[quote=EyyY|70659386]Vad tycker du om rape fetish? Och att gilla att ha sex när tjej/killen sover?
Jag har ingenting emot rapeplay mellan två samtyckande vuxna människor, det kan faktiskt vara riktigt sexigt att låta dig göra vad du gillar med mig och experimentera men det finns en hel del krav som jag aldrig hade kompromissat med.
Självklart har ni kommit överens om någorlunda gränser och utöver ett stoppord så bör man även ha lite fler ord eller signaler internt som chtex, eller om man inte vill avbryta helt utan ta det lite lugnare bara osv osv. Allt är mycket bättre om jag jag får dricka en riktig prosecco ist för halvtaskig prosecco
Det är rätt vanligt att utövare av sånt här på en ganska extrem nivå har signaler som tex 👍🏽 att eller ord som som betyder att jag inte använder stoppersen eller signalerar så (knackar 3 ggr hårt) betyder det att Daddy. Har fårktt fram att torka av och för att få se vad du tjejen ger killen för att han ska veta att hon har fritt fram att utnyttja min kropp och att motståndet och mina konkurrenter hann före den här gången 😈