2020-05-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tvärtom.

Tror knappast Frida åker om någon ska räddas. Lennie och Mergims fans kommer rösta kvar henne!
2020-05-06, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Han la den på Jasmine och direkt satte han sig hos henne och filade naglarna..? Vad hände där och nu?Och vad är planen..? Men som jag sagt hela tiden Mergim har bara Frida nu som en spelpjäs och där skickade han henne till vargarna. Nu måste Jasmine välja Sami och eller Frida..

jag hoppas hon lägger 2 an på frida och sin 1 poängare på lennie
2020-05-06, 15:01
Medlem
askungens avatar
Nästa onsdag och torsdag ska gamla deltagare få besöka huset igen enligt BBklipp, kul!
2020-05-06, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Tror knappast Frida åker om någon ska räddas. Lennie och Mergims fans kommer rösta kvar henne!
Jo nu när du säger det. Jassa har också mycket fans, men inte lika stor skara som Lennie och Mergim tror jag. Blir nog Jassa som ryker på måndag.
2020-05-06, 15:07
Medlem
haha, dansa precis när de klätt av sig.
2020-05-06, 15:07
Medlem
Är Sami längre än Lennie? 😂 Vet inte varför jag upplevt det tvärtom 😆
2020-05-06, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jo nu när du säger det. Jassa har också mycket fans, men inte lika stor skara som Lennie och Mergim tror jag. Blir nog Jassa som ryker på måndag.

Det blir sami som ryker.. För många som vill ha upp Jasmine till finalen. Känt detta på mig.. Hoppas jag har fel och den som väntar får se.. Men så tråkigt när alla av de som är kvar Lennie, Mergim, Frida och lite Jasmine har tryckt så hårt på att pengarna inte betyder ngt utan bara vänskapen.. Sami är den som behöver miljonen och vill ha den och verkligen utsätts just nu och tidigare för utanförskap i gruppen. Därför tycker jag ännu mer att han ska ha pengarna.
Senast redigerad av Klimakterietanten 2020-05-06 kl. 15:14.
2020-05-06, 15:12
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Är Sami längre än Lennie? 😂 Vet inte varför jag upplevt det tvärtom 😆
Sami har nog varit längst i huset av alla utom PW. Glasman var tydligen prick 1.80, och Sami var lite längre än honom. Lennie tror jag har sagt att han är 1.78, men så har han ju den där tofsen på huvudet också.
2020-05-06, 15:12
Medlem
Citat:
Det blir sami som ryker.. För många som vill ha upp Jasmine till finalen. Känt detta på mig.. Hoppas jag har fel och den som väntar får se.. Men så tråkigt när alla av de som är kvar Lennie, Mergim, Frida och lite Jasmine har tryckt så hårt på att pengarna inte betyder ngt utan bara vänskapen.. Sami är den som behöver den och vill ha den och verkligen utsätts just nu och tidigare för utanförskap i gruppen. Därför tycker jag ännu mer att han ska ha pengarna.
Jasmine har dock sagt hela tiden att hon vill vinna miljonen. Hon har varit ärligt med det till skillnad från andra där inne. Men hoppas fan Sami blir kvar på måndag och sen vinner skiten. Men det är många som trycker på att dom vill ha ut honom just nu. Inte minst BBpolisen.
2020-05-06, 15:14
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Det blir sami som ryker.. För många som vill ha upp Jasmine till finalen. Känt detta på mig.. Hoppas jag har fel och den som väntar får se.. Men så tråkigt när alla av de som är kvar Lennie, Mergim, Frida och lite Jasmine har tryckt så hårt på att pengarna inte betyder ngt utan bara vänskapen.. Sami är den som behöver den och vill ha den och verkligen utsätts just nu och tidigare för utanförskap i gruppen. Därför tycker jag ännu mer att han ska ha pengarna.
Om Sami blir nominerad så kommer BB ändra så att vi röstar kvar. De skulle aldrig skjuta sig i foten på det sättet att en av de största profilerna under säsongen åker ut veckan innan final.

Alternativt ska vi rösta ut, men BB kommer mygla med rösterna och skicka ut Frida oavsett resultat. Det har ju varit ganska tydligt under säsongen att BB betraktar tittarrösterna som mer rådgivande än beslutande...
2020-05-06, 15:15
Medlem
på måndag chockar vi folket och röstar ut SAMI en gång för alla.
2020-05-06, 15:18
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
på måndag chockar vi folket och röstar ut SAMI en gång för alla.
Måste kännas ensamt på den där ödeön du befinner dig på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in