2020-05-07, 16:37
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jag också! Hon är verkligen saknad i BB. Hoppas det kommer gå bra för henne i fortsättningen.
Ja helvete vilket tomrum hon lämnade efter sig. Mer än jag trodde faktiskt. Men ja det hoppas vi!
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, verkligen! Kul att Victoria, Anty och Amilia klagat på näthatet. Kanske beror på att de har fittiga personligheter och inte kan se sitt egna dåliga beteende. Julia stod i alla fall för att hon stökade runt, bråkade på fylken och skrek och skränade.
Exakt så! Hon var provocerande och galen men kom ändå ut som en älskad person och hon är dessutom KVINNA, så deras jävla utspel fallerar. Deras hat beror främst på deras beteende i huset, obegripligt att de fortfarande inte förstår det.
2020-05-07, 16:39
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack, jag får leta lite. Jag har tappat lusten att både titta på programmet och följa tråden så har säkert missat det.
Jag förstår det fullkomligt 😄 har inte varit här inne på en månad av samma anledning men fått upp lite intresse igen såhär i slutet.
2020-05-07, 16:40
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Ja verkligen är också glad för hennes skull. Fast tyckte inte hon var värd att lämna i
Måndags.
Absolut inte! Hade mer än gärna sett henne i en final med Sami.
2020-05-07, 16:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Om man röstar kvar tar jag Sami. Om man röstar ut tar jag Jasmine, den jävla gaphalsen med smutsiga toalettfingrar som hon aldrig tvättar. Lortgris.
2020-05-07, 16:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag blir galen av att det pågår en kollektiv censur på sociala medier angående Mergims beteende inatt, inget konto har postat klipp på det och kommentarer om det raderas. En av 560 nackdelar med att det är just fjortisar som sköter dessa fankonton är ju att de alla är team bullygang.

Måste ju finnas någonstans. Skulle gärna se det klippet på nytt för BB bedömer ju tumultet som skojbråk vilket jag absolut inte håller med om. Så därför är det ännu mer förvirrande för oss då det inte finns för andra att få göra en second oppinion? Märkligt, rena rama Area 51 stuket på det hela!
2020-05-07, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Om man röstar kvar tar jag Sami. Om man röstar ut tar jag Jasmine, den jävla gaphalsen med smutsiga toalettfingrar som hon aldrig tvättar. Lortgris.
Du är en av dom som kommer få Sami utröstad när du går emot så här! . Discorden + många här är överens om att rösta ut Frida. Vi kan inte splittras nu!
Förövrigt så har Jasmine tvättat sig efter toalettbesöken idag. Hon har förmodligen fått tillsägelse om det
2020-05-07, 16:53
Medlem
Strawpoll, vem vill ni ha ut?

https://www.strawpoll.me/19974169/
2020-05-07, 17:05
Medlem
TikToken kan nå en eller två miljoner om BB taggar inlägget rätt, enligt Mergim
2020-05-07, 17:08
Medlem
Roligast i dag. Lennie lämnad på toa...
2020-05-07, 17:11
Medlem
Vad jag önskade att man kunde fått ut Mergim. Att människor gillar denna snorvalp förstår jag inte. Beter sig nåt så hemskt ibland och är så otroligt besatt av Lennie så det blir sjukt. Allt prat från Mergim att han skulle ha varit mobbad när han var yngre, man undrar om det är sant eller vill han att människor ska tycka synd om honom.
2020-05-07, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Vad jag önskade att man kunde fått ut Mergim. Att människor gillar denna snorvalp förstår jag inte. Beter sig nåt så hemskt ibland och är så otroligt besatt av Lennie så det blir sjukt. Allt prat från Mergim att han skulle ha varit mobbad när han var yngre, man undrar om det är sant eller vill han att människor ska tycka synd om honom.
Antagligen det sistnämnda. Störd, och skakad! 😱😱😱
2020-05-07, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Måste ju finnas någonstans. Skulle gärna se det klippet på nytt för BB bedömer ju tumultet som skojbråk vilket jag absolut inte håller med om. Så därför är det ännu mer förvirrande för oss då det inte finns för andra att få göra en second oppinion? Märkligt, rena rama Area 51 stuket på det hela!

Galet.. Om han fick frågan i lögndetektorn om han fortfarande såg Jasmine som en hund och svarar att nej, det är sånt jag säger när jag är skit arg, så bör han ju varit skitarg i natt när han sa allt det han sa och gjorde det han gjorde.. och då är det väl inte skojbråk...? Så lågt av produktionen. Men väntat i och för sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in