2020-03-06, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabygirlN
.

Ja o min fru vill utveckla precis ett sånt ”förhållande”. Vi älskar rollspel. Vill fördjupa oss o göra de till lite mer än bara en lek.
Citera
2020-03-09, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faktist
Ja o min fru vill utveckla precis ett sånt ”förhållande”. Vi älskar rollspel. Vill fördjupa oss o göra de till lite mer än bara en lek.

Spännande! Jag hoppas ni upptäcker vad som passar er så ni får ut lika mycket av det som jag har fått 🥰
Ett tips är att experimentera men att ta det i små steg samt att man kommunicerar med varandra heeela tiden och stämmer av!
Citera
2020-03-09, 12:15
Medlem
Dom/Sub är en finkalibrerad relation.
Men i utlevande sammanhang med ev flera deltagande parter. Hur ser du på möjligheten att ha en långsiktig relation då?
Citera
2020-03-11, 17:51
Medlem
Citat:
Spännande! Jag hoppas ni upptäcker vad som passar er så ni får ut lika mycket av det som jag har fått 🥰
Ett tips är att experimentera men att ta det i små steg samt att man kommunicerar med varandra heeela tiden och stämmer av!

A kommunikation har vi förstått är a & o.
Pratar hela tiden om vad vi gillar så vi får ut allt av det.
Citera
2020-03-12, 05:22
Medlem
Vad tycker du om rape fetish? Och att gilla att ha sex när tjej/killen sover?
Citera
2020-03-16, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasseyF
Dom/Sub är en finkalibrerad relation.
Men i utlevande sammanhang med ev flera deltagande parter. Hur ser du på möjligheten att ha en långsiktig relation då?

För tillfället är jag inte intresserad att inleda en ny relation men säkerligen i framtiden :-)
Citera
2020-03-16, 04:36
Medlem
Citat:
För tillfället är jag inte intresserad att inleda en ny relation men säkerligen i framtiden :-)

Tack för svar. Så i dagsläget utövar du detta på klubbar eller?
Vilka klubbar är bäst?
Citera
2020-03-19, 23:45
Medlem
Vadå, är DDLG kopplat till att vara furry?
Citera
2020-03-20, 00:00
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forscha
Nej, varför tror du det?
Citera
2020-03-29, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forscha

Nej.
Citera
2020-03-29, 20:30
Medlem
[quote=EyyY|70659386]Vad tycker du om rape fetish? Och att gilla att ha sex när tjej/killen sover?
Jag har ingenting emot rapeplay mellan två samtyckande vuxna människor, det kan faktiskt vara riktigt sexigt att låta dig göra vad du gillar med mig och experimentera men det finns en hel del krav som jag aldrig hade kompromissat med.
Självklart har ni kommit överens om någorlunda gränser och utöver ett stoppord så bör man även ha lite fler ord eller signaler internt som chtex, eller om man inte vill avbryta helt utan ta det lite lugnare bara osv osv. Allt är mycket bättre om jag jag får dricka en riktig prosecco ist för halvtaskig prosecco
Det är rätt vanligt att utövare av sånt här på en ganska extrem nivå har signaler som tex 👍🏽 att eller ord som som betyder att jag inte använder stoppersen eller signalerar så (knackar 3 ggr hårt) betyder det att Daddy. Har fårktt fram att torka av och för att få se vad du tjejen ger killen för att han ska veta att hon har fritt fram att utnyttja min kropp och att motståndet och mina konkurrenter hann före den här gången 😈
Citera
2020-04-04, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Ett fenomen jag uppmärksammat på diskussionsforum inom BDSM, kink osv. är inlägg av typen här nedan. Dom brukar lite förenklat lyda "Hahaha, kom inte och tro att du vet något. Har du inte gjort det här och det här, i X antal år, på detta viset, så har du ingen erfarenhet alls." Detta blandas ofta med raljerande kring hur äkta, genuin och rätt skribentens egna BDSM-utövning är, samtidigt som det gärna i förlöjligande ordalag framhålls att dom som gör/gillar annorlunda är "wannabees"och sämre.

Undrar lite om detta är något du noterat och vad du tror inställningen beror på?
Dålig självkänsla? Liten kuk? Hävdningsbegär?

Jag är övertygad om att inställningen grundas på en stor osäkerhet i sig själv och speciellt vid kvinnor, därför vaknar ett hat emot kvinnor till liv och ännu värre kvinnor som är öppna med sin sexualitet.. det skadar deras små egon och känsla av manlighet 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in