2020-05-13, 18:44
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Nu håller jag med dig ingen människa är perfekt alla har svagheter och jag tycker det är bra att du säger det för inte många här vill det. Dom ser bara det negativa och jag tycker folk överdriver dom ser inte det positiva, dom blundar för det. Mergim har gjort dåliga saker sagt konstiga saker men han har även sagt bra saker och han har varit positiv och glad även spridit glädje i huset fått alla att skratta men folk ser inte det. Sami har sagt att han tycker mer om Mergim och att det är synd att dom inte varit mer med varandra tidigare han har insett att dom har roligt tillsammans och båda skrattar hela tiden när dom umgås.

Och Mergim sade samma sak. Han sade också att det hade varit bättre om det inte hade varit tillåtet att pakta för då hade de umgåtts med varandra mer.
2020-05-13, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Kom på mig själv med att somna av konversationen från soffan, vill se köket ju!!

Samma här och fick byta till kökskameran, men man ser inte så bra. Eftersom detta blev ett uppdrag vill man ju se hur det fortskrider också naturligtvis.. kanske kan man lära sig ngt nytt också..
2020-05-13, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Och Mergim sade samma sak. Han sade också att det hade varit bättre om det inte hade varit tillåtet att pakta för då hade de umgåtts med varandra mer.
Pakta? Han (sami) kunde ta egna val och inte pakta och snacka skit om andra med alex, julia och alla.
2020-05-13, 18:46
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:

Jag vet Mergim sa det också innerst inne har Mergim tyckt om Sami men pågrund av grupperingar så har det blivit så. Han sa ju att han inte vill att det skulle vara grupperingar även i avsnittet 2 som dom kollade på igår tillsammans och det är inte första gången han sagt så.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-13 kl. 18:49.
2020-05-13, 18:50
Medlem
Citat:
Jag vet Mergim sa det också innerst inne har Mergim tyckt om Sami men pågrund av grupperingar så har det blivit så. Han sa ju att han inte vill att det skulle vara grupperingar även i avsnittet 2 som dom kollade på igår tillsammans och det är inte första gången han sagt så.
Då varför snacka han skit om alex hela tiden och ville frysa ut honom då???
2020-05-13, 18:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ja, Jass är lite lugnare med honom också.
Ja, och det blir mycket mognare samtal mellan henne och Lennie än med Lennie och Mergim, och Lennie får prata om sig själv och Anna utan att riskera att Mergim blir sotis. Jag tror aldrig jag har hört Lennie prata om Anna med Mergim..
2020-05-13, 18:51
Medlem
mscatzys avatar
Citat:

Ja, jag tror att Mergim är rätt social och gärna umgås med alla.
2020-05-13, 18:53
Medlem
OCH nu kommer Lennie ut: jag är inte mörkrädd, men här förväntas det. Right on spot... Hey You: Lennie, vi som sett vi har fattat!
OnT: Go for Sami.
2020-05-13, 18:56
Medlem
Citat:
Ja, jag tror att Mergim är rätt social och gärna umgås med alla.
FÖRUTOM: Alla han är rädd för, ALLT han kan dö av. EN kvar. Du har nog rätt. L...
2020-05-13, 18:56
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Då varför snacka han skit om alex hela tiden och ville frysa ut honom då???

Vi alla vet vem som började det var Alex!! Mergim höll inte på mot honom det var Alex som hade Mergims namn i munnen 24/7 och allt började med att han inte gillade att Anty tyckte om Mergim och att dom två klickade bättre.
2020-05-13, 18:57
Medlem
Julia Och Glasman på riche uteservering. Dricker öl och bubbel. Inväntar gänget
2020-05-13, 19:00
Medlem
Citat:
Vi alla vet vem som började det var Alex!! Mergim höll inte på mot honom det var Alex som hade Mergims namn i munnen 24/7 och allt började med att han inte gillade att Anty tyckte om Mergim och att dom två klickade bättre.
Kanske också för att mergim inte ens försökte vara vänlig mot alex till att börja med. Han visste att han gillade anty men han ville bara göra honom svartsjuk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in