2024-10-10, 07:21
Medlem
Redegards avatar
Mår illa varje gång de sjunger. Stänger alltid av avsnittet och väntar tills nästa vecka och hoppas jag slipper deras tondöva röster.
Citera
2024-10-10, 13:08
Medlem
Efter senaste avsnittet av flashback forever spelats i mina lurar så tog ett random äldre avsnitt vid.

Avsnittet i fråga var #185 Hur man torrlägger en ungdomsfest från 24-03-12.

Att skrocka åt denna humortrio dela egna och andras upplevelser/teorier kring Systembolaget förgyllde min dag.

Lyssnar på podden när jag har städpassen på min arbetsplats och är just en av de anställda på Systembolaget.
Vet inte om det går att beskriva upplevelsen som meta eller surrealistisk, men kul var det.

Så underhållande att jag var tvungen att bryta min flashback-oskuld och skriva ett tackinlägg.

Kommer tipsa så många kollegor om som möjligt om avsnitt #185

Tack för showen!
Citera
2024-10-11, 02:07
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redegard
Mår illa varje gång de sjunger. Stänger alltid av avsnittet och väntar tills nästa vecka och hoppas jag slipper deras tondöva röster.

De må inte vara världens bästa sångerskor med deras version var trotts allt bättre än Fevens.
Citera
2024-10-11, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
De må inte vara världens bästa sångerskor med deras version var trotts allt bättre än Fevens.
Det säger egentligen ingenting med tanke på hur satans usel originalet är!
Citera
2024-10-12, 19:41
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Uuuuh. Oerhört uttjatat och oerhört tråkig poddradio. Missnöjda medelålders kvinnor som hånar och ser ner på oliktänkande.
Hör ni inte vilken superhipstah Ina är.
Fyfan.
Citera
2024-10-15, 11:43
Medlem
Yungvidzibois avatar
Tyckte förra veckans avsnitt var rätt kasst ärligt talat.
P-diddy är kanske lite för aktuellt, brukar vara roligare när de snackar om något mer oväntat i den sekvensen.
Emmas prata var sådär, tycker hennes prator generellt är ganska meh.
Tyckte att Inas prata var bäst, sångnummret hade de gärna fått skippa dock, eller, ibland kan det vara kul men låten de valde var redan dålig som den var
Citera
2024-10-15, 12:36
Medlem
Split-eds avatar
Tycker fortfarande podden håller måttet, även om jag märker att jag kanske är för lantis-dum för att förstå om många saker är ironi eller inte..

Är det någon som vet vilket radioprogram/pod som Ina Lundström är med i? Någon form av morgon radio eller liknande, dom pratar om det ibland, att hon ska vara någon form av tech-reporter typ?
Citera
2024-10-15, 12:53
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Är det någon som vet vilket radioprogram/pod som Ina Lundström är med i? Någon form av morgon radio eller liknande, dom pratar om det ibland, att hon ska vara någon form av tech-reporter typ?

Nyhetsshowen i GP.
https://www.gp.se/nyhetsshowen
Citera
2024-10-15, 19:52
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Nyhetsshowen i GP.
https://www.gp.se/nyhetsshowen

Tack, ska se om det går att ta fram delade avsnitt där hon förekommer
Citera
2024-10-15, 19:59
Medlem
Någon som har koll på att ”torrt snack” avsnittet om jag kan lyssna på de tidigare avsnittet om jag skulle bli patron nu? Är väldigt sugen på den om robotdammsugare
Citera
2024-10-16, 17:59
Medlem
ChiCoLas avatar
Tycker tyvärr podden har dalat.
De har gått på myten om sig själva . Ina som den coola häftiga . Mia som ska vara så sjukt introvert men ändå har en podcast . Och emma som någon straight man
Citera
2024-10-19, 00:28
Medlem
ErsByxlighets avatar
Podden var anledningen till att jag fick för mig att regga mig på flashback till slut, efter många års lurkande för skvaller om brott...

Sträcklyssnar på väg till jobbet och när jag gör tråkiga saker hemma. Är dock bara på avsnitt 70 något, så har en bra bit kvar innan jag är ikapp och kan uttala mig om den har dalat i kvalitet senaste tiden.

Måste säga att so far älskar jag den. Klart att det finns bättre och sämre diskussioner, men gillar variationen och att de skapar relationer med återkommande skribenter på forumet. Lika många som hissas som dissas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in