2022-09-07, 21:31
Medlem
GurkPorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Jaja då har man lyssnat igen.
Och som vanligt meh.
Jag hör inte vad skrollmia säger ca 43:26. "Kommer du first" ? Med anledning av att de dricker alkohol.
Jag har dragit tillbaka den där jävla baren till ca 43:26/7 43 gånger nu och fattar inte vad hon säger. Fattar ni hur svårt det är att pricka rätt på exakt sekund på luren.
Gaaaah
Jag tycker att logoped behöver kopplas in i vissa människors liv. Framförallt folk som har en tvärfräsig pod.

Comedy first tror jag
Citera
2022-09-07, 22:05
Medlem
peder_asts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
När det snackades ramsor kom jag plötsligt ihåg den gamla bamse-versionen som inte jag haft i åtanke på många år:

”Bamse knullar lille skutt i baken,
Åh vad skönt det är att vara naken.
Skalman runkar, farmor kokar honung,
Så att bamse kan få stånd igen!

Gang Bang uti alla hål
är mer än Mickelina tål
Men det är svårt att säga stopp
Med munnen full av snopp!”

https://youtu.be/ZyzVSX17FFY
Citera
2022-09-08, 08:21
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Otroligt roligt avsnitt, men förstår inte detta hat mot knogtricket?! Det är skit enkelt istället för att använda någon slags ramsa. Börja från vilken sida som helst (jag föredrar vänster) och börja räkna.
Citera
2022-09-09, 11:29
Medlem
huggormenstids avatar
En annan grej apropå bygg-snygg:

Jag brukar ofta tycka att tjejer i varselkläder är snygga. Jag tror att detta är någon slags arbetar-fetisch möjligen. Blonderat hår, trivselkilon, snus och piercing i läppen…. Det finns nåt där
Citera
2022-09-09, 15:15
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
En annan grej apropå bygg-snygg:

Jag brukar ofta tycka att tjejer i varselkläder är snygga. Jag tror att detta är någon slags arbetar-fetisch möjligen. Blonderat hår, trivselkilon, snus och piercing i läppen…. Det finns nåt där

Håller med dig. De verkar liksom friska och glada på något sätt. Och konstigt nog blir det porrigt.
Ambulanstjejer också, jäklar i mig.
Citera
2022-09-09, 15:22
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Håller med dig. De verkar liksom friska och glada på något sätt. Och konstigt nog blir det porrigt.
Ambulanstjejer också, jäklar i mig.

Ja men det är nog det! Glad, inte så jävla uptight, kan vara lite grov i mun. Ambulanstjejer har jag ingen relation till tyvärr. Däremot så mötte jag en hel del snygga Securitasbrudar när jag jobbade i butik för länge sen. Särskilt en kvinna som hämtade cash från butiken, otroligt charmig.
Citera
2022-09-10, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Det är komik på högsta nivå. Nästan så det lutar åt mentalt sjuk faktiskt.
Ett friskt och sunt sinne kan omöjligt formulera tanken.
Chocka oss alla med bevis och du vinner årets scoop
Ryktet kom från en polare som tittat en för många gånger ner i tjackpåsen! jag fick se filmen som han menade och det var inte Ina! men det var bra "ganska likt"

så vill man dra i struten till en "look a like" så sök på asian amateur milf anal!
Citera
2022-09-13, 23:14
Bannlyst
Dagens avsnitt (#119) var det sämsta jag hört på länge! Faaaan vad dåligt! Sämst ämnen, dålig stämning, första 15 min gick åt till att skryta om hur mycket tjejerna varit ute i svängen och privat skit. Uselt! Fittdåligt verkligen!

I förra avsnittet (#118) ang ramsor så uppstod det en fråga som jag har svaret på. Dessa ramsor (Curry-Curry-nam-nam-nam) och liknande, spreds genom att föräldrar skickade sina barn på kollo (brev från kolonien) under sommarlovet. Där träffades barn från alla olika samhällsklasser och områden runt om i Sverige, från ca 1970-90. Det fanns fritidsledare (peddon) men de lämnade kidsen ensamna nattetid. Följden blev bland annat dessa ramsor och där spreds även obscena varianter av vanliga visor samt kassetter med Eddie Meduza.

Dagens avsnitt var så fruktansvärt värdelöst så jag funderar på att köpa en biljett till Göteborg och smuggla in en godispåse med salta bomber. Sen precis när föreställningen drar igång öppnar jag påsen, tittar på godisen och skriker BOOOOMB!! Varpå halva publiken rusar ut skrikande i panik och sen när piketen och bombhundar kommer så säger jag: "Määh skojja ju bahh".
Citera
2022-09-17, 15:33
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TidensMysterium
Förödmjukande och vidrigt. Sitta hemma och se sin fru på film kyssa en annan man lidelsefullt, närbild av läpparna och tungorna i aktion... Och det slutar ju inte där i våra dagar, ofta är de nakna och man ser den andre mannen ligga på fruns tuttar medan han kysser henne. Det händer även att han penetrerar henne fast man inte får se det, men man hör det på hennes reaktion, det är inte spel. Går inte att spela den spontana reaktionen kvinnan får när en man tränger in i henne. Andningen, ljudet från strupan, ansiktsuttrycket... Sitta där som hennes äkta man och se på detta, veta att grannarna och vännerna och släkten och hela världen också sitter och ser på det och vet att det är din fru! Och inte bara en man och en film, men film efter film efter film, man efter man efter man. Även dina gemensamma barn med denna fru sitter och ser på sin mamma hångla eller knulla med en annan man på film! Hur cucked måste man inte vara för att tycka detta är okej?

Vill bara meddela att Emma knyckare gjort en … eh imitation av dig i det senaste avsnittet 😂
Senast redigerad av TrueC 2022-09-17 kl. 15:39.
Citera
2022-09-18, 08:26
Medlem
Ska se deras show snart i Göteborg. Har sett fram emot det länge. Sen jag blev rekommenderad att lyssna på podden förra midsommar har samtliga avsnitt lyssnats igenom om och om igen. Dem är störda, knäppa, grova i munnen, perversa, knasiga och mumsiga. Helt underbart! Skulle gärna ta en bärs med dem.
Citera
2022-09-18, 10:43
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultimahel
Ska se deras show snart i Göteborg. Har sett fram emot det länge. Sen jag blev rekommenderad att lyssna på podden förra midsommar har samtliga avsnitt lyssnats igenom om och om igen. Dem är störda, knäppa, grova i munnen, perversa, knasiga och mumsiga. Helt underbart! Skulle gärna ta en bärs med dem.
Jag antar att du gillar parlamentet också?
Citera
2022-09-18, 11:19
Medlem
Enmansdemos avatar
En av Inas vidriga förkortningar på ställen vi borde känna till var alltså "Kallis" som jag antar är ett (kall)badhus i Malmö

Var jag ensam? om att fantisera om att när Mia beskrev hur hon och Ina varit på konsert, så klippte
jag ut Euskefeurat ur mitt medvetande och klistrade istället in Ultima Thule, du vet mesiga tjejer
gillar ju hård musik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in