2020-05-13, 23:09
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Sarkasm? Han har faktiskt gått vidare. Han nämner väldigt sällan något negativt om någon deltagare i sin live jämfört med amilia
Inte omöjligt att han gör det, men du hör helt enkelt inte vad han säger. 😉
Var ju verkligen inte alltid lätt att urskilja några ord där, med hans smaskande och diverse läten?

On Topic. Kan inte släppa hur jävla vedervärdiga Lenny, Jasmine (lite mindre men ändå) och framförallt mega egot Mergim var när sami offrat sig och ätit alla nötter som resulterade i hemsk magont.
Satt där och blåste i en jävla visselpipa och tryckte i sig godis medans Sami vred sig i plågor! 🤮
Sami fick inte ens en dricka!! 🤬
2020-05-13, 23:09
Medlem
Citat:
Va varför var dom där ens? Kan nog ha varit lite dumt av alex att skjutsa hem dom då
Alex gick för han pallade inte med amöban
2020-05-13, 23:12
Medlem
Alltså att amilia inte kan sluta snacka skit om alex är rätt sjukt. Med tanke på att alex i början när amilia kom ut från huset att ingen skall skicka henne skit eller hat. Sedan har han knappt ens nämnt henne på hans live eller sagt något direkt illa om henne. Vad är hennes problem? Låt killen vara nu. Han har ju sagt att han har fått mkt hat pga det och hot.
2020-05-13, 23:16
Avslutad
Tycke jag hörde Julia sa i Amilias Live att hon ska in i huset imorrn
2020-05-13, 23:17
Medlem
csfs avatar
Citat:
Alltså att amilia inte kan sluta snacka skit om alex är rätt sjukt. Med tanke på att alex i början när amilia kom ut från huset att ingen skall skicka henne skit eller hat. Sedan har han knappt ens nämnt henne på hans live eller sagt något direkt illa om henne. Vad är hennes problem? Låt killen vara nu. Han har ju sagt att han har fått mkt hat pga det och hot.

inte nog med det hon nämnade att hon kommer att sända live imorgon suprise suprise.
Om kvällen som vi inte kommer vilja missa lol... kommer bli mycket skitsnack om martin och alex med andra ord
2020-05-13, 23:20
Medlem
Samis morsa är med och hänger. Sjukt ballt Hon är snart en kändis.
https://www.instagram.com/p/B_uKmuVgghJ/
2020-05-13, 23:20
Medlem
mscatzys avatar
Nu har jag bestämt mig. Jag vill att Sami ska vinna.
2020-05-13, 23:21
Medlem
Har Sami helt slutat cykla?

Helvete vad han gått upp i vikt fort!
2020-05-13, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
inte nog med det hon nämnade att hon kommer att sända live imorgon suprise suprise.
Om kvällen som vi inte kommer vilja missa lol... kommer bli mycket skitsnack om martin och alex med andra ord
Jag fattar inte hur hon orkar. Känns som om hon bara gör det för uppmärksamhet? Men att orka snacka skit om en person så mycket. Tror nog att alex har tröttnat på dessa människor. Vet iaf att jag hade gjort det.
2020-05-13, 23:25
Medlem
Vad är det för fel på er? Ingen gillar Isabel eller Kim, varken Glasman, Patzy, Amilia, Julia kan fortsätta hela laget runt för iiiiiiiiiiiingen gillar dom eller vill ha dom där. Att de står och smyger vid ett hörn i närheten visar bara vilka losers dom är. Att Alex bestämmer sig för att beblanda sig med dom istället för att fortsätta hänga med hela gänget visar bara dålig omdöme han har och hur korkad han är.
2020-05-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Nu har jag bestämt mig. Jag vill att Sami ska vinna.

Håller med dig. Och trodde aldrig jag skulle säga detta... men gör mig inget om Jassa blir topp två. Hållt Lennie som det innan...men Amilias live-sändningar förstör allt. Sorry.
2020-05-13, 23:28
Medlem
Citat:
Jag fattar inte hur hon orkar. Känns som om hon bara gör det för uppmärksamhet? Men att orka snacka skit om en person så mycket. Tror nog att alex har tröttnat på dessa människor. Vet iaf att jag hade gjort det.

Jag hade haft ångest när jag vaknade på torsdagmorgon om jag varit A. Men det är jag det..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in