2020-02-17, 22:39
Medlem
bananjukkas avatar
Azpiliqueta har ett ansiktsuttryck som om det ständigt spöregnar rätt i nyllet på honom. Även om det är solsken.
Citera
2020-02-17, 22:41
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, inte rättvist! VAR som vanligt har gjort bort sig då Mcguire skulle varit utvisad i tionde minuten, för en spark i skrevet när han ligger ner. Bailly riktig bra!

Syftar du på den när en United-spelare, minns inte vem, kanske var Maguire, föll bakåt och en Chelsea-spelare sprang in i hans ben? Nej, inte utvisning i så fall.

Och båda VAR-besluten (på dom bordömda målen) var korrekta.

Däremot tyckte jag inte att Willian filmade. Var det i straffis eller precis utanför?
Citera
2020-02-17, 22:42
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilviaNight
HAHAHAHAHA måste älska att det här är det enda korrekta beslutet dom lyckas ta med VAR. En offside som knappt är en halv decimeter.

Jag har sett flera korrekta VAR-beslut.
Citera
2020-02-17, 22:43
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Syftar du på den när en United-spelare, minns inte vem, kanske var Maguire, föll bakåt och en Chelsea-spelare sprang in i hans ben? Nej, inte utvisning i så fall.

Och båda VAR-besluten (på dom bordömda målen) var korrekta.

Däremot tyckte jag inte att Willian filmade. Var det i straffis eller precis utanför?

Du kan ju inte mena allvar med att du tycker att det är korrekt att döma bort målet för att Azpi knuffar Williams när knuffen enbart tillkommer för att Fred knuffar Azpi
Citera
2020-02-17, 22:43
Medlem
SilviaNights avatar
Citat:

Och båda VAR-besluten var korrekta.

Förklara gärna hur det här inte är ett rött kort. https://twitter.com/ConnCFC/status/1229510261679304707

Man ser tydligt hur han trycker till med dobbarna i skrevet. Och knuffen Azpi får som gör att han åker rakt in i Fred existerar inte eller?
Citera
2020-02-17, 22:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
https://twitter.com/ConnCFC/status/1229510261679304707

Där har du Maguire incidenten. Senare får Chelsea ett mål bortdömt för knuff efter att Azpilicueta har blivit knuffad in i en United spelare.

Knuffen är riktigt bortdömd av de sekvenser jag har sett. Sparken av Maguire är klart rött om ser det och jämför med Sons utvisning här om veckan.
Citera
2020-02-17, 22:46
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Förklara gärna hur det här inte är ett rött kort. https://twitter.com/ConnCFC/status/1229510261679304707

Man ser tydligt hur han trycker till med dobbarna i skrevet. Och knuffen Azpi får som gör att han åker rakt in i Fred existerar inte eller?

Den uppfattade jag inte på repriserna. Jag ändrar mig, du har rätt, han trycker till. Rött kort i min värld. Målen står jag på mig om, båda bedömningarna är 100% korrekta.
Citera
2020-02-17, 22:47
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Du kan ju inte mena allvar med att du tycker att det är korrekt att döma bort målet för att Azpi knuffar Williams när knuffen enbart tillkommer för att Fred knuffar Azpi

Jo, jag menar allvar. Man kan absolut inte döma mål för knuffen är en förseelse. Sen kan man ju dividera om det finns en straff att hitta där, men mål är det absolut inte.
Citera
2020-02-17, 22:49
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Alla snackar om hur usla united är men vi har 6-0 på Chelsea i år och tagit poäng av alla storklubbar tom omöjliga Liverpool. Så det är knappast bara united som har kris
Citera
2020-02-17, 22:49
Medlem
hjaelploskilles avatar
hahaha De Gea dyker in i stolpen och domaren blåser bort Chelseas följande anfall
Citera
2020-02-17, 22:50
Medlem
SilviaNights avatar
Citat:
Jo, jag menar allvar. Man kan absolut inte döma mål för knuffen är en förseelse. Sen kan man ju dividera om det finns en straff att hitta där, men mål är det absolut inte.
Köper inte det alls. Att bli knuffad in i en motståndare som gör att den ramlar kan ju omöjligt resultera i frispark emot sig? Förseelsen som orsakar hela situationen är första knuffen av Unitedspelaren. Sedan blir det dominoeffekt.
Citera
2020-02-17, 22:50
Medlem
Trollfeeders avatar
Båda lagen har dragit en frispark runt muren i stolpen nu.

Och de Gea nere för räkning. Drog rätt in i stolpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in