2020-05-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Som vanligt då, men jag ser bara julia överallt så det är bara att hoppas att hon får åka ut...

Vi alla är troll. nej jullan ska röstas ut, hennes hund behöver henne och glasman vill gärna träffa henne !! big brother kommer bli så mycket lugnare o kolla på när hon drar idag

Hur gammal är du? 12 eller 55? För vi som är i mer passande ålder för Big brother vet att det inte är programmet du ska kolla på om du vill ha det lugnt och ett mellanmjölksprogram där alla lever i harmoni och älskar varandra..Det är inte vad konceptet i grunden går ut på, det är ett socialt experiment som ska blanda olika sorters människor för att se hur de hanterar och reagerar på pressen att vara isolerade. Byt till Antikrundan eller Bonde söker fru om du vill ha det lugnt och utan intriger, är du för ung för det så kan du ju prova att hänga på TikTok eller något i stället.
2020-05-04, 18:26
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Fanns riktigt bra odds på både Sami och Lennie i början som delades här så det är nog fler än du tror som har det. Tror du verkligen det finns ett sånt här intresse för Big Brother? Pengar, pengar, pengar.
Citerar malmens1:” Jag håller enbart på frida eftersom jag sitter på 7 odds på sami med 5k insats, och lennie 12 odds 5k insats, så ser hellre att lennie vinner, jag skiter fullständigt i deltagarna vill bara ha mina cash
men ja alla deltagare är mobbade och tramsiga, jag säger som sami 14 dagar kvar av eländet ”

VAD säger det?
2020-05-04, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Men hennes hund befinner sig inte ens i Stockholm nu.
Nej jag vet det, men hade det varit min hund hade jag prioriterat att äta sen lägga sig för att vakna tidigt och åka iväg och hämta honom, att festa kan man göra efteråt, och har inte hon festat tillräckligt i big brother... nä hon sjönk ännu mer
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Svante är inte i Stockholm
Jag vet det, han är i jönköping har jag för mig, men man kan väl ändå gå o lägga sig sen åka tidigaste tåget som går och hämta honom, hade jag gjort iaf... nej men att festa med alkisen glasis verkar viktigare, big brother är bara en semster för vissa, men hon har själv sagt att svante är den enda hon saknar på utsidan, säger en hel del.
2020-05-04, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Vad har hänt? Hänger inte med vad som händer utanför huset då jag inte följer någon på sociala medier

Anty och Amilia passar bra ihop då de båda är av samma skrot och korn skulle jag säga

Amilia har under två senaste veckorna försökt ”försvara” sig kring kyss grejen, enligt henne så har hon gjort det.. men enligt alla andra har hon bara hängt ut Jasmine och Martin och kastat skit på dem..gå in på bbklipp på insta och läs kommentarerna på den näst senaste inlägget så kan du se lite av som händer som hur dåligt självinsikt Amalia har
2020-05-04, 18:28
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Nej jag vet det, men hade det varit min hund hade jag prioriterat att äta sen lägga sig för att vakna tidigt och åka iväg och hämta honom, att festa kan man göra efteråt, och har inte hon festat tillräckligt i big brother... nä hon sjönk ännu mer

Jag vet det, han är i jönköping har jag för mig, men man kan väl ändå gå o lägga sig sen åka tidigaste tåget som går och hämta honom, hade jag gjort iaf... nej men att festa med alkisen glasis verkar viktigare, big brother är bara en semster för vissa, men hon har själv sagt att svante är den enda hon saknar på utsidan, säger en hel del.
Var ärlig:
” Jag håller enbart på frida eftersom jag sitter på 7 odds på sami med 5k insats, och lennie 12 odds 5k insats, så ser hellre att lennie vinner, jag skiter fullständigt i deltagarna vill bara ha mina cash
men ja alla deltagare är mobbade och tramsiga, jag säger som sami 14 dagar kvar av eländet ”
Gillar inte falskhet... gå bak i tråden om JAG ljuger..
2020-05-04, 18:30
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alltså förstår inte hur Julia tänker, hon beter sig verkligen skit konstigt för en person som hänger löst.. känns lite som hon vill faktiskt åka ut
Hon är sig själv, vad är konstigt? Hon och Sami har varit sig själva sen dag 1 i huset, vilket ingen annan varit! Övriga har varit patetiska och löjliga sen dom kom in.
De jag menar är Mergim den mest patetiska i BBs historia?
Lennie är väl den som tramsat mest med sitt hoppande av alla i BBs historia?
Frida, ja va ska man säga?🤮🤮🤮🤮🤮
2020-05-04, 18:31
Medlem
Satte 2 röster på naken-Frida nu! Jullan ska vara kvar. Vägrar sitta och titta på folk som bara kramas resterande två veckor
2020-05-04, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon är sig själv, vad är konstigt? Hon och Sami har varit sig själva sen dag 1 i huset, vilket ingen annan varit! Övriga har varit patetiska och löjliga sen dom kom in.
De jag menar är Mergim den mest patetiska i BBs historia?
Lennie är väl den som tramsat mest med sitt hoppande av alla i BBs historia?
Frida, ja va ska man säga?🤮🤮🤮🤮🤮

Helt ärligt så har nästan alla tappat det, skönt att det är snart slut
2020-05-04, 18:33
Medlem
herpesvårtas avatar
Oddsen är emot Julia jag vet, men jag kommer ändå bli så satans irriterad när det blir konstaterat att Mergim och fjäderFRIDA vinner över Julia ikväll. Tycker det är så sjukt orättvist 🤬 Tycker inte Frida har en uns av Big Brother kvalitet i sig.
2020-05-04, 18:35
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Du ska skita i hur gammal jag är, jag som många andra vill ha ut skrika personer och folk som beter sig illa, hon har varit ifrån sin hund alldeles för länge och det är dags att hon åker ut, hon och jasse är inte roliga att lyssna på när dom får sina dampstunder, flera i huset gillar inte det heller och det är förståeligt...
Du är den stora tramsaren här! Sami gillar Julia!!!!
2020-05-04, 18:37
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Helt ärligt så har nästan alla tappat det, skönt att det är snart slut
Där är vi överens, bara Julia blir kvar ikväll. Det vore bra för Sami.
2020-05-04, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Citerar malmens1:” Jag håller enbart på frida eftersom jag sitter på 7 odds på sami med 5k insats, och lennie 12 odds 5k insats, så ser hellre att lennie vinner, jag skiter fullständigt i deltagarna vill bara ha mina cash

VAD säger det?

Att man hoppas att de deltagarna vinner så att pengarna sitter på kontot? Det gör nog de flesta, lite så betting funkar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in