2020-05-09, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag är Sami som vinnare av BB2020 men där har du fel. Med Amilia snackade han en hel del skit om andra tyvärr. Det var mot slutet innan hon åkte ut.

Sami har sagt vad han tycker och tänker om andra deltagare, absolut! Har han irriterat sig på personer i huset? Absolut!

Det jag pratar om är att säga saker i syfte att få andra att se dåliga ut, att hitta på sådant som inte stämmer, att använda sig av härskartekniker, att mobbas, att armbåga sig fram. Sådant håller Sami inte på med.

Det är en väsentlig skillnad.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-09 kl. 00:44.
2020-05-09, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Dom som Mergim dricker är smirnoff ice och som innehåller bara 4% dom svarta som finns innehåller 4.5%

Jag kan inte säga den exakta alkoholhalten på dessa barndrycker som bara innehåller socker.
Men jag var ju ganska nära iaf.
2020-05-09, 00:45
Medlem
geek12s avatar
Kommit fram vem bbpolisen är?
2020-05-09, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kommit fram vem bbpolisen är?

Ingen seriös skribent i den här tråden som bryr sig.
2020-05-09, 00:48
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Sami har sagt vad han tycker och tänker om andra deltagare, absolut! Har han irriterat sig på personer i huset? Absolut!

Det jag pratar om är att säga saker i syfte att få andra att se dåliga ut, att hitta på sådant som inte stämmer, att använda sig av härskartekniker, att mobbas, att armbåga sig fram. Sådant håller Sami inte på med.

Ja, det har du rätt i. Han är nog inte på den planhalvan men det är inte Lennie heller. Mergim - absolut!
2020-05-09, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Som jag skrev så var han i en annan flaska också som jag skulle tro var vitt vin. Jag tänkte iaf att det kändes på tok för mycket och ville ringa till han,men det var ju lite svårt 😅 tur han var på ett safe ställe med sin fina Lennie som tog hand om han. 👍

Va! du ville ringa till vem...Mergim?
För att han drack vin?
Är du hans förmyndare? Syster? Mamma?

Har vi äntligen fått det bekräftat att lillpojken BÖGrim inte klarar sig själv.
Vad vore han utan ryggradslöse Lennie?

Förlåt om någon tar illa upp för mitt ordval. Gamla kärringar kan oxå ta i.
2020-05-09, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Otroligt tråkig vecka, iofs svårt för Sami att underhålla helt själv.
Uppdraget har ju gjort dem tråkigare än någonsin. De orkar ju inte göra någonting då de inte får gå på toa själva, gå ut skälva, äta någonting själva. När man inte trodde att säsongen kunde bli tråkigare så kör produktionen all in på tråkighet. Julia var den enda som kunde skapa några konflikter och galenskap när de var så få kvar!
2020-05-09, 00:51
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2

Sami har väldigt lätt att haka på de han hänger med.
Han har absolut försökt trigga folk att flippa för att de ska se sämre ut ibland. Även snackat väldigt mkt skit med vissa personer för att hänga med i deras snack. MEN det är ett spel. Och han har faktiskt erkänt att han varit så och verkar ångra dig. Han är en snäll person som inte vill någon nått ont eg. Men det är nog lätt att svepas med när andra starka personer har starka åsikter.

Men han är snällare än vad många tror. Han är nog även mjukare än vad många här tror, och skulle nog absolut inte gilla skitsnacket många här fört om hans vänner där inne. 🤔
2020-05-09, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Haha ja, alkohol är fan jävulens påfund till dryck!
🙊
Det är även Guds gåva till mänskligheten!
2020-05-09, 00:54
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Som jag skrev så var han i en annan flaska också som jag skulle tro var vitt vin. Jag tänkte iaf att det kändes på tok för mycket och ville ringa till han,men det var ju lite svårt 😅 tur han var på ett safe ställe med sin fina Lennie som tog hand om han. 👍

Ååh nu kunde du äntligen smyga in att du känner honom. Gick ni i samma stödgrupp i skolan? Har Marek också dyslexi, precis som du?
2020-05-09, 00:56
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Va! du ville ringa till vem...Mergim?
För att han drack vin?
Är du hans förmyndare? Syster? Mamma?

Har vi äntligen fått det bekräftat att lillpojken BÖGrim inte klarar sig själv.
Vad vore han utan ryggradslöse Lennie?

Förlåt om någon tar illa upp för mitt ordval. Gamla kärringar kan oxå ta i.
Haha jag har ett hjärta så ja. Klart man vill hjälpa om man ser nån dricker för mycket, men svårt nå in till huset 🤷🏻‍♀️

Han ÄR ung. Han har som de flesta säkert flera år kvar att lära sig ... Vet inte hur många 25 åringar som blir omhändertagna från krogen.
Han känner sig nog trygg med någon som bryr sig. Skulle väl alla göra?

Vem är gammal kärring menar du ? 😂
2020-05-09, 00:59
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Ååh nu kunde du äntligen smyga in att du känner honom. Gick ni i samma stödgrupp i skolan? Har Marek också dyslexi, precis som du?
Haha hade verkligen velat känna honom, men bor tyvärr enooooormt långt bort från han.
Varför skulle han ha dyslexi ? Inget jag hört om iaf, jobbigt för han i så fall, men det är ju ingen fara nuförtiden om det skulle vara så.😉
Senast redigerad av Emmvalentine 2020-05-09 kl. 01:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in