2020-02-10, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettoknopp
Kanske. Men var typ det dummaste jag läst, ”nej det är inte han för han har flickvän”

Haha, förstår var du menar!

Tänker att det är lättare med gallringen av människor. Om man direkt bortser från folk med partners. Då man generellt sett festar mindre och är mindre desperat.
Citera
Medlem
Anis var på radio under morgonen, ben har varit aktiv på sociala medier hela helgen, vem tror ni det kan vara? Jack? Daniel ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av posthey
Känns typ osannolikt att det är Kostik. Han sitter och raderar alla kommentarer om detta på sin instagram, och det är svårt att göra från häktet eftersom han inte har mobilen där. Men det kan ju också vara någon som är inloggad på hans instagram nu och gör det åt honom

Jag ser flera kommentarer om detta på hans Instagram. Märkligt att han inte lägger upp något som dementerar förödande rykten som dessa om han inte är anhållen
Citera
2020-02-10, 14:52
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Känns typ osannolikt att det är Kostik. Han sitter och raderar alla kommentarer om detta på sin instagram, och det är svårt att göra från häktet eftersom han inte har mobilen där. Men det kan ju också vara någon som är inloggad på hans instagram nu och gör det åt honom
Det som får mig att tveka på honom är för att jag hört från flera olika håll att han är bög.
Tex en tjejkompis till mig, enligt henne ska han ha raggat på hennes bögkompis. Finns fler exempel. Men kan inte skriva för då outar jag kanske mig eller den som berätta det.
Han kan ju visserligen vara semibög(bi).
Citera
2020-02-10, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag ser flera kommentarer om detta på hans Instagram. Märkligt att han inte lägger upp något som dementerar förödande rykten som dessa om han inte är anhållen
Gå in och kolla igen, kommentarerna tas bort ganska direkt. Håller dock med om att att han borde lägga upp något om det inte är han
Citera
2020-02-10, 14:55
Medlem
Citat:

Inläggen är kvar.

Jag känner honom privat.
Tyvärr är den han som är anhållen.
Citera
2020-02-10, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictorGlans
Inläggen är kvar.

Jag känner honom privat.

Nej kommentarerna tas bort hela tiden. Jag var inne på hans senaste inlägg för 45 minuter sedan och då fanns 70 kommentarer, där ca 20 var om detta, nu har inlägget endast 53 kommentarer där endast en gäller detta och den kom upp för 2 min sen. Men kan som sagt vara någon som sköter det åt honom och tar bort kommentarerna.
Citera
2020-02-10, 15:04
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictorGlans
Inläggen är kvar.

Jag känner honom privat.
Står att han är bög?
Citera
2020-02-10, 15:04
Medlem
Rastades avatar
Citat:
Gå in och kolla igen, kommentarerna tas bort ganska direkt. Håller dock med om att att han borde lägga upp något om det inte är han

Vet inte om han kanske har filtrer på för "hatakommentarer" så att de raderas automatiskt. Om nu insta har den funktionen.
Citera
2020-02-10, 15:13
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannheimer83
Låter som att Kostik är en bra kandidat.

Förutom den lilla detaljen att han är homosexuell då rå och knappast skulle våldta en tjej.
Citera
2020-02-10, 15:13
Medlem
Skjut-Mejs avatar
Står såhär hos Aftonhoran:

Citat:
Lägenheten i fråga tillhör enligt uppgifter till Aftonbladet en annan känd influencer.

Kost*k hemma hos Norl*n?

*=i
Citera
2020-02-10, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Står att han är bög?

Även killar kan bli våldtagna av andra killar ju, är inte vara kvinnor som våldtas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in