2020-05-14, 19:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Till och med jag har det mer livet i min ensamhet. Jag och en kompis körde all in fest häromveckan. Vi var mer lovande än när de var typ 13 personer. Ja, förutom utan att vi inte gapade och skrek rakt ut!
Det går ju att göra så, förutsatt att det är kul människor man tar in. Sami får distans från förväntningarna, då han är nykterist. Man kan inte förvänta sig att han ska balla ur fullständigt, men de andra? Kom igen, för fan. Skulle ändå vilja påstå att Sami bjuder på mest när det väl blir lite mer röjigt.
2020-05-14, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det går ju att göra så, förutsatt att det är kul människor man tar in. Sami får distans från förväntningarna, då han är nykterist. Man kan inte förvänta sig att han ska balla ur fullständigt, men de andra? Kom igen, för fan. Skulle ändå vilja påstå att Sami bjuder på mest när det väl blir lite mer röjigt.
Jag håller med!!! Lennie och Mergim har ju varit fulla därinne så att de helt plötsligt är nykterister är märkligt. Sami kan ändå bidra till fest och har inget mot att andra dricker.

Vad i helvetet tog Jasmine på sig för att klä sig som hon ska på klubb? Hon ser ut som en tant, om man bortser från magtröja.
2020-05-14, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Någon åker ut i kväll. Jag vill ha Sami kvar. Är det 20.00 de får veta?
Va? Är det inte imorgon någon åker ut?
2020-05-14, 19:31
Medlem
herpesvårtas avatar
VA droppar Jassa Jim Morrison bara sådär, fruktansvärt imponerad
2020-05-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Helt sjukt hur folk går på Samis låtsas-fasad som han byggt upp, får sig själv att framstå som Jesus och folk fullkomligt avgudar honom, för den renliga och fantastiska människa han blivit sedan han "lämnade" sitt förflutna.
Helt otroligt att folk tror på detta...
Ni är luuuuuurade allihop, era blåsta jävlar.

Att göra ngt dumt som ung och sedan växa ifrån det och ta avstånd som Sami gjort är ngt annat än vad Lennie står för i dag. Det är Lennie som vill framstå som Jesus. Man säger ju att för att lära känna ngn bör vi titta på vilka hen umgås med, trivs bäst med och vilka vänner hen har. Sami har växt ifrån sina gamla vänner och tagit avstånd från dem. Den 36-åriga Lennie väljer till sina bästa vänner sådana som Mergim och Antonia d v s emotionella småbarn och det säger en hel del om honom. Vad har de gemensamt, omognad naturligtvis. Vi väljer vänner och partner som har samma emotionella ålder, samma mognad eller omognad. Lennie väljer till bästa vänner personer som de flesta här avskyr. Lika barn leka bäst!

Sami säger att han kommer inte att umgås efter BB med de som finns i huset nu. Jag antar att hans nuvarande, riktiga vänner är betydligt mognare än de i huset. Lennie (36-år) tror sig ha vunnit vänner för livet i dessa vuxna småbarn i Bolibompa huset.
2020-05-14, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komevig
De fåtal avsnitten som jag har sett (har haft på en handfull avsnitt i bakgrunden) har jag noterat att det SKRIKS väldigt mycket i programmet och jag har behövt stänga av ljudet/tvn i vredesmod.

fy fan
Det skriks mycket, men ljudteknikerna som har han om ljudet är extremt dåliga.
2020-05-14, 19:34
Medlem
mscatzys avatar
Finns det inget klipp på när Jass träffade Martin?
2020-05-14, 19:35
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Va? Är det inte imorgon någon åker ut?

Imorgon kl 16 stänger omröstningen.
Tyvärr är det många som har lässvårigheter...

https://www.instagram.com/p/CALH3ZXFiN_/?igshid=2uo71tihn2no
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag blev så förvånad när hon började rabbla upp låtarna. Eller musiken... Inte för att jag är ett big fan men det tyder ju på någon slags musiksmak. Har jag hört.
Medlem
Sämsta BB produktionen någonsin va? det sitter väl 20åriga snorungar i produktionen som inte har en susning om vad BB var förr i tiden.

SKRIKEN i årets säsong är ta mig fan det värsta jag varit med om.
fyfan säger jag bara.

Nu ska albanen och skriet åka ut med huvudet före.
Vore iof ännu underbarare om skriet kommer 2a och loosar miljonen på mållinjen.

Självklara vinnaren är Sami.
2020-05-14, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

OCH Hendrix!! Taktik eller seriös?
2020-05-14, 19:42
Medlem
2 nykterister av 4 kul "fest"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera