Julia tog verkligen upp frågorna kring Lennie som vi hela tiden blivit frustrerade över. Har alltid känt respekt för Julia för hon har mod, kurage, råg i ryggen och jävlar anamma. Därför tror jag att såna här frågor ligger henne extra varmt om hjärtat för hon skulle agerat helt tvärtom mot Lennie.
hade Julia varit i rummet hade hon varit med i skitsnacket istället. Hon snackar lika mycket skit som Amilia, det är därför de kommer så bra överens och hittade varandra i slutet.
HAHAHA minerna på Mergim och skriket från Halmstad när dom fattat att dom INTE är i final än
Nu blir det skådespeleri ikväll från skriket för att fiska röster. Hoppas att det är hon som ryker imorgon!
Bara idiotiskt tänkt...alla röster på Sami, rösterna verkar kvarstå till finaldagen...den som fått minst röster imorgon åker ut....ska man rösta på vinnaren är det nu redan
Vadå rösterna kvarstår?!? Är du dum? På måndag är ju en ny omröstning.
Ska Sami vinna så är det väl bäst att rösta ut Jasmine, så alla pinkroomare röstar delat på Lennie och Mergim i final. 🤦🏼♀️ Rätta mig om jag tänker fel🙄
Du tänker helt rätt. Tyvärr får vi inte rösta ut och hon har mer stöd än mergim så det skiter sig där
Ni som röstar i båda apparna, har ni olika enheter ni röstar från också? Jag försökte precis göra ett nytt konto i TV4 Play-appen (har inte haft den förut) men kunde ändå inte rösta där eftersom jag redan röstat i C More-appen.