• 1
  • 2
2020-02-05, 16:16
Medlem
En syrisk taxichaufför åtalas nu vid Solna tingsrätt för våldtäkt på en taxikund i november förra året. Här kan ni läsa stämningsansökan: https://minfil.com/VdebR1V4n8/Solna_..._Aktbil_65_pdf
Citera
2020-02-21, 09:18
Medlem
Dom: https://minfil.com/bbn2H8b6oe/Solna_...2020-02-13_pdf
Citera
2020-04-23, 12:10
Medlem
PuchMexicos avatar
Nyanländ började jobba inom taxi, andra dagen blev det lite våldtäkt

"Kvinnan hade varit ute och festat och beställde taxi. Under resan blev hon våldtagen av föraren från Syrien som precis hade börjat arbeta med att köra taxi. Kvinnan drabbades av psykiska problem efter våldtäkten. Straffet blev två års fängelse och skadestånd."

https://samnytt.se/arbetade-andra-da...-kund-i-bilen/

Så när blev våldtäkt en naturlig del av en taxiresa?

Nåja, han försökte väl vara skötsam och det gick bra första dagen men sedan kom vilddjurets sanna natur fram.

Men naturligtvis en del av den agenda som regeringen i samarbete med Bonniers bedriver, folk skall vara otrygga var dom än går och står, och agendan lyder att anstormningen aldrig får upphöra.

Naturligtvis antar jag att den arma människan som blev utsatt för detta kommmer fortsättningsvis rösta för mera elände, indoktrineringen sedan barnsben ser till detta.
Citera
2020-04-23, 12:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Festligt att han fått taxikort trots flera trafikbrott. Jag antar att man inte kollar sådant längre, då det kan anses "rasistiskt".

Osedvanligt ful arab förresten.
Citera
2020-04-23, 12:39
Medlem
Citat:
Hon låg i baksätet och började knäppa upp byxorna. Han blev jätteförvånad och gick ur bilen till henne i baksätet. Han sa åt henne att klä på sig och lämna bilen.

Då drog hon ned sina byxor till knäna. Han tog en hand under hennes huvud och lyfte upp henne för att få henne att vakna till. Han hade en känsla av att hon skulle kyssa honom då hon log.

Kan likväl vara fråga om en bait-rape. Finns många psykbrudar i Sverige. Nog svårt att hålla fingrarna i styr när någon sexar sig så. När hennes kompis dök upp skämdes hon säkert. Nåja, isf fick snubben en värdefull läxa om hur brudar här kan bete sig för att sätta dit en. Och vad fan är det för en taxi som inte verkar ha övervakningskameror?
Citera
2020-04-23, 12:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Kan likväl vara fråga om en bait-rape. Finns många psykbrudar i Sverige. Nog svårt att hålla fingrarna i styr när någon sexar sig så. När hennes kompis dök upp skämdes hon säkert. Nåja, isf fick snubben en värdefull läxa om hur brudar här kan bete sig för att sätta dit en. Och vad fan är det för en taxi som inte verkar ha övervakningskameror?
Där har du något. Jag trodde alla taxibilar hade kameror?
Citera
2020-04-23, 12:42
Medlem
RobbanUCs avatar
Ett långt fängelsestraff och sedan utvisning är enda rätta bestraffningen.
Citera
2020-04-23, 12:43
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Är det inte standardmodellen?
Citera
2020-04-23, 12:45
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Festligt att han fått taxikort trots flera trafikbrott. Jag antar att man inte kollar sådant längre, då det kan anses "rasistiskt".

Det syns att han är inavlad, IQ kan kan inte vara högt? Empati... på en psykopats nivå,
och han älskar islam

Han har runkat som en galning hemma efter den första dagen på jobbet och nästa dag är han plötsligt ensam i bilen med en svensk berusad kvinna och det är natt, han fick stake direkt,

det blev för mycket, frestelsen blev för stor och dessutom så är de väl alla horor, tänkte han, hon har säkert knullat me ett 50 tal män under sitt liv så vad spelar det för roll för henne om hon gör det med en till?
Dessutom är han en stolt muslim och arab och självaste profeten knullade jo otrogna och hade 2000 sexslavinnor, så vad är problemet?
Senast redigerad av rex144 2020-04-23 kl. 12:53.
Citera
2020-04-23, 12:53
Medlem
GeleZachas avatar
Hur nyanländ är han månntro? Jag skulle ju gärna vilja att de taxichaufförer jag åker med kan svenska i alla fall...
Citera
2020-04-23, 13:07
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Hur nyanländ är han månntro? Jag skulle ju gärna vilja att de taxichaufförer jag åker med kan svenska i alla fall...

Enligt den länkade artikeln kom han till Sverige hösten 2013, ansökte svenskt medborgarskap 2017, vilket beviljades i januari 2019, detta trots att han förekom i belastningsregistred till följd av en rad traikrelaterade brott.
Citera
2020-04-23, 13:17
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekerilar
Enligt den länkade artikeln kom han till Sverige hösten 2013, ansökte svenskt medborgarskap 2017, vilket beviljades i januari 2019, detta trots att han förekom i belastningsregistred till följd av en rad traikrelaterade brott.

och ändå fick han taxi legitimation?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in