Citat:
Ursprungligen postat av
Emmvalentine
Ja helt sjukt komiskt att vissa tror att Sami är så svag som spelare att han inte klarar av att vinna detta utan att totalt smutskasta alla andra 🤣 Ju mer de skitsnackar om någon desto mer måste de ju vara rädd dom ska sno hans plats tänker jag ? 🤔 Hat har väl aldrig gått hem hos så många, så tror hellre Sami tappar rejält på detta.
Sami gillar ju både Lennie och Mergim. Dom kommer garanterat hänga på utsidan.
Dom här tänker inte på att de skitsnackar om hans kompisar, som ihop ska ge han pengar via Youtube-grejerna de planerat 🤷🏻♀️ osmarta fegisar helt enkelt 🤦🏻♀️🤣
Jag kan hålla med om att leta fel på folk som hänt innan BB är fel. Sami gillar Lennie och Mergim MER nu än tidigare och det har han sagt, men det betyder inte att de ska hänga utanför huset. Sami har själv sagt, när Frida försökte styra upp ett midsommarevent i ngn stuga för alla i BB, att han bara kommer umgås med typ 4-5 st efteråt och resten skiter han bokstavligt i.
Att Sami pratat med Lennie och Mergim och övriga om att träffas har ju bara handlat om ett möte typ ngn dag alternativt helg beroende på hur långt ifrån varann de bor. Pga youtube. När det bara är 4-5 personer i huset är man ju så klart vänner i detta läge. Vad skulle de göra annars..? Vara i varsitt rum..?
Om jag nu har fel och Sami och Mergim kommer hänga på utsidan så får det väl bli så, men jag gissar att Sami är lite för mogen för Mergim och sami har sagt förut flera gånger "jag har väl egna kompisar att umgås med när jag kommer hem".