Citat:
Ursprungligen postat av
embargo
Så det är ändrat från "rösta kvar" till tittaromröstning. Ska vi få rösta om de får mer godis och läsk ikväll?
Någon Mergim-försvarare som tycker hans reaktion när de fick brevet om utfrågning var rimlig på något sätt? Jag är helt förundrad över hur vissa kan hylla hans positivitet(?) när han kokar vid varenda brev, tjatar konstant om de är i final, hoodies och BUS - tills BB tröttnar och ger honom det han vill ha. Han kommer väl få en finalplats på samma sätt.
Jassa lite mer nyanserad: "Om det är nån som känner att jag sårat den vill jag såklart be ursäkt för det. Vi får stå till svars för det vi har gjort bara"
Mergim: "Jag SKITER I. Jag är värdig vinnare. Jag är finalist." Vi får väl se.
Nej BB favoriserar inte Mergim att vissa inte fattat än att Jasmine är favoriserad punkt slut bara kolla hur oddsen ändras dom samarbetar med Produktionen.. Mergim har haft bättre odds länge nu men nu har Jasmine bättre odds på så kort tid dom ändrade riktigt mycket idag och även vem som vinner BB på dom två Mergim hade 8 och Jassa 12 nu är det tvärtom och det hände precis. Så nej du har helt fel om Mergim att BB kommer ge han en finalplats redan bestämt att Jasmine ska vara i final och det förvånar mig inte om dom bestämt att han ska bli 1 eller 2...Har sagt detta länge nu