Citat:
Kunde fan inte sagt det bättre själv! Jassa har nog inte så stor sexuell erfarenhet i förhållande till sin ålder nej, hon låter som en 16-åring ibland både när hon pratar om och lyssnar på sexsnack, tex Lennies fisting
Hennes ögon under det samtalet haha.
Antingen är det bara så eller har hon bara varit med fel sorters killar - av det du återberättar verkar det ju verkligen varit så. Och hon tycker Martin är hennes bästa sexpartner hittills, de två har befunnit sig i BB huset live 24/7, hur bra kan det egentligen ha varit? 😁
Håller med om att det låter riktigt skevt och onormalt att börja med sånt första gången. Lite obehagligt men samtidigt inte förvånad. Vi är många som undrat hur hon klarar sig utan en personlig assistent.
Hennes ögon under det samtalet haha.Antingen är det bara så eller har hon bara varit med fel sorters killar - av det du återberättar verkar det ju verkligen varit så. Och hon tycker Martin är hennes bästa sexpartner hittills, de två har befunnit sig i BB huset live 24/7, hur bra kan det egentligen ha varit? 😁
Håller med om att det låter riktigt skevt och onormalt att börja med sånt första gången. Lite obehagligt men samtidigt inte förvånad. Vi är många som undrat hur hon klarar sig utan en personlig assistent.
Sedan är det ju så, att alla gillar ju inte fisting och vad fan som helst annat, men just att hon, som du säger, får de där jävla ögonen medan hon lyssnar. Helt chockad, helt fascinerad. Typ som när jag öppnade en Frida-tidning när jag var 13 år.
Hon nämnde ju för någon dag sedan till Frida att Martin hade pullat henne och tryckt mot den främre väggen, aka G-punkten. Den kände hon tydligen inte till och sa att hon aldrig hade känt något liknande förut. Det är liksom nyckeln till att få en tjej att squirta; något som hon inte heller verkade fatta.
Men det är troligen anledningen till att Martin är så fantastisk i sängen. Hon kan ju testa att dejta en kille längre än 2 månader. Då kan jag garantera att de kan knulla bra tillsammans, förutsatt att de kommunicerar, vilket kan bli svårt med Fniss-Jassa så fort det vankas sexsnack.