2020-05-14, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ni som röstar i båda apparna, har ni olika enheter ni röstar från också? Jag försökte precis göra ett nytt konto i TV4 Play-appen (har inte haft den förut) men kunde ändå inte rösta där eftersom jag redan röstat i C More-appen.

Registrerat på två olika mailadresser
2020-05-14, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Ska Sami vinna så är det väl bäst att rösta ut Jasmine, så alla pinkroomare röstar delat på Lennie och Mergim i final. 🤦🏼‍♀️ Rätta mig om jag tänker fel🙄
Nej mergim ut
2020-05-14, 18:14
Medlem
Citat:
Ni som röstar i båda apparna, har ni olika enheter ni röstar från också? Jag försökte precis göra ett nytt konto i TV4 Play-appen (har inte haft den förut) men kunde ändå inte rösta där eftersom jag redan röstat i C More-appen.

Samma enhet men brukar rösta med WIFI på i TV4 Play och WIFI av i C-More.
2020-05-14, 18:15
Bannlyst
Jag röstar kvar Jasmine för o få ut Mergim.
2020-05-14, 18:16
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Jag har röstat 2 ggr på Sami i min iPhone, inga problem.
2020-05-14, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
HAHAHA minerna på Mergim och skriket från Halmstad när dom fattat att dom INTE är i final än
Nu blir det skådespeleri ikväll från skriket för att fiska röster. Hoppas att det är hon som ryker imorgon!
Mergim er väl värste skriket enda. Det gør ondt
2020-05-14, 18:17
Medlem
Fem idioter... Resten👍👍👍👍💞💞💞💞💞💞Sami till final.
2020-05-14, 18:17
Medlem
Att säga att ni ursäktar att lennie och sami är med människor som snackar skit och mobbar är ju konstigt då ni hatar på att alex är vän med isabel och kim. Lennie delar nog inte amilia och mergims åsikter samma som alex inte delar kim och isabels åsikter.
2020-05-14, 18:19
Medlem
Zingo2s avatar
Sami bryr sig inte, han är helt cool.😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Han tänker så här, om jag åker så vill inte tittarna ha mig kvar. Då är det så!
2020-05-14, 18:24
Medlem
Jag röstar INTE, förrän när det är minuter kvar. Varför ge bluffbolaget chans att i förtid se hur alla tänker? Dom riggar konstant, men man behöver inte ge dom facit så långt innan.

Dom läser ju även här inne för att veta hur dom ska rigga programmet
2020-05-14, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon satt i sin live och pratade i typ 20 minuter om Jasmine. Folk påpekade att hon är en mobbare, och hon svarade "Är gärna en mobbare om det är det jag blir när jag pratar om någon som sagt de sakerna hon sagt till mig" typ. Sedan sa hon även att "Jasmine vet inte ens att jag säger det här så tror inte hon uppfattar det som att jag mobbar henne", ungefär. Som att man inte kan mobba folk bara för att de inte hör det.

Så det är bra mycket mer än bara en story från Amilias sida. Hon har ju även ältat detta och pratat skit om Jasmine i varenda live sedan hon åkte ut.
Jag kollade på hennes live nu. Folk ställde frågor om Jasmine som hon svarade på. Att hon ägnade flera minuter åt att prata om just henne var pga att frågor kom in gällande det eftersom det var så aktuellt. Det var direkt efter att hon varit inne och träffat henne. Jag ser inga konstigheter med det alls. Vad ska hon annars prata om.

Förutom att bara svara på frågorna, berätta sin version osv så sa hon vissa nedvärderande saker om Jasmines intelligens bland annat. Ungefär sådant som folk brukar ta upp här på flashback. Skillnaden är att Amilia var en deltagare i programmet och gör det öppet, till skillnad från de som uttrycker sig här. Dessutom har de en beef.

Hon kanske har ältat det i sina lives för att Jasmine har ältat det inne i huset. Sen har Amilia nog sett nytt material också..
Senast redigerad av Virgo1 2020-05-14 kl. 19:07.
2020-05-14, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Faan va fult av tv4 bara för att göra folk snurriga. Omröstningen låter såhär "Skicka din favorit till final. Den med minst röster får lämna imorgon"

Väldigt otydligt egentligen. Räddar vi kvar eller röstar vi ut?
varför skylla på tv4 när det är du som är dum i huvudet och inte kan läsa, RÄDDA PERSONEN DU VILL STÅ I FINAL DU RÖSTAR DEN SOM FÅR MINST RÖSTER ÅKER HAR DU SVÅRT ATT FATTA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in