Dagens avsnitt (#119) var det sämsta jag hört på länge! Faaaan vad dåligt! Sämst ämnen, dålig stämning, första 15 min gick åt till att skryta om hur mycket tjejerna varit ute i svängen och privat skit. Uselt! Fittdåligt verkligen!
I förra avsnittet (#118) ang ramsor så uppstod det en fråga som jag har svaret på. Dessa ramsor (Curry-Curry-nam-nam-nam) och liknande, spreds genom att föräldrar skickade sina barn på kollo (brev från kolonien) under sommarlovet. Där träffades barn från alla olika samhällsklasser och områden runt om i Sverige, från ca 1970-90. Det fanns fritidsledare (peddon) men de lämnade kidsen ensamna nattetid. Följden blev bland annat dessa ramsor och där spreds även obscena varianter av vanliga visor samt kassetter med Eddie Meduza.
Dagens avsnitt var så fruktansvärt värdelöst så jag funderar på att köpa en biljett till Göteborg och smuggla in en godispåse med salta bomber. Sen precis när föreställningen drar igång öppnar jag påsen, tittar på godisen och skriker BOOOOMB!! Varpå halva publiken rusar ut skrikande i panik och sen när piketen och bombhundar kommer så säger jag: "Määh skojja ju bahh".