2020-06-15, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
haha Alfa aint runnin yet…trådkram

Nu känner jag i mina biologiska instinktsdjurskvinnokänslor att poddomanerna och deras gang läser allt här. Så…hoppas de börjar hinta lite mer till oss (som de redan gjort) för då kan det bli lite code language när vi nu inte kan ha body language.

Funkar inte det så kan vi inbilla oss att de gör det. Works for me

Mina biologiska killinstinkter säger mig att dom kommer bli lite sura på mig och försöka ge mig lite skäll över mitt senaste inlägg

Det kan dom gott få roa sig med då jag vet att jag har rätt
Citera
2020-06-15, 20:17
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graesklipparen
Har fått reda på sent om sänder att jag kallas för "killgubbe" i avsnitt nr 3 "MEMES HAR INTE FEL".

Vad är en killgubbe? Jag tycker personligen att jag är ser ut som en riktig karlakarl och hade hellre velat ha det epitetet. Att bli kallad killgubbe är under en rätthaverists värdighet, vänligen ta tillbaka detta!

Naje va taskigt. Men folk som håller på med åldersbullying har ofta fet åldersnoja själva. När jag var 14 och redan då visare än Dalai Lamas lama som inte var lam klädde de 18-åriga tjejerna ut sig till "fjortisar" genom att ha flätor och måla på fräknar. Jag tänkte…men ni är 18 och håller på så redan.

Hoppas de svarar dig.
Citera
2020-06-15, 22:05
Medlem
Graesklipparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Naje va taskigt. Men folk som håller på med åldersbullying har ofta fet åldersnoja själva. När jag var 14 och redan då visare än Dalai Lamas lama som inte var lam klädde de 18-åriga tjejerna ut sig till "fjortisar" genom att ha flätor och måla på fräknar. Jag tänkte…men ni är 18 och håller på så redan.

Hoppas de svarar dig.

Hoppas också på ett genmäle, detta var faktiskt lite under bältet.
Citera
2020-06-15, 22:48
Medlem
Besvärjarens avatar
Finns en uppenbar risk för rundgång när folk på forumet blir varse de FB-centriska poddar som dykt upp på sistone. Det är därför tur det finns nära på 20år av material att filtrera.

Jag är en edsvuren fiende till allting PK och till etablerad media men dessa damer lyckas faktiskt med konststycket att balansera sina egna åsikter och eventuella invändningar mot vad som skrivs med humor och allmän acceptans för sund polemik.
Citera
2020-06-16, 00:44
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hur vet du att hon är bisexuell? Jag har på senare tid bara sett tecken på att hon har spelar för det andra laget. Men jag ser gärna bevis för att hon gillar killar. Men som sagt, så känns det redan som att hon har valt den andra sidan, även om jag samtidigt tror att en bög-kvinna kommer ändra sig och bli hetero när hon träffar rätt man. Men orka lägga energi på det när hon redan har bundit upp sig i det förhållandet...

Hur? Man brukar vara det om man ligger både med tjejer och killar. Jaja, det är väl klart att man kan vara dragen mer åt ena hållet och då är det ju främst det som syns. Det kan ju även vara så att man dras mer åt ena hållet i takt med att livet knatar på, eller hur?
Citera
2020-06-16, 00:49
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Hur? Man brukar vara det om man ligger både med tjejer och killar. Jaja, det är väl klart att man kan vara dragen mer åt ena hållet och då är det ju främst det som syns. Det kan ju även vara så att man dras mer åt ena hållet i takt med att livet knatar på, eller hur?
Jaha, så Mia har förhållande med en kille?
Citera
2020-06-16, 00:52
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fast det är väl lite "Ny på forumet"-syndrom. I början så tycker man allt det knasiga är roligast. Alla knäppa människor och udda frågeställningar och om man hänger kvar så upptäcker man snart att det egentligen är den tråkiga biten och att det är det mer seriösa som forumets verkliga själ ligger. Och om man inte gör det, så börjar man klaga över att forumet var bättre förr. Innan det blev så seriöst.

Fast hur kan då folk på forumet tycka att podden är bra?
Citera
2020-06-16, 09:19
Medlem
Taeronais avatar
Hm. Håller med om att podden har tappat betydligt i kvalitet de senaste avsnitten.

För ett par veckor sedan försökte jag komma med lite artig, konstruktiv kritik i flashback-gruppen. Gav några förslag på gamla legendariska stötar som det vore roligt om de ville ta med (Hyland, någon?). Men då fick jag genast en ilsken tjej-mob på mig som gick till attack med diverse personliga förolämpningar. Inte för att det är podd-trions fel, men fick liksom en dålig smak i munnen. Funderade starkt på att bli patreon men har ingen lust att sälla mig till den skaran nu...

Nog för att fanatiska fans alltid är jobbiga, men ändå en jävla tråkig attityd i den där gruppen. Tänk om människor kunde försöka bete sig likadant på nätet som de gör i verkliga livet. Fast jag är väl bara naiv...
Senast redigerad av Taeronai 2020-06-16 kl. 09:22.
Citera
2020-06-16, 11:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
För att jag generaliserade en smula. Det finns givetvis folk som fortfarande tycker att tramset är det roligaste med forumet hur länge man än har hängt här.
Citera
2020-06-16, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det är väl också så att folk tycker olika, podden får trots allt en del kritik här. Sedan finns det andra (mig själv inräknad) som tycker att podden var bra till en början men nu verkar ha stagnerat avsevärt.
Citera
2020-06-16, 12:47
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taeronai
Hm. Håller med om att podden har tappat betydligt i kvalitet de senaste avsnitten.

För ett par veckor sedan försökte jag komma med lite artig, konstruktiv kritik i flashback-gruppen. Gav några förslag på gamla legendariska stötar som det vore roligt om de ville ta med (Hyland, någon?). Men då fick jag genast en ilsken tjej-mob på mig som gick till attack med diverse personliga förolämpningar. Inte för att det är podd-trions fel, men fick liksom en dålig smak i munnen. Funderade starkt på att bli patreon men har ingen lust att sälla mig till den skaran nu...

Nog för att fanatiska fans alltid är jobbiga, men ändå en jävla tråkig attityd i den där gruppen. Tänk om människor kunde försöka bete sig likadant på nätet som de gör i verkliga livet. Fast jag är väl bara naiv...
Amen. Dom djuren vill man inte vara en del av.
Citera
2020-06-16, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Amen. Dom djuren vill man inte vara en del av.
Sliddjuren? 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in