2020-05-14, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Så behöver det inte vara, men det kommer bli fittjämnt ifall mergim åker, åker jasse så är segern samis till 100% så allt hänger på just detta. vet inte varför samis odds gått ner o lennies upp, vad har ändrats lixom
Kommer nog ändras när Mergim åker. Men då vinner du iallafall en bra summa!
2020-05-14, 20:01
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Faktum är att jag ser inte alls så värst mycket kommentarer om Lennie. Vilka grupper kan det vara tro så man kan få en hint om hur han ligger till? På Fejjan är det väldigt mycket om Mergim. Folk är rätt trötta på honom nu!
jag håller mig bara här så jag har noll koll. Har svårt att se vilka som skulle se just Lennie som den självklara vinnaren så här på sluttampen.
2020-05-14, 20:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enduro33
Big brother supportergruppens omröstningar har haft rätt VARJE VECKA om vem som åker ut. Denna gången har Mergim överlägset minst röstningar och Sami överlägset flest. Skulle bli fruktansvärt förvånad om inte Mergim åker imorrn samt att Sami inte skulle vinna hela BB 2020.

Även om man lägger ihop mergims och lennies röster tillsammans så har Sami fortfarande 50% fler röster om vem man kommer rösta på i finalen. Ni behöver inte ens oroa er, tro mig, Sami kommer vinna.

Känns skönt att veta och hoppas det fortsätter att vara träffsäkert! :-)
2020-05-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Såklart en potatisälskare ska ha en sån dräkt. Minns nu att du skrivit om potatis tidigare

Det var inte lite skillnad på tävlingarna igår. Hade räckt med Samis uppdrag även utan nötterna för att det skulle vara värst av de fyra
Haha eller hur?! Det var längesedan jag kände att jag villhöver någonting lika mycket som en potatisdräkt...

Men verkligen! Tänkte exakt samma sak. Förstår inte riktigt syftet med att de skulle äta nötterna? Det hade ju som ingenting med tävlingen att göra. Riktigt kasst imo, speciellt när Glasman gav upp haha. Då åt han det ju och sabbade magen i onödan...
2020-05-14, 20:04
Medlem
Vad var det för chilinötter Sami och Glasman åt i inlinestävlingen?
2020-05-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enduro33
Big brother supportergruppens omröstningar har haft rätt VARJE VECKA om vem som åker ut. Denna gången har Mergim överlägset minst röstningar och Sami överlägset flest. Skulle bli fruktansvärt förvånad om inte Mergim åker imorrn samt att Sami inte skulle vinna hela BB 2020.

Även om man lägger ihop mergims och lennies röster tillsammans så har Sami fortfarande 50% fler röster om vem man kommer rösta på i finalen. Ni behöver inte ens oroa er, tro mig, Sami kommer vinna.
Flera av de som hejar på Mergim/Lennie säger de inte är med i den gruppen för den är partisk mot Sami. Så just den gruppen behöver man inte utgå ifrån alltid ska stämma. Dock har Mergim överlägset minst stöd överallt så han ryker nog! Men blir nog jämt i finalen tror jag mellan Lennie och Sami.
2020-05-14, 20:09
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha eller hur?! Det var längesedan jag kände att jag villhöver någonting lika mycket som en potatisdräkt...

Men verkligen! Tänkte exakt samma sak. Förstår inte riktigt syftet med att de skulle äta nötterna? Det hade ju som ingenting med tävlingen att göra. Riktigt kasst imo, speciellt när Glasman gav upp haha. Då åt han det ju och sabbade magen i onödan...
Vore kul om de gav tjatMergim en potatisdräkt istället för hoodien med motiveringen att det är It-plagget just nu. ja så himla taskigt att lägga in så starka nötter. flera stycken dessutom. Undrar om han haft ont i dag av det
2020-05-14, 20:09
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Jag hoppas Mergim lämnar imon. Tycker definitivt att Jassa förtjänar att sitta i final, mycket mer än Mergim.

Sen tror jag Sami kommer vinna oavsett om det är Lennie och Mergim eller Lennie och Jassa han står mot.

Hoppas Iallafall att Sami, Lennie och Jassa i final och att Sami vinner 💙
2020-05-14, 20:12
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Imorgon kl 16 stänger omröstningen.
Tyvärr är det många som har lässvårigheter...

https://www.instagram.com/p/CALH3ZXFiN_/?igshid=2uo71tihn2no

Can’t let this one slide.

Gå in i c-moreappen och kolla. Kan man som sagt läsa så står det klart och tydligt att en ska lämna imorgon.
2020-05-14, 20:13
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Jag hoppas Mergim lämnar imon. Tycker definitivt att Jassa förtjänar att sitta i final, mycket mer än Mergim.

Sen tror jag Sami kommer vinna oavsett om det är Lennie och Mergim eller Lennie och Jassa han står mot.

Hoppas Iallafall att Sami, Lennie och Jassa i final och att Sami vinner 💙
Kommer bli så adjöss Mergim
2020-05-14, 20:13
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Bästa jag läst idag. Tack för det! <3 Att vara medveten om sina fel och brister är ödmjukhet och att ändra sig är en dygd! Att försöka vara något man inte är, är att bedra sig själv och andra!

Ja det var väldigt fint att se att Sami verkligen gillar Mergim och Lennie nu och det lät ju som han ändrat sig om mycket kring vilka han kommer umgås med på utsidan. Så dessa två kommer garanterat vara välkomna. Fint av han! Han försöker ju verkligen peppa mergim nu också vilket även det visar att han är en fin person 👍
2020-05-14, 20:17
Medlem
Någon här inne som sparat Amilias patetiska beteende mot lennie när hon bölar o grejer när han inte vill sova med henne? Eller kan få fram det? Upp med det på youtube förfan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in