2020-05-12, 21:56
Medlem
Kan inte alla deltagare komma in, sätta sig i soffan och så rullar BB alla flipp-avsnitt SPELET E I GANG!

Edit: sen får alla deltagare som åkt ut rösta på vem som ska lämna bygget i ett härligt ö-råd
2020-05-12, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Man fick ju se Amilias enorma överreaktion när Sami fes 3 meter ifrån henne och hon stormar därifrån och säger att hon har mer värdighet än så. I bikten sen säger hon att hon inte accepterar att blir fisen i ansiktet sådär och värdighet hit och dit. Man får även se Jessica i bikten som säger att hon tycker det är "väldigt märkligt att Amilia skrattar när Mergim fiser men när Sami fiser blir hon arg".

Reaktionerna i soffan blir att Lennie säger högt "Näe Amilia det där.." och Jasse mumlar typ "som du ens hade värdighet" till Amilia och fnyser, Lennie syltrygg försvarar Amilia direkt och säger något som att "Jo, men det var väl lite.." Sami och Mergim sitter tysta 😁

Gissar att både Sami och Jasse inser där och då (alltså nu när klippet visades) varför Amilia blev utröstad, att Sami var favorit och Amilia inte vidare omtyckt. Är ju inte jättelångt efter det avsnittet som Sami och Amilia kedjas ihop.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-12 kl. 22:00.
2020-05-12, 21:58
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Haha vad tror ni börjar de ångra sig nu, godhetsknarkarna som lämna?

programledare-hoppar-av-big-brother
https://www.svt.se/kultur/tva-programledare-hoppar-av-big-brother

Varför skulle de göra det?
2020-05-12, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kan inte alla deltagare komma in, sätta sig i soffan och så rullar BB alla flipp-avsnitt SPELET E I GANG!

Edit: sen får alla deltagare som åkt ut rösta på vem som ska lämna bygget i ett härligt ö-råd

Haha! Hade älskat att få se det!!
2020-05-12, 22:01
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Martin, Victoria, Lisa och Patzy kommer in på onsdag.
Julia, Glasman, PW och Jessica kommer in i huset på torsdag.
Oklart vilken dag Anty och Amilia kommer in.

Det kommer bli 3 i finalen, den fjärde får lämna på fredag.

Källa @bbpolisens

Jessica som var där i en dag typ? Vore ju mer logiskt om Bella kom t ex.
Trodde alla skulle komma samma kväll. Frida med ju! Och Alex? Men han vill nog inte pga all skit de sysslar med på utsidan nu.
2020-05-12, 22:05
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergims reaktion "tell em giiirl" Undrar om han sagt detsamma om Antonia för hon var ju likadan, dvs skratta åt Mergim men inte Sami.
Och den där Harlem handvinkningen medans han sa det
2020-05-12, 22:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Amilia förlorade mer värdighet av själva bikten än någonting annat i den situationen. Möjligtvis när hon skulle upprepa att hon skulle ta livet av sig 100 gånger innan bikten.
Så är det verkligen! Glömde det så lade till det i texten
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Gissar att både Sami och Jasse inser där och då (alltså nu när klippet visades) varför Amilia blev utröstad, att Sami var favorit och Amilia inte vidare omtyckt. Är ju inte jättelångt efter det avsnittet som Sami och Amilia kedjas ihop.
Det tror jag absolut att de gjorde! Nice att det påminde alla som såg detta hur hon var som person också.
2020-05-12, 22:10
Medlem
Lennie: Men du kallar mig aldrig för Glempa längre?

Sami: Nej Mergim sa att du inte tyckte om det, så då slutade jag.

Lennie: Jaha, nej det var nog bara Mergim som inte tyckte om att du kallade mig det.

Sen säger Lennie att han aldrig haft några smeknamn tidigare i livet men att han i huset haft hela två, Glempa och Gose.

Mergim: Åh! Ja! Gooooose!! Det är ju jag och Anty som kallar dig det!!

Ett litet samtal som väver in ganska mycket av deras olika personligheter skulle jag säga.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-12 kl. 22:15.
2020-05-12, 22:13
Medlem
herpesvårtas avatar
Mergim verkar nästan tro att vinnaren kommer att få åka parad genom Stockholms gator på måndag kväll. Slutar det med folkfest i Rålis a la VM-94 tro?
2020-05-12, 22:15
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Så är det verkligen! Glömde det så lade till det i texten
Det tror jag absolut att de gjorde! Nice att det påminde alla som såg detta hur hon var som person också.
Haha! Jag önskar att jag kunde glömma bort det. Den meningen har repeterats i mitt huvud om och om igen sen första gången jag såg det på tv..
2020-05-12, 22:16
Medlem
Citat:
Mergim verkar nästan tro att vinnaren kommer att få åka parad genom Stockholms gator på måndag kväll. Slutar det med folkfest i Rålis a la VM-94 tro?
Snurrar i Mergims huvud: jag kan inte sova själv på måndag....🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮
2020-05-12, 22:17
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Aha hörde inte det. Tycker ändå man ska chilla med såna kommentarer mot folk som har haft problem med vikten. Men bra att han är okej med det då.
Alla har ju påpekat ett tag att de gått upp i vikt, även pinnsmala Jasmine har ju faktiskt lagt på sig lite (och det klär henne).
Man får lära sig att ha lite filter på, jag har varit smal (med ätstörningar) hela livet, och även om jag är frisk idag så tänder det till när någon säger att man fått rumpa. Menat som positivt, men kan tas negativt när något väcks där. Man får acceptera verkligheten, och sanningen är att även Sami gått upp. Jag tvekar dock inte alls på att han snart är i form igen när han är ute och kan vara aktiv igen som är lätt att inte vara i BB-huset.
Jag förstod att du förstod, ville bara hänga på tåget och kommentera det. 😘

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in