2020-05-14, 13:32
Medlem
embargos avatar
Så det är ändrat från "rösta kvar" till tittaromröstning. Ska vi få rösta om de får mer godis och läsk ikväll?

Någon Mergim-försvarare som tycker hans reaktion när de fick brevet om utfrågning var rimlig på något sätt? Jag är helt förundrad över hur vissa kan hylla hans positivitet(?) när han kokar vid varenda brev, tjatar konstant om de är i final, hoodies och BUS - tills BB tröttnar och ger honom det han vill ha. Han kommer väl få en finalplats på samma sätt.

Jassa lite mer nyanserad: "Om det är nån som känner att jag sårat den vill jag såklart be ursäkt för det. Vi får stå till svars för det vi har gjort bara"

Mergim: "Jag SKITER I. Jag är värdig vinnare. Jag är finalist." Vi får väl se.
2020-05-14, 13:33
Medlem
zzxxccvvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Rimmet mergim skall få lämna imorgon, favorit till att lämna, flashback har ingen makt
Vad babblar du om? Jag skiter fullständigt i om fjollan åker, Sami kommer vinna ändå. Gå o lek med din fjantiga youtubekanal istället.
2020-05-14, 13:37
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
det står då. i vad som kommer att hända idag. tittarnas röst. ungefär 20 så något händer då ikväll.

Det har du fullständigt rätt i, käraste aggerthy!

Nu får vi se om produktionen fortsätter leka med oss "hillbillys".
Är helt övertygad om att Sami ryker innan finalkvällen om det är fortsatta utröstningar.
2020-05-14, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Nej dom har betett sig illa mot folk efter.
Okej. Vad har de sagt eller gjort?
2020-05-14, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag kommer rösta kvar Jass. Jag hoppas Lennie vinner, och jag är övertygad om att han klarar sig oavsett, och i en final är det bättre om han står mot Sami och Jass än mot Sami och Mergim, för att undvika röstsplittring. Dessutom tycker jag att Jass förtjänar att stå i final mer än Mergim.

Ni som är hardcore-fans till Sami får helt enkelt rösta som fan för att han ska vara kvar.

Jag inser att jag riskerar att se jävligt dum ut om Lennie skulle åka, men det får jag väl ta i så fall. Då skulle Samis vinst vara helt garanterad, och det har jag inga problem att leva med.
Helt enig, dels för att jag inte vill ha mergim i final, så jävla kaxig liten bögnisse han kan åka hem och aldrig mer återvända!!! sami är körd ifall jasse stannar!! för då kommer hela pinkroom rösta på lennie
2020-05-14, 13:40
Medlem
Jättemånga ex deltagare hänger med varann på riche. kolla Julias instagram
2020-05-14, 13:40
Medlem
De som håller på Sami kan rösta på honom och få någon vän/familjemedlem som inte kollar på big brother att stödrösta på Mergim. En final med pinkroom-röstsplittring är det bästa.
2020-05-14, 13:41
Medlem
Raskaoverisens avatar
Julia vill ha förslag på frågor till Lennie.Från hennes Instagram.Vad tycker ni jag borde fråga honom
Har ni några förslag..Kom igen nu
2020-05-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Vilka frågor hade ni velat ge Lennie?

"Du sa att du tyckte det var roligt att ta ngt av alla deltagarna som varit i huset och jag undrar vad du har tagit hittills?"

"Varför tog du inte Jasmine i försvar när Mergim var elak mot henne, utan tröstade Mergim istället?"

"Har du bestämt med Mergim och Amilia att Ni tre ska dela på vinsten oavsett vem av er tre som vinner?"

"Din pappas kommentar om att "Amilia kampanjar för dig, Du vet vad det betyder" var det ang att ni ska dela vinsten mot att hon hjälper till på utsidan med röster och dyl?"

"Har du paktat under täcket utan mikrofon och/eller med skrivna saker i garderoben?"

"Hände ngt smaskigt mellan dig och Mergim när Ni sov själva i poolrummet när kameran inte längre fanns där?"
2020-05-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzxxccvv
Vad babblar du om? Jag skiter fullständigt i om fjollan åker, Sami kommer vinna ändå. Gå o lek med din fjantiga youtubekanal istället.
Det tror du va, åker mergim så är sami körd så det skriket om det. vem fan försöker du lura grabben
2020-05-14, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Jättemånga ex deltagare hänger med varann på riche. kolla Julias instagram
du är nästan bara 20 timmar försent med den infon, hänger du inte med i gamet eller
2020-05-14, 13:46
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vill man se Sami som vinnare av BB 20 då ska givetvis röster gå på honom.

Snack om att han ändå safe är för risky.

Rädda kvar Sami. Sedan ser vi vem som har minst fans och den åker imorgon.

Det spelar ingen roll BB är riggat och Jasmine är favoriserad sen start och det har man fått se flera gånger!! Mergim åker ut man har sett hela tiden hur mycket BB jävlats med honom senaste tiden innan finalen. Och oddsen har ändrats till jasmines fördel sakta men säkert efter Frida åkte men Mergim hade bättre odds länge tills dom ändrade oddsen, hur fan kan man ändra oddsen under kvällen eller natten sen när man vaknar på morgonen så är oddsen ändrade? Dom måste gå efter det som händer i huset osv. Nu har dom ändrat ännu mer idag igår var det 185 på båda om vem som går längst och det var så i två dagar men innan det hade Mergim bättre odds. Nu ändrade dom precis vem vinner BB oddsen också där Mergim hade 8 och Jasmine 12 nu är det tvärtom där..
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-14 kl. 13:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in