2020-05-10, 02:00
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hon kanske inte var så bra i skolan? Det finns olika anledningar? Och det vet du också om.

Hon har nog låg iq, som Mergim har.
2020-05-10, 02:02
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hur kan han med sin taniga otränade kropp orka med att jobba på lager?

Han har tränat hela sitt liv med teakwando så han är inte så otränad, man behöver inte vara välbyggd för att vara stark och orka jobba på lager. Om du går in på ett lager finns det korta smala lång tjocka som jobbar spelar ingen roll.
2020-05-10, 02:04
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Hon har nog låg iq, som Mergim har.

Som sagt finns olika anledningar varför vissa inte är lika smarta som andra.
2020-05-10, 02:04
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har inte Frida rätt och sova vart hon vill för att Mergim är livrädd att Lennie och hon skulle börja hålla på? Ursäkta men nu börjar det verkligen spåra ur på riktigt, dags att Mergim lämnar för han klarar ju inte av att Frida sover i blåa med Lennie och Sami för han får panik, tjatar på henne.. Men sov här hos mig.. Jassa skoja.. Men hon ska onanera och Mergim, men hon kan göra det här.. Det har gått för långt med hans kontrollbehov!!!!
Lennie vill ju sova med mergim också. Frida är ju toksugen och Lennie verkar stöta bort henne direkt det blir fööör nära. Innan flirtar han med henne.
Sami som fortfarande veeeerkligen vill sova med Lennie han också .. måste ju betyda att Lennie är the greatest 🤔 alla verkar falla för han.
2020-05-10, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha tack. Bodde på Long Island och jobbade där i tonåren. Diceman hade precis startat sin karriär och det måste vara de bästa åren om jag skall vara ärlig. Killen är en av mina absoluta favoriter genom tiderna. Tyvärr blev han så poppis att det blev mainstream och han tonade ner sig något som tyvärr många har gjort. Adam Sandler var ju riktigt rolig i början och grov. Detsamma med Eddie Murphy, hans tidiga "Raw" och "Delirious" är skön nostalgitripp.

Tja mainstream och mainstream vettefan, såklart efter BAN från MTV och hans skapligt ej PK korrekta shower så blev han ju nästan tvungen att ligga i dvala och tex vara med i Donald Trumps apprentice bla hahahaha.
Men han körde shower i LV väldigt länge långt efter detta.

But still, we shall remember the "prime years".
Han var förövrigt jävligt bra i "my kitchen rules".

P.S.... Fortfarande sjuuuuuuuuukt jäävla avundsjuk.... D.S

>Sitter och tittar på min VHS "No Apologies" just nu bara för att...
2020-05-10, 02:05
Medlem
.
Senast redigerad av Havrepuff 2020-05-10 kl. 02:16.
2020-05-10, 02:06
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Som sagt finns olika anledningar varför vissa inte är lika smarta som andra.

Det stämmer, jag tillhör inte dom smartaste, och det blir facepalm ganska många gånger när man hör Mergim och Jasmine, då är det illa.
2020-05-10, 02:06
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Lennie vill ju sova med mergim också. Frida är ju toksugen och Lennie verkar stöta bort henne direkt det blir fööör nära. Innan flirtar han med henne.
Sami som fortfarande veeeerkligen vill sova med Lennie han också .. måste ju betyda att Lennie är the greatest 🤔 alla verkar falla för han.

Haha jag tror Sami är lite kär nu 😂 han pussar hej vilt sista tiden och han gillar att kramas och sova med Lennie... 😂
2020-05-10, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havrepuff
Jag undrar lite hur Amilias "fans" skulle känna angående att hon är pro-israel och i ett inlägg på twitter har hånat och eldat på konspirationsteorierna mot tiggarna. Med tanke på att en del av "pinkrooms fansen" är muslimer osv. Några av dom som styr en av deras fangrupper/konton har liksom gillat och delat saker som "ship to gaza", "bojkotta israel", "shame on you israel" och en av admin är från Gaza.

https://twitter.com/amilias/status/1164849930189627392?s=19

https://twitter.com/OliverRosengren/status/1140368847821770752?s=19
Amilia är en typisk svensk rasist. Plain and simple.
2020-05-10, 02:10
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Det stämmer, jag tillhör inte dom smartaste, och det blir facepalm ganska många gånger när man hör Mergim och Jasmine, då är det illa.

Jag har sätt många fler i huset som inte är så allmänbildade eller så kanske flera av dom spelar dumma vem vet?
2020-05-10, 02:11
Medlem
Citat:
Dont sell yourself short, med tanke på meningen ovan så visar du att du har självinsikt och är smartare än merparten som skriver på flashback
2020-05-10, 02:11
Medlem
Är amilia jude?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in