2020-05-06, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Gad veta hvad mergim fik at veta i bikten. Nu er han jo glad igen. Og vil kanske også äta. Jävla songröst

Det var väl ngt om det här för Sami hade ju hört Mergim och Lennie prata om ngn hoppborg och det är väl inget man bara gissar på när det vankas tävling på en utegård i BB...? så riggat igen känner jag... ok, förlåt är väl lite negativ, men är så trött på att just denna vecka ska de har denna typ av tävlingar som ger nomineringsröster och icke möjlighet till att bli nominerad när det är sån viktig grej och det borde vara vi som tittar som väljer nu och inte de i huset själva... Blä
2020-05-06, 14:47
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Känns som att det kommer vara Jassa, Frida och Sami som kommer sitta löst på måndag.
Payback time FRIDA UT på Måndag om chansen finns!
2020-05-06, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Rätta mig om jag har fel.. men visst var det bra nu att frida inte vann? För då lär väl hon vara en av de som hänger löst och därmed hoppas jag alla röstar ut henne.

Ja, i och för sig. Tack för lite positivt tänk, men är så orolig för sami, och orättvisor får mig att se rött. Vill ju inte ha mergim där utan Sami, Jasmine och Lennie till final.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

ja men sami kommer vara target nu från pinkroom fansen +bbpolisen så nu måsta alla som håller på sami backa honom 100% och vara överens om vi får rösta ut vilket det säkert blir
Senast redigerad av allanmadsen 2020-05-06 kl. 14:54.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Om vi är alla överens om det så finns det en chans. Annars blir det Jas eller Sami som ryker. Fattar du hur jävla orättvist om Frida blir den sista tjejen i huset?
Senast redigerad av robcore 2020-05-06 kl. 14:54.
2020-05-06, 14:54
Medlem
Citat:
Känns som att det kommer vara Jassa, Frida och Sami som kommer sitta löst på måndag.

Ja och så ändrar produktionen till 2 som ska vara på tavlan.. annars blir det ju bara 2 kvar i soffan som väntar på de andra och det går ju inte.. så 2 går in i uppdragsrummet och det är Sami och Jasmine. Men nu ska jag stilla mig och försöka lugna mig till den dagen.. Åh, sami känns så ensam och allena bland dessa..
2020-05-06, 14:55
Medlem
Om man får rösta på någon som ska LÄMNA åker Frida
Om man får rösta på någon som ska RÄDDAS åker Jassa

Allt hänger på BB
2020-05-06, 14:55
Medlem
Citat:
Om man får rösta på någon som ska LÄMNA åker Frida
Om man får rösta på någon som ska RÄDDAS åker Jassa

Allt hänger på BB
Tvärtom.
2020-05-06, 14:57
Medlem
wow oväntat val av mergim
2020-05-06, 14:58
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja, i och för sig. Tack för lite positivt tänk, men är så orolig för sami, och orättvisor får mig att se rött. Vill ju inte ha mergim där utan Sami, Jasmine och Lennie till final.

Orao dig inte kompis, om vi på flashback inte göra som förra veckan att splittra på våra röster mellan två personer.. så kan vi lätt få ut frida denna gång!!
2020-05-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Orao dig inte kompis, om vi på flashback inte göra som förra veckan att splittra på våra röster mellan två personer.. så kan vi lätt få ut frida denna gång!!

nä denna vecka måste vi fan vara överens och rösta på den som alla andra grupper röstar på om det är lämnar vi röstar för
2020-05-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
då kommer mergim välja sami då

sami kommer ge sin 2:a till frida hoppas jassa gör samma

Han la den på Jasmine och direkt satte han sig hos henne och filade naglarna..? Vad hände där och nu?Och vad är planen..? Men som jag sagt hela tiden Mergim har bara Frida nu som en spelpjäs och där skickade han henne till vargarna. Nu måste Jasmine välja Sami och eller Frida..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in