Citat:
Tack, kung. Det är bra att det finns trevliga och resonliga kungar som du i denna tråden. Riktigt tröttsamt med patrasket som istället för att bidra med något konstruktivt i debatten, bara skriker att man ska sticka ifall man har kritik. Så det är som sagt skönt att vissa har kvar vettet likt du.Jag kan gå i god för att DemonDeath inte behöver hjälp av en präst, jag är själv teolog. Avundsjuka är inte någon synd annat än för katolska kyrkan, och även där saknas det tillräckliga exegetiska evidens för att det ska klassificeras som synd. Du är troligen offer för den populärvetenskapliga myten om 7 dödssynder, som i filmen Sev7n. Det är fiktion från Hollywood, som mycket annat i politiken och statlig media.
Men för att relatera till podden så har både jag och DemonDeath och andra här i tråden kommit med flera konstruktiva tips och råd som podden bevisligen har anammat och tagit till sig, sin vana trogen dock utan att erkänna var de fått tipsen ifrån. Har de verkligen såna komplex att de inte kan erkänna att de faktiskt fått kreativa och bra tips från denna tråd? Eller Flashback?
Som sagt man ska tacka när man lånat något! det ingår i allmän hyfs och har inget med Bibeln att göra.
Men för att relatera till podden så har både jag och DemonDeath och andra här i tråden kommit med flera konstruktiva tips och råd som podden bevisligen har anammat och tagit till sig, sin vana trogen dock utan att erkänna var de fått tipsen ifrån. Har de verkligen såna komplex att de inte kan erkänna att de faktiskt fått kreativa och bra tips från denna tråd? Eller Flashback?
Som sagt man ska tacka när man lånat något! det ingår i allmän hyfs och har inget med Bibeln att göra.
Citat:
Tack kingen. Det var en svacka för podden. Hoppas att Ina och Emma lär sig av Mia. Mia har en bra streak på 2 avsnitt nu. Det funkar inte att gagga om shampoo, trollteorier om att suga snopp och uttjatade fördomar om Norrland som Emma och Ina gör.Ha en trevlig söndag Kings. 👑