Citat:
Ursprungligen postat av
Bbblooper
Du har helt rätt.
Det går inte jämföra Lennies icke agerande mot sin sängkamrat under 96 dagar med Sami.
Sami så iaf till i början när Mergim levde rövare i sovrummen.
Sen när han förstod vilken barnrumpa och kvinnohatare Mergim är hoppades han och Glas flera veckor att produktionen skulle agera.
Vilket dom fortfarande inte gjort..
Btw: Den där X.. någonting du svarar har trollat massa skit om Sami i månader svara inte mer..
WTF?

Jag antar att du menar mig, jag har skrivt en massa gulligt om Sami sedan typ en månad tillbaka, ända sedan han var den första att cirkulera kring Martin och curla honom när han krisade efter att Jass hade "dumpat" honom efter Amilia-gate. Det var bland det finaste jag sett den här säsongen. <3 Sedan dess, om inte innan, har Sami varit min nummer 2.
Men jo, det går absolut att jämföra Lennie och Sami när det gäller konflikträdsla, i alla fall i huset (och det är ju det enda vi kan bedöma). Varken Lennie eller Sami har gett sig in i bråk, båda två har vid enstaka tillfällen sagt i från, men då bara till deras "närmaste". I allt övrigt har de varit tysta, gått därifrån, och den mån någon av dem har velat älta i efterhand så har det varit Sami.