2020-05-15, 19:50
Medlem
Conny63s avatar
Grattis Sami till miljonen🤪den ända som varit sig själv i huset Enormt låga odds som vinnare 1.30 Stenklar vinnare !
2020-05-15, 19:53
Medlem
Sådär ja, nu kommer alla Mergim röster att hamna på Lennie. Hade det inte varit bättre att Jasmine fick lämna idag, ibland fattar man inte hur folk tänker..
2020-05-15, 19:55
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Sådär ja, nu kommer alla Mergim röster att hamna på Lennie. Hade det inte varit bättre att Jasmine fick lämna idag, ibland fattar man inte hur folk tänker..

Om det inte är rigg vilket jag hoppas så måste hon ha en stor fanbase som varken syns här, på facebook eller instagram. Helmärkligt
2020-05-15, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Om det inte är rigg vilket jag hoppas så måste hon ha en stor fanbase som varken syns här, på facebook eller instagram. Helmärkligt

Vad jag har sett på instagram så har hon ett jättestort stöd, facebook har jag inte kollat så där kan jag inte uttala mig.
2020-05-15, 19:59
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nä det kan han självklart inte stå till svars för. Men han kommer skämmas att hans namn varit inblandad i detta. För oftast så har hoten och hatet mot de andra skrivits för att höja Sami, av någon sjuk anledning. Han kommer ta fullt avstånd från detta. 100% ! Och då hoppas jag ni hör vad han säger!
Men svälj huvudet och försvinn. Fan vad du vet allt om allt och alla. Stig ned från din höga häst din jävla pajas. Du har Mergim som idol och han står för allt du säger dig hata. Jävla hycklare!
2020-05-15, 20:00
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka

Vad dillar du om??

Alla Mergim fans är inte Lennie fans och tvärtom.

Sami fansen är flest och bäst organiserade. Det är inte varken Lennie eller Jassas fans....

Jag håller på Sami, snubben med rykte som motbevisade hela Sverige...
2020-05-15, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Vad jag har sett på instagram så har hon ett jättestort stöd, facebook har jag inte kollat så där kan jag inte uttala mig.

oftast är det samma 10-12 jassa fanskonton söm spammar allt på instagram
2020-05-15, 20:01
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Hehe, du verkar vara nordisk rekordhållare i att ha dålig människokännedom.
Lenny saknar den där helt psykopat Albanen lika mycket som pungcancern som tog hans bollar, stake, manlighet och nedre delen av ryggraden.
Med andra ord, inte ett jävla skvatt!
Menar, är du blind människa!
Lenny är ju enbart otroligt lättad och genomlycklig att Mergim äntligen försvunnit från huset.

Men, du är härmed välkommen över till den ljusa sidan där solen alltid lyser och Samis visdomsord stärker våra själar.
Lämna mörkret som omgivet dig i tre månader, känns det svårt kan jag kontakta en exorsist. 🙏

Om du såg hur han slet tag i han innan han skulle gå in, för typ 5e ggn så tror jag nog hellre det är du som saknar dessa kunskaper om människokännedom hörru! 😂
Han har varit riktigt ledsen men snart ses dom ju. Hade ju varit värre om det var mer än en vecka. Såklart asglad att han är i final. 👍 Men han säger ju han är tom på tankar. Kommer komma många tankar sen om mergim dessa dagar. Sami längtar ju också efter han redan. Men direkt så peppar jassa upp dom så dom inte ska bli för deppiga.

Men jag räknar inte med att detta går in hos dig 😂
Dom som vet, dom vet.
Medlem
xrlpyts avatar
Haha fattiglapps-BB fortsätter, i dagens avsnitt hade de lagt över någon gratismusik i stället för Dance Monkey som spelades på liven igår. Det är fan humor på hög nivå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Nä det kan han självklart inte stå till svars för. Men han kommer skämmas att hans namn varit inblandad i detta. För oftast så har hoten och hatet mot de andra skrivits för att höja Sami, av någon sjuk anledning. Han kommer ta fullt avstånd från detta. 100% ! Och då hoppas jag ni hör vad han säger!

Jag tycker du ska ta det lite lugnt, det här är bara flashback. Tror dessutom inte Sami kommer vara så intresserad av att kolla upp allt om honom och programmet.
2020-05-15, 20:04
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Men svälj huvudet och försvinn. Fan vad du vet allt om allt och alla. Stig ned från din höga häst din jävla pajas. Du har Mergim som idol och han står för allt du säger dig hata. Jävla hycklare!
Haha tack! Ja tycker du det så visst! 😂

Jag har Lennies och Mergims fina relation som nummer ett. 👍
Jag har Lennie som önskad vinnare sen tidigt.
Jag tycker även att Sami är en värdig vinnare numera sen man lärt känna han bättre och han visar hans fina sidor.
Senast redigerad av Emmvalentine 2020-05-15 kl. 20:14.
2020-05-15, 20:05
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Sa aldrig att hon hade en chans. Men hon var TIPPAD av oddssättare och dylikt. Bara att kolla hur det såg ut hos valfri bettingsite första veckan.

Tycker hon är lika förskräcklig som er, ville bara poängtera att Sami inte varit tippad som vinnare sen vecka 1. Ska man behöva överförklara såpass för att det ska gå in.
Jo, bland folket var han tippad vinnare. Skiter blanka fan i spelsajter!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in