2020-05-15, 03:55
Medlem
NightWalker1s avatar
fy fan vad mergima ljuger. klart han inte ångrar gamla bråket där han kallade jasmine för hund! det är ju en del av honom också att kaxa med folk sådär, precis så som det är en del av honom och hoppa runt och fjolla sig som han gör.
riktigt garderobskille. bara att komma ut ur garderoben för fan, det är 2020. alla ser ju att han är så kär i lennie.

så larvigt att tro att inte vi tittare fattar att han bara säger att han ångrar bråket för att han ska se bättre ut hos tittarna.
nu får det vara nog med spelet, fjollandet och killpussandet. ut med mergima!
alltså hur kan folk ens vilja ha kvar honom, fattar fan inte det. men det är väll alla hans ghettoboys som röstar antar jag..
2020-05-15, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
fy fan vad mergima ljuger. klart han inte ångrar gamla bråket där han kallade jasmine för hund! det är ju en del av honom också att kaxa med folk sådär, precis så som det är en del av honom och hoppa runt och fjolla sig som han gör.
riktigt garderobskille. bara att komma ut ur garderoben för fan, det är 2020. alla ser ju att han är så kär i lennie.

så larvigt att tro att inte vi tittare fattar att han bara säger att han ångrar bråket för att han ska se bättre ut hos tittarna.
nu får det vara nog med spelet, fjollandet och killpussandet. ut med mergima!
alltså hur kan folk ens vilja ha kvar honom, fattar fan inte det. men det är väll alla hans ghettoboys som röstar antar jag..
Alltså Mergim har ju problem med sig själv, det är det ingen tvekan om. Men han har bättrat sig avsevärt mot hur han var i början av säsongen, jag gillar honom nu.
2020-05-15, 08:25
Medlem
Enda chansen att få ut Jassa är att rösta Mergim.

Sami och Lennie leder i alla omröstningar.

För Samis del är det sämre med Jassa i final.

Men Mergim kommer åka.
2020-05-15, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ja såg det nu men var inte så tidigare idag vad jag såg på betsson :P

Men om Mergim åker så är det ju sämsta som kan hända för oss som gillar Sami

Hoppas Jasmine ändå åker, unnar ingen av dom en finalplats, de kommer få sån jävla hybris haha
Jag tror han åker och tyvärr även att Lennie tar hem det. Jag tror det är ”riggat” av BB att det skulle vara rädda kvar istället för rösta ut för att Mergim ska åka och de vill att Lennie ska vinna.

Någon kommenterade ”Har Lennie ens fans?”.
Tittade på BBs senaste Instagram inlägg. Finns en toppkommentar om att Lennie ska vinna och en om att Sami ska ta hem det. Lennies kommentar har ca 280 ”likes” och Samis har knappt 240 likes. Så bara där är ju Lennie större fast jag vet det inte är avgörande då många inte är på Instagram men även Lennie har säkert många äldre fans som inte hänger på Instagram. Tror han underskattas mycket härinne.

Vi måste göra upp en bra plan för hur Sami kan få så mycket röster som möjligt i finalen ifall Mergim ryker idag.
2020-05-15, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Märkligt att det inte ligger några odds ute om hur deltagarna ligger till i omröstningen. Har ju alltid varit det innan. Rigg på g?
Det är riggat att Mergim ska lämna så Lennie kan vinna.
2020-05-15, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tror han åker och tyvärr även att Lennie tar hem det. Jag tror det är ”riggat” av BB att det skulle vara rädda kvar istället för rösta ut för att Mergim ska åka och de vill att Lennie ska vinna.

Någon kommenterade ”Har Lennie ens fans?”.
Tittade på BBs senaste Instagram inlägg. Finns en toppkommentar om att Lennie ska vinna och en om att Sami ska ta hem det. Lennies kommentar har ca 280 ”likes” och Samis har knappt 240 likes. Så bara där är ju Lennie större fast jag vet det inte är avgörande då många inte är på Instagram men även Lennie har säkert många äldre fans som inte hänger på Instagram. Tror han underskattas mycket härinne.

Vi måste göra upp en bra plan för hur Sami kan få så mycket röster som möjligt i finalen ifall Mergim ryker idag.

Svårt att planera när vi inte vet hur BB lägger upp fortsättningen..Vi får ha is i magen tills vi vet vem som åker..
Sami har en facebookgrupp med 1000 medlemmar och många fler följare på instagram än ngn annan..Hoppet är det sista som överger en 🤗
2020-05-15, 08:43
Medlem
Citat:
Jag har nog alltid trott Sami skulle vinna men nu börjar jag nog mer tro på Lennie, Lennie är en sån där genomsnäll kille som tittarna gillar.
2020-05-15, 08:44
Medlem
Är tudelad ang röstningen..Hade helst sett att Jassa åker för Samis skull men tycker samtidigt att det skulle vara skönt att se Lennie utan Mergim ngr dgr...
Och slippa hans "jag döör", oooaa osv...
Har röstat Sami..skulle aldrig våga gambla genom att rösta ngn annan..
2020-05-15, 09:06
Medlem
Citat:

Inte alls..

Sami vinner oavsett, han klättar medans Lennie tappar,
spelbolagen har insikt och kan basera det på röstningar.

Igår hade oddsen sjunkit hårt för Samis fördel och idag
på morgonen ännu mer. Jag tror Lennie personligen förlorar
på att han är vän med Amelia som merparten ute i stugorna
avskyr. Att se henne förtvivlan när Lennie inte vinner gör
nog att folk ännu mer vill se den utgången. Lennie allierade
sig med helt fel person i huset. Samtidigt är Sami mer tv
content vänlig dessutom...

Odds:

Sami Jakobsson
1.30
Lennie Hansson
3.20
Jasmine Armstrong
10.00
Mergim Feka
15.00
2020-05-15, 09:12
Medlem
mscatzys avatar
Lite tråkigt att komma 4:a och få gå ut bakvägen.
2020-05-15, 09:13
Medlem
Idag kommer en deltagare att tvingas lämna Big Brother Sverige. Du röstar på den deltagare du vill ska STANNA och som du vill se i finalen på måndag. Rösta i TV4 Play- och C More-appen fram till kl 16.00 idag, fredag 15/5.

Schema 15/5

Förmiddag
Väckning
Brev: Big Brother Awards! Deltagarna tilldelas pris för några av deras personlighetsdrag som de visat under säsongen.

Ca 11:00 Big Brother Awards! Prisutdelning, motivering och visning av klipp.
- Sami prisas för sina olika karaktärer.
- Jasmine prisas för att hon varit hungrigast.
- Mergim prisas för att han varit lättskrämd.
- Lennie prisas för att han varit lite snuskig.

11:30 Brev: Tävling!

Eftermiddag
Ca 13:30 Tävling!
Ca 16:30 Packa väskor
Ca 17:00 Middag!

Kväll
18:00 En tvingas lämna - Malin Stenbäck anropar huset!
2020-05-15, 09:17
Medlem
Idag är dagen då rimmet ska åka ut med huvudet före!!! eller sami (hoppas)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in