2020-05-05, 19:46
Medlem
Varför har Frida spolat dräkten? Mina ögon blöder.
2020-05-05, 19:48
Medlem
xrlpyts avatar
Jojo, nu är Martin hos Vickan och dricker bärs.
2020-05-05, 19:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Julia har verkligen kommit fram mer och mer, fattar inte vad som hände igår. Hur kan Frida ha en högre fanbase än Jullan? Frida springer ju bara runt och ljuger om sin godhet när hon i själva verket sitter och stortjuter i bikten var och varannan dag.
Slog på liven nu och det första man möts av är Frida i enbart trosor som blir insmord av Mergim med bus...
Uncle Jullan, var tog du vägen?! 😩

Var har du fått det ifrån att Frida skulle ha en fanbase överhuvudtaget?
2020-05-05, 19:50
Bannlyst
Citat:
Julia har verkligen kommit fram mer och mer, fattar inte vad som hände igår. Hur kan Frida ha en högre fanbase än Jullan? Frida springer ju bara runt och ljuger om sin godhet när hon i själva verket sitter och stortjuter i bikten var och varannan dag.
Slog på liven nu och det första man möts av är Frida i enbart trosor som blir insmord av Mergim med bus...
Uncle Jullan, var tog du vägen?! 😩

Många av Lennies fans är kvinnor 30-70 år och dom tyckte nog att Julia var för vulgär på fyllan och småelak ibland och därför röstade dom ut Julia.
Nu tar vi ut Frida nästa måndag.
2020-05-05, 19:51
Bannlyst
Citat:
Varför har Frida spolat dräkten? Mina ögon blöder.

Hade du hellre sett Amilia i string och kroppsstrumpa 🥰
2020-05-05, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tror
Mergim: 2p Jasmine, 1+1p Sami
Lennie: 2p Sami, 1p Jasmine (tänk på han nominerade Sami förra veckan och inte Jasmine så varför skulle han ge henne mest nu?)
Frida: 2p Jasmine, 1p Sami
Sami: 2p Frida, 1p Mergim (ev tvärtom beror på om han vill stå mot Mergim eller inte)
Jasmine: 2p Frida, 1p Mergim

Jag tänker att de vet att Mergim får 4p och att de inte vill ha honom mot Sami..
2020-05-05, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Hade du hellre sett Amilia i string och kroppsstrumpa 🥰

Nä fyyy, det där tillhör historia som tur är! 😅
2020-05-05, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nillanilla123
Funkar ju inte att ha normal ljudvolym på Tv:n nu. Jasse överdriver ju fett mycket med sitt jävla gapande...2 veckor kvar på BB o jag har kollat liven sen dag ett men idag byter jag kanal för detta skrikande pallar jag inte...inte mina grannar heller tror jag. Drygt produktionen...jävligt drygt...
Btw borde gaphalsen lämnat igår istället för underbara Julia...

Samma här.. på allt du skriver! Såå jobbigt.. Ibland ser man läpparna röra sig på övriga som pratar och så drar jag på ljudet för jag hoppas det kan vara ngt intressant som sägs, men precis när jag ökat kommer skriken antingen från Mergim eller Jasmine.. och jag kan inte få bort ljudet fort nog.. Om Sami försöker säga ngt så ska det avbrytas direkt med skrik eller tjut från megafon.. Tröttsamt. Vore det inte för att jag är lite nyfiken på tävlingar och uppdrag så skulle det vara helt avstängt här nu. Detta var liksom droppen när Julia åkte och Megafonen kom in..

OnT Har det kommit nga konsekvenser än?
2020-05-05, 20:00
Medlem
Gick in på liven för en stund sedan och det första jag ser är Frida naken..otippat

Har resultaten från omröstningarna eller pristävlingen visats?? Vem vann och vad blev priset?
2020-05-05, 20:00
Medlem
Fyfan vilket ruttet tema.
2020-05-05, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Många av Lennies fans är kvinnor 30-70 år och dom tyckte nog att Julia var för vulgär på fyllan och småelak ibland och därför röstade dom ut Julia.
Nu tar vi ut Frida nästa måndag.

Ligger säkert något i det du säger, Jullan blev för mycket för alla pryda jävlar. Inte för att jag beundrar allt som Jullan har gjort och sagt i huset, men kvinnan kunde fan leverera!
2020-05-05, 20:06
Medlem
jassa är ju för förfan efterbliven

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in