2020-02-08, 07:37
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elisabethan

Själv är jag väldigt slampig och älskar män som visar att de är tillräckliga för min aptit. Inte slampa så som ons, jag menar att jag älskar en partner som tar för sig. Kan du förtydliga din fråga om laserbetalningen?

Låter faktiskt som en dunderflickvän isf. såvida du inte är ohyggligt ful.
Citera
2020-02-08, 07:41
Medlem
Hamsterbolls avatar
Du säger att du ser ut som om du fött 10 barn.

Jag har burit och fött fram 5 (!). Ja min kropp är förändrad och inte lika fin som innan. Men ja, min man blir fortfarande tillfredsställd. Vi har sex i princip varje dag, trots att barnen fortfarande är små. Efter många år ihop så vet vi vad vi gillar, båda får orgasmer, vi vågar testa nya saker, är modigare... skulle säga att sexet blir bättre med åren. Visst är mycket av attraktionen visuell, och det är viktigt att hålla sig i form! Men minst lika mycket handlar om känslan och vad man gör.
Citera
2020-02-08, 07:44
Medlem
Citat:
Han får göra som han vill med mig bara han inte pratar om dildo i sin ass eller bajs och kiss.

Själv är jag väldigt slampig och älskar män som visar att de är tillräckliga för min aptit. Inte slampa så som ons, jag menar att jag älskar en partner som tar för sig. Kan du förtydliga din fråga om laserbetalningen?
Ok tack för informationen 😁 jag menade hur ser den ut , J lopez t ex är inte känd för sina fina ögon 😜
Citera
2020-02-08, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r9Q8jRqe3
Då är du en winner. Bajs och sådant äckel är jag personligen inte intresserad av, snarare tvärtom.

Gillar dock dynamiken mellan daddy och little girl. Lydig little girl är allt. Oavsett uteseende och vikt, såvida det inte är extremt dvs, antingen jabba de hut eller ful som rymden. För mig är lydnad viktigare än utseende,till viss gräns såklart.

En Winner som så att han blir nöjd med vårt sexliv eller att han bara visar det för min skull utan att vara nöjd innerst inne?
Citera
2020-02-08, 07:57
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
En Winner som så att han blir nöjd med vårt sexliv eller att han bara visar det för min skull utan att vara nöjd innerst inne?

Gör en man nöjd sexuellt och du är en keeper. Jag har varit med en del ruggugglor genom åren, men helvete vad jag har lärt dem vara bra i sängen, vilket är det viktigaste imo.
Citera
2020-02-08, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r9Q8jRqe3
Låter faktiskt som en dunderflickvän isf. såvida du inte är ohyggligt ful.

Fulheten handlar väldigt mycket om övervikten, när jag är smal är jag varken riktigt eller riktigt snygg.

Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Du säger att du ser ut som om du fött 10 barn.

Jag har burit och fött fram 5 (!). Ja min kropp är förändrad och inte lika fin som innan. Men ja, min man blir fortfarande tillfredsställd. Vi har sex i princip varje dag, trots att barnen fortfarande är små. Efter många år ihop så vet vi vad vi gillar, båda får orgasmer, vi vågar testa nya saker, är modigare... skulle säga att sexet blir bättre med åren. Visst är mycket av attraktionen visuell, och det är viktigt att hålla sig i form! Men minst lika mycket handlar om känslan och vad man gör.

Upplever du att han verkligen njuter efter alla de åren och så många barn eller är det mer att han vill komma och bli lugn?

Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ok tack för informationen 😁 jag menade hur ser den ut , J lopez t ex är inte känd för sina fina ögon 😜

Jag skrev ju att jag är ful, j l rumpan växer ju inte på träden. Men som sagt så pratar vi om att jag ska träna och sånt innan jag blir ihop med honom.
Citera
2020-02-08, 08:05
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Hej

Har haft ett jätte konstigt liv, när andra ungdomar festade och hade sex hade jag jätte jobbigt och så fortsatte det. Nu är jag 30+ och pga mitt dåliga mående och tröstätande är min kropp så förstörd så man måste ha fått 10 barn för att ha en så sliten kropp. Vi pratar inte om lite celluliter här och där som de flesta får med åren. Vi pratar så förstörd så bristningar tillkommit på tom armar och sånt.

