2020-05-14, 13:48
Medlem
dom kommer inte få krama er, varför tror ni det är glasvägg asså xD
lennie är verkligen tappad ibland.
2020-05-14, 13:50
Medlem
xrlpyts avatar
Varför fattar de inte att de blir utfrågade en och en? Är det någon därinne som är läskunnig? Sami brukar ju ha koll, men inte ens han säger emot.
2020-05-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
dom kommer inte få krama er, varför tror ni det är glasvägg asså xD
lennie är verkligen tappad ibland.
Det är dom alihop. Dom fattar ingenting. Inte ens sammi.varja gang et brev kommer. Mergim jag fattar ingenting.
2020-05-14, 13:53
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Precis, men alla tänker 'Sami har många följare så han klarar sig ändå' och om alla tänker på det sättet så får han inga röster alls
Exakt. Vill man att Sami vinner är han den man ska rösta kvar, punkt slut!
2020-05-14, 13:55
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Så det är ändrat från "rösta kvar" till tittaromröstning. Ska vi få rösta om de får mer godis och läsk ikväll?

Någon Mergim-försvarare som tycker hans reaktion när de fick brevet om utfrågning var rimlig på något sätt? Jag är helt förundrad över hur vissa kan hylla hans positivitet(?) när han kokar vid varenda brev, tjatar konstant om de är i final, hoodies och BUS - tills BB tröttnar och ger honom det han vill ha. Han kommer väl få en finalplats på samma sätt.

Jassa lite mer nyanserad: "Om det är nån som känner att jag sårat den vill jag såklart be ursäkt för det. Vi får stå till svars för det vi har gjort bara"

Mergim: "Jag SKITER I. Jag är värdig vinnare. Jag är finalist." Vi får väl se.

Nej BB favoriserar inte Mergim att vissa inte fattat än att Jasmine är favoriserad punkt slut bara kolla hur oddsen ändras dom samarbetar med Produktionen.. Mergim har haft bättre odds länge nu men nu har Jasmine bättre odds på så kort tid dom ändrade riktigt mycket idag och även vem som vinner BB på dom två Mergim hade 8 och Jassa 12 nu är det tvärtom och det hände precis. Så nej du har helt fel om Mergim att BB kommer ge han en finalplats redan bestämt att Jasmine ska vara i final och det förvånar mig inte om dom bestämt att han ska bli 1 eller 2...Har sagt detta länge nu
2020-05-14, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Varför fattar de inte att de blir utfrågade en och en? Är det någon därinne som är läskunnig? Sami brukar ju ha koll, men inte ens han säger emot.

Mergim kan inte läsa ordentligt och sen är de så snabba att dra förhastade slutsatser istället för att läsa om och tolka det som står. Ytterligare ett exempel på att läs- och hörförståelse har försvunnit ur läroplanen. Någonstans tror jag sami driver lite med de för att de ska flippa... Men oavsett förstår jag inte varför de inte läser brevet igen..?
2020-05-14, 13:56
Medlem
Ska blir spännande att se om mergim kommer vara så kaxig som man påstår sig ska vara. Dock får väl han mesfrågor för att bb är rädda att han ska explodera
2020-05-14, 13:57
Medlem
Raskaoverisens avatar
Kom igen nu..Har ni några förslag till frågor Julia kan ställa till Lennie Nu har ni chansen
2020-05-14, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Jättemånga ex deltagare hänger med varann på riche. kolla Julias instagram
Nu är du väl lite efter? Merparten av dem hängde igår, käkade middag och krökade. Finns sparad live hos bland annat Amilia.
2020-05-14, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Nej BB favoriserar inte Mergim att vissa inte fattat än att Jasmine är favoriserad punkt slut bara kolla hur oddsen ändras dom samarbetar med Produktionen.. Mergim har haft bättre odds länge nu men nu har Jasmine bättre odds på så kort tid dom ändrade riktigt mycket idag och även vem som vinner BB på dom två Mergim hade 8 och Jassa 12 nu är det tvärtom och det hände precis. Så nej du har helt fel om Mergim att BB kommer ge han en finalplats redan bestämt att Jasmine ska vara i final och det förvånar mig inte om dom bestämt att han ska bli 1 eller 2...Har sagt detta länge nu
Det kan vara så att produktionen favoriserar Jass nu för att de vill att Lennie ska vinna.
2020-05-14, 13:58
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Kom igen nu..Har ni några förslag till frågor Julia kan ställa till Lennie Nu har ni chansen
Vad hände exakt med Amilia den där natten i början?
2020-05-14, 13:59
Medlem
Herregud så tröga deltagarna är!!!!!

1. Nej ni kommer inte träffa alla. Ni kommer träffa EN person.

2. NEJ Du kommer inte få krama någon.

3. NEJ Ingen fest med alla deltagare.

Har dom glömt bort att det pågår en pandemi?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in