2020-05-19, 19:04
Medlem
xrlpyts avatar
Jag kan ge ett tillspetsat exempel på hur det sett ut här ibland:

Lennie påstår att han är en sån djurvän och han blir tårögd bara man pratar om djur. Men, tänk om han i själva verket har strypt en hundvalp med bara händerna? Vilken hemsk människa!! Och det blir EXTRA hemskt eftersom det betyder att han bara SPELAR att han är en djurvän!!!!

När han, med all sannolikhet, bara är en djurvän som inte har strypt en hundvalp med händerna och därför inte alls spelar en roll..
2020-05-19, 19:12
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag har varit redigt irriterad på Mergim och hans beteende men samtidigt måste jag vara objektiv då jag sett hur Lennie bara fortsatt att uppmuntra Mergims känslor. Hur skulle han veta att det inte var ok att pussa Lennie på munnen med de signaler han ändå skickat ut till Mergim? Om det stämmer att Lennie och hans "ex" är ett par och har varit det hela tiden så tycker jag att det är under all kritik? Lennies beteende har ju varit otroligt luddigt. Tänkt många gånger, Men vad är det han vill med Mergim egentligen för ena sidan är han ju väldigt och ska krama, trösta och hålla på och sen avståndstagande? Tror vi har svaret nu äntligen och jag hoppas faktiskt att Mergim går vidare för jag tror risken för ett brustet hjärta eller smyg och fuffens är de enda alternativen. Tror inte de kommer kunna umgås som de gjorde i huset, en helt annan sak där inne då Lennie var "singel" Jag kan ju ha fel också men ens ex och kvinna dessutom skulle aldrig åka hela vägen ner till Sthlm om det inte vore av målsättning att se till att han håller sig i kragen och försäkra sig om att han inte hamnar ensam med Mergim på ett hotellrum. Så Anna tog ett mycket bra beslut och det kan ha varit till nytta för Mergim också.

Jag gillar dina krönikor M, du borde bli något i stil med inhoppande skribent. Jag gillar att du nystar och trådar samman olika finurligheter. Du och Klimakterietanten är och har varit pärlor för oss inne i tråden. Skönt att vi spelar på samma planhalva annars hade man troligen blivit överkörd.

Som du skriver, vi vet fortfarande inte vem denne enigmatiske Lennie är. Mest troligt är en riktig lurendrejare som spelar på tanters och småflickornas känslor. En nyskapelse för just BB. Inget originellt med den snubben då man sett sådant beteende innan bara för att luras och slå blå dunster i mindre nogräknade individer. De har köpt honom med hull och hår. Den enda med lite förbehåll ur knatteligan verkar Anty vara, men med hennes jätteäkta känslor för Mööördj så vet man inte heller vilket ben hon står på. Tiden lär visa hur grundlurade många har blivit både av albanpojken och denna Per Lennie Hansson från Sundsvall. På lördag kväll står han vid mangeln, det är det enda vi vet med säkerhet, eller?
2020-05-19, 19:14
Medlem
Bulletzs avatar
Kolla inget det sista pga det skrikande ludret från halmstad! Såg att det är slut nu och att ludret inte vann! Här ska vaskas champagne!
2020-05-19, 19:19
Medlem
felpost
Senast redigerad av zezzyy 2020-05-19 kl. 19:38.
2020-05-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Du är verkligen bränd eller trådens största troll. Hur som helst. Jasmine har suttit nominerad ALLA veckofinaler förutom 2 eller 3. Du tror verkligen att BB har riggat omröstningarna varje gång hon blivit räddad?
Är det några som blivit favoriserade den här säsongen så är det Mergim och Amilia. Och jag tror dom flesta här kan hålla med mig om det.

100%

Men jag vill även tillägga att Mergim syns vara en oerhört mycket softare person på utsidan, så det kan ha legat något i att han inte var sig själv i huset. Ingen motsättning till det du skrev dock, favoriserad av produktionen som eff a en!