Om jag sliter min kropp till en form som åtminstone med kläder på ser attraktiv ut, alltid doftar gott och kroppsligt är redo att behaga honom. Finns det en chans att en man kan se sexighet i mig? Mina bästa år tillbringade jag i mörker med neddragna persienner.

När man är så deprimerad som jag är så kanske man är extra hopplös, nu menar jag inte kroppsbeskrivningen. Kroppsbeskrivningen ovan stämmer, men jag menar i övrigt. Är män så där mycket krävande som jag fått för mig? Jag tänker på prins carl philips förlovningsdag, bredvid honom stod sofia i sitt livs sämsta form och han tyckte sig ha fått en gåva när han egentligen skulle kunna få vilken tjej som helst som skulle vara perfektare än barbiedockor.

Jag ska vara ärlig och säga att om jag var den här prinsen skulle sofia inte ens varit en av dem jag skulle ens titta på. Snygg var hon i tvprogrammet och tom då kunde han få mycket snyggare tjejer.

Även om män blir kåta genom ögonen verkar det i slutändan finnas annat som gör er blinda.

Utgå ifrån att min kropp rent objektivt är så där förstörd som jag beskrev, går ner i vikt och doftar alltid gott och är snuskig och kåt stora delar av tiden. Kan en partner då tycka att jag är sexig trots ålder och kroppsbeskrivningen? Jag menar inte att han ska låtsas för min skull, jag menar om han innerst inne kan vara nöjd med sexlivet.

Var varken snälla eller elaka i era svar, var bara objektiva och säg som det är. Åtminstone kan du svara utifrån bara dig själv om du inte kan generalisera många mäns syn på saken.

Du får vänta tills prinsen skiljer sig och göra ett nytt försök då. I och för sig kan du börja stöta på prinsen redan nu då inte ens kungligheter är immuna mot varken otrohet eller dylsexi.
Citera
2020-02-08, 08:21
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
Fulheten handlar väldigt mycket om övervikten, när jag är smal är jag varken riktigt eller riktigt snygg.

Du kan komma undan med en hel del angående snyggheten sålänge du är bra i sängen.
Citera
2020-02-08, 08:55
Medlem
Citat:

Upplever du att han verkligen njuter efter alla de åren och så många barn eller är det mer att han vill komma och bli lugn?

Jag skrev ju att jag är ful, j l rumpan växer ju inte på träden. Men som sagt så pratar vi om att jag ska träna och sånt innan jag blir ihop med honom.
Ok ,lycka till👍
Citera
2020-02-08, 09:10
Medlem
goin-xxxls avatar
Självklart, själv föredrar jag kött på bena.
I slampig dress hade du säsfåttkerligen fått vara Carl Philips sub.
Senast redigerad av goin-xxxl 2020-02-08 kl. 09:12.
Citera
2020-02-08, 09:35
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Men va fan... det är väl bara att lägga 1-2 år på att fixa den kropp du vill ha. Ta tag i ditt liv. Sluta skriva med den dysfunktionella idioten som fantiserar om att du skall vara hans lilla pedofilflickvän.

Skaffa den kropp du själv vill ha. Sluta tänka på dig själv som att du inte duger till att vara annat än en spermahink.

Det finns ingen man i hela världen (som är friskt mentalt) som vill vara ihop med en spermahink.
Citera
2020-02-08, 09:52
Medlem
Vad som är vackert för en är inte det för en annan och tvärtom. Det gäller att träffa rätt partner som gillar det de ser helt enkelt. För mig så blir alltid min tjej vackrast i världen för mig efter ett tag. Då tittar inte ens jag efter andra tjejer.

Hade en arbetskompis en gång som gillade stora damer och då menar jag stora. Bara stora och jag menar vad de flesta skulle kalla tjocka, riktigt tjock. En kvinna han hade började banta och träna, blev både smal och riktigt vacker enligt alla andra. Då dumpade han henne och fann en tjock igen. Han gillade verkligen att ha en stor tjock kvinna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in