare att han inte tycker om suchi
Vad ska Sami få??
Produktionen har sina favoriter. Tycker inte att en produktion ska få favorisera Det ska vara rättvist!!!

Tänkte precis det.. Han blev dessutom mer grillad än de andra och tuffare tävlingar.. Det skulle ju kunna vara han sista dag och inte dricker han heller och får loka.. och inget mer typ.. Så lågt av produktionen! Jag skulle inte heller dansa i det läget.. Han känner nog att det är han som åker nu.. Ledsamt att se..
2020-05-14, 21:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Produktionen verkar ha något emot Sami. Han får Starka grejer att äta som korven och starka nötter, som magen kan pajja av
Sen bjuder dom på sushi ikväll, fast han har sagt tidigare att han inte tycker om suchi
Vad ska Sami få??
Produktionen har sina favoriter. Tycker inte att en produktion ska få favorisera Det ska vara rättvist!!!
Håller med. Vart fan är Samis lösgodis? Bara för att ge ett förslag.
2020-05-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Det var bäst! "De vitklädda." Låter som sjukhuspersonal.

Japp..visste inte vad de kallas 😁
2020-05-14, 21:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Japp..visste inte vad de kallas 😁
1cuz heter de allihop!
2020-05-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Tänkte precis det.. Han blev dessutom mer grillad än de andra och tuffare tävlingar.. Det skulle ju kunna vara han sista dag och inte dricker han heller och får loka.. och inget mer typ.. Så lågt av produktionen! Jag skulle inte heller dansa i det läget.. Han känner nog att det är han som åker nu.. Ledsamt att se..
Ja riktigt lågt av produktionen hur dom beter sig
Senast redigerad av mimmikatten 2020-05-14 kl. 21:50.
2020-05-14, 21:28
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så jävla tråkigt att inte de gamla deltagarna kunde komma in och festa en sista gång
Ja det va skittråkigt 😔... Coronan har nog ställt till det enormt för dessa stackars producenter. Kan inte varit lätt när plan efter plan säkert måste ha ändras pga detta
2020-05-14, 21:32
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja det va skittråkigt 😔... Coronan har nog ställt till det enormt för dessa stackars producenter. Kan inte varit lätt när plan efter plan säkert måste ha ändras pga detta

Jag är glad att de inte lade ner mitt i säsongen iallafall.
2020-05-14, 21:33
Medlem
Citat:
Vad ska Sami få??
Håller verkligen med! Men å andra sidan är det väl inte så mycket som varit rättvist denna säsong.
2020-05-14, 21:37
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag är glad att de inte lade ner mitt i säsongen iallafall.
Men verkligen! Dom ska ha cred! Dom har garanterat gjort allt dom kunnat!
2020-05-14, 21:42
Medlem
mscatzys avatar
Åh, nu dukar vitisarna fram tårta och gott!
2020-05-14, 21:46
Medlem
kermiths avatar
Det bästa i praktfiaskot just nu är att suggan har lämnat. Man märker även på de kvarvarande att stämningen är bättre. Jag förstår dom. Att ha en spritt språngande vildsugga naken efter sig 24/7 är inte något man önskar sin värsta fiende. Alla dessa hålpåslag måste ha förändrat henne kopiöst. Hon kommer säkert inte sitta lottlös länge utan kommer att hitta många hål i Stockholm att klistra fast sitt gap i. Hörde att NBA skickade en hälsning till henne förresten
2020-05-14, 21:46
Medlem
Bbbloopers avatar
Amilia är så tragisk.
Det visste vi ju iofs innan men att hon har en lika dum mamma som bjuder in en ointresserad Lennie på söndagsmiddag tar ju fan priset.

Någonting säger mig att catfighten om Lennie kommer fortsätta mellan Mergim och Amilia även utanför huset..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in