Amilia däremot, not so much.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-19 kl. 20:19.
2020-05-19, 20:30
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag har varit redigt irriterad på Mergim och hans beteende men samtidigt måste jag vara objektiv då jag sett hur Lennie bara fortsatt att uppmuntra Mergims känslor. Hur skulle han veta att det inte var ok att pussa Lennie på munnen med de signaler han ändå skickat ut till Mergim? Om det stämmer att Lennie och hans "ex" är ett par och har varit det hela tiden så tycker jag att det är under all kritik? Lennies beteende har ju varit otroligt luddigt. Tänkt många gånger, Men vad är det han vill med Mergim egentligen för ena sidan är han ju väldigt och ska krama, trösta och hålla på och sen avståndstagande? Tror vi har svaret nu äntligen och jag hoppas faktiskt att Mergim går vidare för jag tror risken för ett brustet hjärta eller smyg och fuffens är de enda alternativen. Tror inte de kommer kunna umgås som de gjorde i huset, en helt annan sak där inne då Lennie var "singel" Jag kan ju ha fel också men ens ex och kvinna dessutom skulle aldrig åka hela vägen ner till Sthlm om det inte vore av målsättning att se till att han håller sig i kragen och försäkra sig om att han inte hamnar ensam med Mergim på ett hotellrum. Så Anna tog ett mycket bra beslut och det kan ha varit till nytta för Mergim också.
Men herregud vad ni håller på om detta 😩
Anna är Lennies allra bästa kompis i Sundsvall. Det tog slut för länge sen efter 8 år, så hade de velat vara ett par hade de såklart varit det redan. Han sa ju att hade hon träffat någon ny nu så skulle det göra han jätteglad för det var hon värd, men att han i så fall önskade att den tillät att de kunde fortsätta som goda vänner som de är.
Självklart ville han sova med sin mamma och bästa vän som han inte träffat på så länge. Det sa även mergim innan festen att han räknade med att han skulle vilja det. Mergim hade ju även pratat med både mamman och Anna flera ggr.
Lennie ringde och väckte mergim i morse och de verkar ha skrivits och pratat flera ggr idag så de kommer garanterat ses så ofta de bara kan.
Vilken nivå på deras vänskap/relation de har är ju inte nån annan av oss som ska lägga oss i.
Lennie va ju väldigt tydlig med att säga att han aldrig tyckt att Mergim varit för på honom. Så han gillar det nog mer än vissa verkar tro. Låt dom gosa om de vill. Fint!
2020-05-19, 20:30
Medlem
__Alez__s avatar
Finns en site för nugge-kläder
https://nugge.se/

Nog syrran som jobbat på detta projekt.
2020-05-19, 20:31
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Varför skulle han ljuga om att han och Anna inte är tillsammans? Jag har skrivit det förut och kan skriva det igen, ni hittar ju på saker som ni tror han ljuger om, och pga det drar ni slutsatser om honom som person. Det är ett bakvänt sätt att resonera.

Om du tittar lite på hans instagram så finns det en hel del klipp där han studsar omkring och är hyperaktiv på samma sätt som i huset, han gosar med en hund och verkar hur lycklig som helst, han är på minneskonsert för Avicii (studs-musik), osv osv. Mycket naturbilder och klipp när han är ute i snön..

Jag håller absolut med om att han kunde och borde sagt i från mer till Mergim i vissa situationer, men jag har inga svårigheter att förstå varför han inte gjorde det, det har han ju förklarat många gånger själv i huset för den som vill lyssna. Att han inte stod upp mer mot Mergim är ju dessutom något som ligger honom i fatet, det insåg han själv, så att han skulle ha låtit bli av taktiska skäl faller ju bort helt.

Nåja. Jag tycker det låter väldigt ansträngande att hela tiden försöka se igenom människor, men känns det givande så kör på.

Tack! Jag känner exakt samma 👍 skrev liknande nyss 😅
2020-05-19, 20:34
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Alltså din signatur 😂 Amilias röv är något av det märkligaste jag sett i rövväg.
2020-05-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Yes, det stämmer. Hon hänger flitigt på Discord-servern och har tagit tempen flera gånger hur intresset med eventuell merch skulle varit.
Dock tycker jag inte om designen, man ser knappt texten. Men det blir nog bättre nu när Sami kommer ut och får lägga sig i. Hoppas på mobilskal, mössor och kepsar!
2020-05-19, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Yes, det stämmer. Hon hänger flitigt på Discord-servern och har tagit tempen flera gånger hur intresset med eventuell merch skulle varit.
Dock tycker jag inte om designen, man ser knappt texten. Men det blir nog bättre nu när Sami kommer ut och får lägga sig i. Hoppas på mobilskal, mössor och kepsar!
Hade ju varit fett om han fick samarbeta med Hype och starta nån kollektion!
2020-05-19, 20:41
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997

Ja lite mesig design. Hade varit snyggt att få in lite leopardmönster eller blommor på texten, ärmen, eller fickan på t-shirten .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in