• 1
  • 2
2020-02-09, 12:00
Medlem
Två ytliga och kommersialistiska, översminkade slit och släng idolerna. Rebecca och Fiona kända för "Fuck SD" propaganda i barnprogram får ett alldeles eget radipoprogram avlönat av staten. Vilket Deep State beslutat i sin enfaldiga ensamhet. - Frank Zappa beskrev träffande judiska prinsessors kultur redan för många herrans år sedan. Plast, glitter, glamour, masskonsumtion, perverterad sex och meterlånga rosa naglar. Tydligen är detta eftertraktat inom SR/SVTs agenda.

https://www.youtube.com/watch?v=8yDarQW7UZc

I want a nasty little Jewish Princess
With long phony nails and a hairdo that rinses
A horny little Jewish Princess
With a garlic aroma that could level Tacoma
Lonely inside
Well, she can swallow my pride

I want a hairy little Jewish Princess
With a brand new nose, who knows where it goes
I want a steamy little Jewish Princess
With over-worked gums, who squeaks when she cums
I don't want no troll
I just want a Yemenite hole

I want a darling little Jewish Princess
Who don't know shit about cooking and is arrogant looking
A vicious little Jewish Princess
To specifically happen with a ?-pee that's snapin'
All up inside I just want a princess to ride

Källa
https://www.friatider.se/fuck-sd-duo...t-program-i-p3
Senast redigerad av Kulturmarxist 2020-02-09 kl. 12:22.
Citera
2020-02-09, 12:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Två ytliga och kommersialistiska, översminkade slit och släng idolerna. Rebecca och Fiona kända för "Fuck SD" propaganda i barnprogram får ett alldeles eget radipoprogram avlönat av staten. Vilket Deep State beslutat i sin enfaldiga ensamhet. - Frank Zappa beskrev träffande judiska prinsessors kultur redan för många herrans år sedan. Plast, glitter, glamour, masskonsumtion, perverterad sex och meterlånga rosa naglar. Tydligen är detta eftertraktat inom SR/SVTs agenda.

https://www.youtube.com/watch?v=8yDarQW7UZc

I want a nasty little Jewish Princess
With long phony nails and a hairdo that rinses
A horny little Jewish Princess
With a garlic aroma that could level Tacoma
Lonely inside
Well, she can swallow my pride

I want a hairy little Jewish Princess
With a brand new nose, who knows where it goes
I want a steamy little Jewish Princess
With over-worked gums, who squeaks when she cums
I don't want no troll
I just want a Yemenite hole

I want a darling little Jewish Princess
Who don't know shit about cooking and is arrogant looking
A vicious little Jewish Princess
To specifically happen with a ?-pee that's snapin'
All up inside I just want a princess to ride

Källa
https://www.friatider.se/fuck-sd-duo...t-program-i-p3
Först en stor guldstjärna för Zappa-referensen.

Visst är det intressant att P3 nu går ett steg längre när det gäller att stödja "progressiva" artister.

Det vi har sett är fenomenet "P3-artister", som jag skrev om 2015:
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det är härvidlag viktigt att skilja på riktiga artister, som blir kända & säljer sin musik för att den har begåvning & kvaliteter som publiken efterfrågar. I motsats till P3-artister som blir kända, får diverse priser, stipendier & speltid i radion, enbart för att dom har gjort tillräckligt många kulturmarxistiska inlägg på Twitter. Försörja sig på en betalande publik kommer dom aldrig att kunna göra.

Men när inte ens det funkar längre så anställer man helt enkelt dessa oduglingar, så att dom direkt kan koppla in parasitsnabeln i skattebetalarnas ymnighetshorn.

