2020-05-06, 19:45
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Oj! Jag kan ändra det jag skrev om du vill, men tittar själv på liven och det är ju så jag har uppfattat det.

Edit: Fast alltså jag hoppas ju verkligen att du har rätt! Bara så att du vet.
Kolla på klippet när Sami sitter i bikten med sin skiva så märks det att han vet att den inte är äkta, utan främst tycker att den är cool

Vet inte om han sagt det tidigare men Mergim berättade för Sami att han ska överraska Lennie med en fralla om han vinner. Gulligt av honom, men jävlar vad det kommer användas som motivering för att Mergim ska vinna, så mycket gott han nu ska göra för sin miljon (hund till Glempa, öppna discokväll för handikappade, betala sin mammas cancerbehandling(?), betala pappas lån, rädda koalor mm)
2020-05-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
När?
Såg det nyss i bikten på 19 sändningen
2020-05-06, 19:52
Medlem
Varför ska alltid Frida få läsa brev. Ger mig fan på att hon kommer vinna bb
2020-05-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag måste ge er alla en eloge för att ni fortsätter titta och orkar se detta praktfiasko. Man måste verkligen ha nerver av stål för att inte bli toktrötta på att se en kille och fyra flickor i ett barnprogram numera. Just nu känns det endast som en plågsam sträcka mot när Sami åker tillbaka till Köping och pröjsar av sina skulder. TV4 har verkligen lyckats att krossa ett schysst koncept.

De som är kvar av de fyra flickorna skulle jag på studs bytt ut mot Amilia, Glasman, Jullan och t.o.m. Martin. Det gav åtminstone någon nerv och lite kittlande. Lite fest och underhållande samtal. Nu ligger det på en nivå som är omöjligt att precisera hur riktigt lågt det är. Jag lägger hellre tid på min katt lägger sin laddning i lådan. Man kanske tittar till lite då och då när det absolut inte finns något annat att göra.

TV4 har en toktur att det är Corona tider och folk håller sig inomhus annars hade de säkert blivit tvungna att korta ner detta fiasko till halva tiden för att spara det enorma utflödet av cash i förhållandet till förtjänsten. Innehållsmässigt och behållningen för tittarna är lika med noll, det spelar ingen roll vem man än hejar på i soffan. Surfar man runt på olika sajter är det bara upprepning man möter, inte ens inäggen har något intressant att förmedla längre. Inte ens mitt eget.

Känner samma sak och idag har jag faktiskt fått lite annat gjort här hemma denna vecka efter att Julia fick lämna.. Men såg när Sami fixade allas klipp och det var ändå lite underhållande. Nu har jag också fått hjälp att se dessa på instagram och Sami är ändå fortfarande i topp! Då blev det ngt intressant att se i alla fall. Förövrigt så var ditt inlägg absolut läsvärt. Tack för det.
2020-05-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Glasman,Julia och Martin ska festa ihop imorgon och sända live

Har de sagt vilken tiden dem ska sända live?
2020-05-06, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Känner samma sak och idag har jag faktiskt fått lite annat gjort här hemma denna vecka efter att Julia fick lämna.. Men såg när Sami fixade allas klipp och det var ändå lite underhållande. Nu har jag också fått hjälp att se dessa på instagram och Sami är ändå fortfarande i topp! Då blev det ngt intressant att se i alla fall. Förövrigt så var ditt inlägg absolut läsvärt. Tack för det.

Jag har också dragit ner på tittandet..kollar lite sporadiskt..Har tom börjat kolla på en serie som jag väntat med pga BB..Åker Sami så kommer jag bara kolla på avsnitten..
2020-05-06, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Har de sagt vilken tiden dem ska sända live?
Inte vad jag hört. Men gå in på Glasman och Julias insta och kolla emellanåt
2020-05-06, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Inte vad jag hört. Men gå in på Glasman och Julias insta och kolla emellanåt
Glas och Julia ska sända live kl 20.20
2020-05-06, 20:08
Medlem
Undrar verkligen vad dom säger till Mergim i bikten.
Han var sur från igår kväll till idag lunchtid.
Sen gick han in i bikten och kom ut glad och som vanligt lika dryg.

VAD får han för information och särbehandling därinne???
2020-05-06, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
De är uppe över 20k likes just nu, uppdraget är klarat.
Hur kan dom få 20000 likes på nogot så dårligt. Det var jävla dårlig.
2020-05-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Undrar verkligen vad dom säger till Mergim i bikten.
Han var sur från igår kväll till idag lunchtid.
Sen gick han in i bikten och kom ut glad och som vanligt lika dryg.

VAD får han för information och särbehandling därinne???
Ja det tänkta jag også.
2020-05-06, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag måste ge er alla en eloge för att ni fortsätter titta och orkar se detta praktfiasko. Man måste verkligen ha nerver av stål för att inte bli toktrötta på att se en kille och fyra flickor i ett barnprogram numera. Just nu känns det endast som en plågsam sträcka mot när Sami åker tillbaka till Köping och pröjsar av sina skulder. TV4 har verkligen lyckats att krossa ett schysst koncept.

De som är kvar av de fyra flickorna skulle jag på studs bytt ut mot Amilia, Glasman, Jullan och t.o.m. Martin. Det gav åtminstone någon nerv och lite kittlande. Lite fest och underhållande samtal. Nu ligger det på en nivå som är omöjligt att precisera hur riktigt lågt det är. Jag lägger hellre tid på min katt lägger sin laddning i lådan. Man kanske tittar till lite då och då när det absolut inte finns något annat att göra.

TV4 har en toktur att det är Corona tider och folk håller sig inomhus annars hade de säkert blivit tvungna att korta ner detta fiasko till halva tiden för att spara det enorma utflödet av cash i förhållandet till förtjänsten. Innehållsmässigt och behållningen för tittarna är lika med noll, det spelar ingen roll vem man än hejar på i soffan. Surfar man runt på olika sajter är det bara upprepning man möter, inte ens inäggen har något intressant att förmedla längre. Inte ens mitt eget.

Det är första gången jag tittar på BB och har aldrig sett ett helt avsnitt. Kollar BB typ när det är reklampaus på ngn annan kanal. Dagens avsnitt var mer dagis än någonsin, en 3 åring hade säkert haft jättekul i deras kläder. Ändå har jag skrivit ganska mkt hit. Era avatar med BB folket har varit hysteriskt roliga här, speciellt Amilia med strumpan över ansiktet, höll på att dö av skratt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in