2020-05-13, 18:32
Medlem
Undra om bb kommer slänga mycket saker när bb slutar isåfall kanske man ska åka till farsa och kolla cointainern för att fynda eller kommer de sälja sakerna som kaffebryggare, dammsugaren mm
2020-05-13, 18:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Som åkte ut för vissa antisemitiska kommentarer tidigt med Isabel
Ok, glömt honom. Han gav inget större intryck på mig.
2020-05-13, 18:34
Medlem
Han är fortfarande en människa. Behöver inte frysa ut någon för ens kommentar man gjort om man även har bett om ursäkt för det.
2020-05-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Undra om bb kommer slänga mycket saker när bb slutar isåfall kanske man ska åka till farsa och kolla cointainern för att fynda eller kommer de sälja sakerna som kaffebryggare, dammsugaren mm
Uppsök myrornas. Hett tips.
2020-05-13, 18:38
Medlem
Märkligt att dom tror att deras familjemedlemmar kommer vara där på måndag. Det är en pandemi som pågår just nu.... vilka nötter
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Uppsök myrornas. Hett tips.
Det var ej det jag fråga undrar bara om de ska auktionera ut alla sakerna när bb är slut på tradera eller så där allt går till corona vaccin
Medlem
xrlpyts avatar
Lennie säger att han drar hem direkt efter BB, han ska inte hänga kvar i Stockholm. Det kommer ju krossa ett par hjärtan i Pink Room.

Jag gillar när Jasmine och Lennie pratar, de är fina ihop.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jo, jag har skrivit negativt om honom och jag har många åsikter om honom och många andra, men man måste skilja lite på olika handlingar och sätt och dyl. Jag inte omänsklig, bara gammal och bitter.

Dessutom bör man lyfta de bra sakerna hos vissa för att de ska kunna förbättra sina negativa sidor.

Att skapa saker vad det är, får folk att växa och utvecklas och skapa sig själva ett bra självförtroende.

Men sen när vi diskuterar vem som förtjänar en vinst i BB så är det en annan som gäller för att jag ska bli nöjd.

Nu håller jag med dig ingen människa är perfekt alla har svagheter och jag tycker det är bra att du säger det för inte många här vill det. Dom ser bara det negativa och jag tycker folk överdriver dom ser inte det positiva, dom blundar för det. Mergim har gjort dåliga saker sagt konstiga saker men han har även sagt bra saker och han har varit positiv och glad även spridit glädje i huset fått alla att skratta men folk ser inte det. Sami har sagt att han tycker mer om Mergim och att det är synd att dom inte varit mer med varandra tidigare han har insett att dom har roligt tillsammans och båda skrattar hela tiden när dom umgås.
Medlem
Kom på mig själv med att somna av konversationen från soffan, vill se köket ju!!
2020-05-13, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Märkligt att dom tror att deras familjemedlemmar kommer vara där på måndag. Det är en pandemi som pågår just nu.... vilka nötter
de kommer den nog men bara högst 50 personer
2020-05-13, 18:42
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Lennie säger att han drar hem direkt efter BB, han ska inte hänga kvar i Stockholm. Det kommer ju krossa ett par hjärtan i Pink Room.

Jag gillar när Jasmine och Lennie pratar, de är fina ihop.

Ja, Jass är lite lugnare med honom också.
2020-05-13, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Tror nog inte dom förstår innebörden av en pandemi

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in