Public Service skall läggas ner och alla anställda skall avskedas.
Citera
2020-02-09, 12:09
Medlem
gurkmajjas avatar
De har rätt åsikter och förmågan att politiskt påverka den yngre, särskilt kvinnliga, generationen i för propaganda - ministeriet önskvärd riktning.
Citera
2020-02-09, 12:18
Medlem
Qusimotos avatar
Varför ens lägga energi om man inte ens lyssnar på skitkanalen?
Citera
2020-02-09, 12:18
Medlem
kalkryggars avatar
Jag saknar verkligen ett radioprogram som tar upp elektronisk musik. Men jag misstänker att dessa två tjejer bara kommer att spela elektronisk radiopop. Vilket gör det helt meningslöst.

Att dom som leder programmet inte gillar Sd rör mig inte i ryggen. Tas det upp i programmet så är det förstås ett problem.
Citera
2020-02-09, 13:18
Medlem
De här båda tjejernas karriär sjönk väl som en sten efter att Zara Larsson dök upp och blev feministpop-publikens och medias nya älskling? Man har inte hört speciellt mycket om dem sedan 2016, utom en misslyckad USA-lansering och bråket kring att Fiona bar en hammaren-och-skäran-tröja på scen på Priden 2018.

I skvallertråden om dem på Kändisforumet här på FB kan man f ö läsa om deras hårda festande för några år sedan och hur de blivit utslängda från krogar i Stockholm m m.
Citera
2020-02-09, 14:47
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto

Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag saknar verkligen ett radioprogram som tar upp elektronisk musik. Men jag misstänker att dessa två tjejer bara kommer att spela elektronisk radiopop. Vilket gör det helt meningslöst.

Att dom som leder programmet inte gillar Sd rör mig inte i ryggen. Tas det upp i programmet så är det förstås ett problem.

Jag tror inte deras program i P3 kommer göra någon skillnad. Lil Nas X-kidsen vet inte vilka tanterna är och de som är intresserade av musik tycker de är posörer. Kom ihåg att de fick sin tv-serie som gjorde dem kända på grund av... anledningar? Någon på SVT var desperat sugen att visa "starka tjejer som skapar sin egen karriär"... och gav dem en webb-serie.

Jag antar att radioprogrammet kommer gå ut på samma saker som webbserien. De svamlar och försöker låta djupa, tar selfies och är bakfulla. Kanske de droppar några coola namn i genren också.

Det är min gissning. De är inte tillräckligt äkta för de som är intresserade av klubbmusik och de är inte tillräckligt aktuella dragplåster för att börja öka lyssnarantalet. Jag tror de fick jobbet för att någon planerare på P3 lyssnade igenom sin Spotify-lista från 2012 och fick ett nostalgiryck. Jag tror i alla fall de är bättre än stolpskottet Heaven Small som derpar sig igenom dagarna samt Babs Drougge som fortfarande har problem med... allt.
Citera
2020-02-09, 14:59
Medlem
Dofternas avatar
Tycker P3 borde ta in fler "experter" som spelar lite mer obskyr musik. Locka den publik som faktiskt är intresserade av att rota i nya ljud.

Rebecca och Fiona väljer alltså musik i 90 minuter på fredagar, vad skulle problemet med det vara? Ge Sabaton eller annat vider nån timme på lördagar och alla blir glada.
Citera
2020-02-09, 15:13
Medlem
Ah, jag brukar ofta gnola på den låten. Och många andra låtar från Sheik Yerbouti och andra Zappa-album.

Reaktionerna är inte direkt positiva på Facebook, och då raderar ändå SR bort en massa arga kommentarer.

Citat:

Du har en poäng. Grundproblemet är givetvis själva existensen av en statlig propagandakanal som folk tvingas finansiera mot sin vilja, inte hur propagandan för tillfället paketeras.
Citera
2020-02-09, 15:31
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
För att det är mina pengar som går till skiten.
Citera
2020-02-09, 15:34
Medlem
De perversa och degenererade judarna känner inga hämningar i att försöka förinta och förstöra Sverige. P3 är verkligen ett verktyg som satan använder för att styra sina demoner.
Citera
2020-02-09, 16:01
Medlem
Opportunitiess avatar
Det ska absolut ges en chans. Mer elektronisk musik i etern är den bästa huvudkudden som jag alltid sagt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in