2020-05-03, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så sjukt annorlunda att Jasmine håller i socker i sin pasta med pesto. Är inte första gången hon gör det heller.

Sjukt annorlunda matvanor, hon hade ju sylt till thaiwok för några veckor sedan.
2020-05-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Sjukt annorlunda matvanor, hon hade ju sylt till thaiwok för några veckor sedan.
Jag vet, hon har väldigt underliga saker för sig. Sylt verkar vara en favorit hos henne. Eller egentligen att med socker men de flesta brukar inte se socker som en krydda i matlagningen.
2020-05-03, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Inte lite pesto hon hade i heller haha, fyfan.
Haha, jag missande när hon hände upp men kan tänka mig att hon säkert överdrev.
2020-05-04, 00:15
Medlem
kermiths avatar
Ännu en gång bölande som på beställning. Var är den så kallade positiva energin? Suggan skulle ju alltid se allt positivt. Och den genomruttna knulldockan som är kompis med alla. Allt är som vanligt med andra ord.
2020-05-04, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Skall man nu tro Instagram så åker Frida imorgon. Men jag litar ändå inte på den kanalen.

Instagram är oftast fakeprofiler som spammar och sen gillar samma användare alla kommentarer. Omröstningen om vem som var ärligast blev väl kring 30% på alla och tror inte de som röstar på Mergim/Frida röstar på någon annan än Jullan. Det var innan det brakade loss på kvällen sen.
Tror inte det kan bli mer kört, åker Frida är det något som produktionen redan bestämt tror jag.
2020-05-04, 00:19
Bannlyst
Tycker det är kul att se att Jasmine har blivit sitt gamla jag efter Martin lämnade.
Hon är glad och sprallig och förtjänar att sitta i finalen med Sami och Lennie.
2020-05-04, 00:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Instagram är oftast fakeprofiler som spammar och sen gillar samma användare alla kommentarer. Omröstningen om vem som var ärligast blev väl kring 30% på alla och tror inte de som röstar på Mergim/Frida röstar på någon annan än Jullan. Det var innan det brakade loss på kvällen sen.
Tror inte det kan bli mer kört, åker Frida är det något som produktionen redan bestämt tror jag.

Jag tror inte det är så klart som du tror. Jullan har Samis och Glasmans röster. Dessutom är det kvällsrösterna som avgör, inte vem Amilia eller någon annan som rekommenderar, och där har absolut ingen koll och de är 100k+.

Edit: Nu har dessutom Mergims odds sjunkit rejält. Det blir jämnare än många tror.
Senast redigerad av kermith 2020-05-04 kl. 00:30.
2020-05-04, 00:26
Medlem
Kleinbeins avatar
Alltså, Frida är ibland oerhört obehaglig. Som nyss, sitter och stirrar rakt ner i golvet samtidigt som hon klämmer på sitt ben..
2020-05-04, 00:28
Medlem
Citat:
Jag tror inte det är så klart som du tror. Jullan har Samis och Glasmans röster. Dessutom är det kvällsrösterna som avgör, inte vem Amilia eller någon annan som rekommenderar, och där har absolut ingen koll och de är 100k+.

Ignorera trollet. Hon har kommit hit från facebookgruppen för att jävlas.
2020-05-04, 00:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Ignorera trollet. Hon har kommit hit från facebookgruppen för att jävlas.

Tack jag misstänkte det lite precis innan jag svarade.
Nu har alltså Mergims odds gått ner kraftigt 6 punkter. Det är en rejäl nedgång.
2020-05-04, 00:41
Medlem
Citat:

Edit: Nu har dessutom Mergims odds sjunkit rejält. Det blir jämnare än många tror.

Utgår man ifrån kvällsrösterna och det du menar då antar jag är dom som bara kollar avsnitt och veckofinaler är det väl än mer klart att Jullan åker, eller tycker du hon har framställts bra i dom den senaste veckan? Jag hoppas du har rätt någonstans men orkar inte känna hopp för att sen bli besviken.
2020-05-04, 00:42
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Aaa hon är riktigt fräsch med filter. Det blir lite kontrast jämfört med programmet. 🙃

Hur många har Viccan nu?
Verkligen kontrast...

14,4k. Ökat med nästan 500 på ett dygn.
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
För hon gjorde den privat, då tvingas även haters följa.
Ah givetvis!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in