2020-05-14, 19:44
Medlem
Mouchinos avatar
Men alla som satt och ältade om Amilia och fick tuppjuck på henne, ni kan väl hjälpa till extra nu för om Lennie vinner detta så har Amilia också vunnit? Ge järnet på samma sätt som ni gjorde när Amilia verkligen åkte ut till slut! Vill ni se och uppleva hennes skadeglädje sen? Kunde ni den gången så kan ni nu också och speciellt på Måndag så gäller det verkligen att få väck Lennie. Annars var all den energi ni la ner på Amilia när hon var i huset tills hon åkte ut HELT MENINGSLÖST! Hon är 100% fortfarande med i detta. Ni hörde henne själv idag.
Senast redigerad av Mouchino 2020-05-14 kl. 19:48.
2020-05-14, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Imorgon kl 16 stänger omröstningen.
Tyvärr är det många som har lässvårigheter...

https://www.instagram.com/p/CALH3ZXFiN_/?igshid=2uo71tihn2no
Ungefär som de där inne i huset som inte kan läsa de enklaste uppmaningarna i breven. När Jasmine satte sig på fel plats idag kände jag att det fan är synd om produktionen.
2020-05-14, 19:46
Medlem
Kollar på dagens avsnitt nu.

Lisas "JoBbA ÖgOn", "JoBbA KrOpP" och "TöÖöRtY SiXxXx" fick mig att kräkas i munnen. Kändes lite som att jag fick allergiska utslag över hela kroppen så fort hon sa det. Den känslan har man ju inte saknat.

Väldigt avis på potatisdräkten though. Vet någon var man kan köpa en sådan så holla at me.
2020-05-14, 19:48
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men alla som satt och ältade om Amilia och fick tuppjuck på henne, ni kan väl hjälpa till extra nu för om Lennie vinner detta så har Amilia också vunnit! Ge järnet på samma sätt som ni gjorde när Amilia verkligen åkte ut till slut! Vill ni se och uppleva hennes skadeglädje sen? Kunde ni den gången så kan ni nu också och speciellt på Måndag så gäller det verkligen att få väck Lennie. Annars var all den energi ni la ner på Amilia när hon var i huset tills hon åkte ut HELT MENINGSLÖST! Hon är 100% fortfarande med i detta. Ni hörde henne själv idag.
Utan att ha se nåt idag så håller jag med om allt du skriver. Am kommer verkligen se det som hon vunnit BB 2020 om Lennie vinner.
2020-05-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tror det blir svårt för Sami att vinna om Mergim åker ut
Det blir väldigt svårt, oddsen kommer störtdyka om mergim åker, kanske till o med lennie kanske ha lägre odds!
2020-05-14, 19:49
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Lisas "JoBbA ÖgOn", "JoBbA KrOpP" och "TöÖöRtY SiXxXx" fick mig att kräkas i munnen. Kändes lite som att jag fick allergiska utslag över hela kroppen så fort hon sa det. Den känslan har man ju inte saknat.

Väldigt avis på potatisdräkten though. Vet någon var man kan köpa en sådan så holla at me.
Blir ju nyfiken när/var/hur du tänkt använda den? Eller är det för privat?

OnT: oj vad Sami blivit blåglittrig över nosen
2020-05-14, 19:50
Medlem
Hoppas alla inser Jasmine har fått jättestort stöd sen Martin lämnade och en hel del är röster som hon nu tar från Sami. Lennie kommer sitta med alla Pink Room fansens röster medan Jasmine och Samis röster kommer delas tyvärr. Jag är iallafall inte supersäker på att han vinner även om oddsen har ändrats. Har fan en dålig känsla av att Lennie tar hem detta.
2020-05-14, 19:51
Medlem
icons avatar
Är Lennie poppis fortfarande? Bland vilka grupper?
2020-05-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Då har du inte sett Amilias live från igår? Fy fan vad obehagligt Lisa var. Är säker på att Amilia bad henne jobba ögon bara för att håna henne men Lisa tror att hon är snygg.

Ja, jag vill också ha en sådan. Älskar allt med märkliga utklädande att göra.
2020-05-14, 19:52
Medlem
jassa: hoppas vi får höra den låten (blue)

lennie/sami: I HELVETE HELLER GLÖM DET
2020-05-14, 19:52
Medlem
Har missat mycket av liven idag, ska de verkligen ha silent disco? Hur jävla kul är det för oss tittare att se dem studsa omkring utan ljud?
2020-05-14, 19:53
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Att göra ngt dumt som ung och sedan växa ifrån det och ta avstånd som Sami gjort är ngt annat än vad Lennie står för i dag. Det är Lennie som vill framstå som Jesus. Man säger ju att för att lära känna ngn bör vi titta på vilka hen umgås med, trivs bäst med och vilka vänner hen har. Sami har växt ifrån sina gamla vänner och tagit avstånd från dem. Den 36-åriga Lennie väljer till sina bästa vänner sådana som Mergim och Antonia d v s emotionella småbarn och det säger en hel del om honom. Vad har de gemensamt, omognad naturligtvis. Vi väljer vänner och partner som har samma emotionella ålder, samma mognad eller omognad. Lennie väljer till bästa vänner personer som de flesta här avskyr. Lika barn leka bäst!

Sami säger att han kommer inte att umgås efter BB med de som finns i huset nu. Jag antar att hans nuvarande, riktiga vänner är betydligt mognare än de i huset. Lennie (36-år) tror sig ha vunnit vänner för livet i dessa vuxna småbarn i Bolibompa huset.

Bästa jag läst idag. Tack för det! <3 Att vara medveten om sina fel och brister är ödmjukhet och att ändra sig är en dygd! Att försöka vara något man inte är, är att bedra sig själv och andra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in