Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Ja jag har varit redigt irriterad på Mergim och hans beteende men samtidigt måste jag vara objektiv då jag sett hur Lennie bara fortsatt att uppmuntra Mergims känslor. Hur skulle han veta att det inte var ok att pussa Lennie på munnen med de signaler han ändå skickat ut till Mergim? Om det stämmer att Lennie och hans "ex" är ett par och har varit det hela tiden så tycker jag att det är under all kritik? Lennies beteende har ju varit otroligt luddigt. Tänkt många gånger, Men vad är det han vill med Mergim egentligen för ena sidan är han ju väldigt och ska krama, trösta och hålla på och sen avståndstagande? Tror vi har svaret nu äntligen och jag hoppas faktiskt att Mergim går vidare för jag tror risken för ett brustet hjärta eller smyg och fuffens är de enda alternativen. Tror inte de kommer kunna umgås som de gjorde i huset, en helt annan sak där inne då Lennie var "singel" Jag kan ju ha fel också men ens ex och kvinna dessutom skulle aldrig åka hela vägen ner till Sthlm om det inte vore av målsättning att se till att han håller sig i kragen och försäkra sig om att han inte hamnar ensam med Mergim på ett hotellrum. Så Anna tog ett mycket bra beslut och det kan ha varit till nytta för Mergim också.
Men herregud vad ni håller på om detta 😩
Anna är Lennies allra bästa kompis i Sundsvall. Det tog slut för länge sen efter 8 år, så hade de velat vara ett par hade de såklart varit det redan. Han sa ju att hade hon träffat någon ny nu så skulle det göra han jätteglad för det var hon värd, men att han i så fall önskade att den tillät att de kunde fortsätta som goda vänner som de är.
Självklart ville han sova med sin mamma och bästa vän som han inte träffat på så länge. Det sa även mergim innan festen att han räknade med att han skulle vilja det. Mergim hade ju även pratat med både mamman och Anna flera ggr.
Lennie ringde och väckte mergim i morse och de verkar ha skrivits och pratat flera ggr idag så de kommer garanterat ses så ofta de bara kan.
Vilken nivå på deras vänskap/relation de har är ju inte nån annan av oss som ska lägga oss i.
Lennie va ju väldigt tydlig med att säga att han aldrig tyckt att Mergim varit för på honom. Så han gillar det nog mer än vissa verkar tro. Låt dom gosa om de vill. Fint!