• 5
  • 6
2020-04-05, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabygirlN
Jag är övertygad om att inställningen grundas på en stor osäkerhet i sig själv och speciellt vid kvinnor, därför vaknar ett hat emot kvinnor till liv och ännu värre kvinnor som är öppna med sin sexualitet.. det skadar deras små egon och känsla av manlighet 😆
En mycket klok analys. Jag har noterat att många män blir osäkra om de inte får styra i termer av att inte känna in kvinnans behov. Lite svårt att sätta ord på kanske, men det är skillnad på dominans med inkännande och rent utnyttjande, om jag säger så. Jag föredrar det förstnämnda alla dagar i veckan.

Sen kan utövandet ha olika uttryck ;-)
Citera
2020-11-19, 06:27
Medlem
I ett hälsosamt dom / sub, DDLG, Abdl förhållande skulle jag vilja påstå att det alltid är den undergivna som har den egentliga kontrollen och makten då man som dom hela tiden måste vara medveten om vilka gränser som finns.
Var hittar man tjejer som vill utforska sin DDlg - sida?
Citera
2020-12-03, 17:22
Medlem
Låter mycket intressant. Vart får man tag på tjejer som dig?
Finns det några dejtingsidor/appar eller liknande?
Citera
2020-12-03, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scratchy11
Låter mycket intressant. Vart får man tag på tjejer som dig?
Finns det några dejtingsidor/appar eller liknande?

Darkside
Citera
2020-12-03, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tripplehead
I ett hälsosamt dom / sub, DDLG, Abdl förhållande skulle jag vilja påstå att det alltid är den undergivna som har den egentliga kontrollen och makten då man som dom hela tiden måste vara medveten om vilka gränser som finns.
Var hittar man tjejer som vill utforska sin DDlg - sida?

Darkside
Citera
2020-12-05, 22:29
Medlem
Kan man hitta detta utan darkside??
Citera
2020-12-20, 00:03
Medlem
Nåt kinky som du till en början aldrig trott du skulle gilla men sen visat sig göra det?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in