Jassa sitter i bubbelpoolen och försöker få dit Julia som hon vet i sin tur får med sig Sami. Allt för att ställa sig in för honom nu när nomineringarna närmar sig.
Jassa har manipulerat Mergim, Lennie, Frida för att inte bli nominerad och nu när hon vet att Sami vann en extra röst så är hon på Sami och Julia igen snälla vi ser vad du håller på med!! Men det gör inte dom i huset helt sjukt.
Vad då!? Kom han inte ihåg om han Viet otrogen i sitt tidigare förhållande? Det är väl klart att man kommer ihåg sådant. Jag har varit otrogen i flera förhållanden och även om jag inte bryr mig om det så vet jag väl ändå om att det hänt, trots att det var över tio år sedan.
Det jag menar. Han sa något om att det var ju 7-8 år sedan det förhållandet var så lite knivigt att minnas typ..Men han hade absolut inte varit det...snurrigt.
Jassa har manipulerat Mergim, Lennie, Frida för att inte bli nominerad och nu när hon vet att Sami vann en extra röst så är hon på Sami och Julia igen snälla vi ser vad du håller på med!! Men det gör inte dom i huset helt sjukt.
Jodå. Sami vet. Det är därför han inte sitter i bubbelpoolen med henne 😁