2020-02-04, 20:49
Medlem
Ska på en större 3-dagars festival i sommar och undrade hur jag ska lägga upp intaget av substanser då 3 dagar på MDMA/E troligtvis inte kommer fungera. Hur ska jag lägga upp dessa tre dagar? Det jag tänkt ta är: MDMA/E, tjack och LSD.
Citera
2020-02-04, 20:52
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friskt
Ska på en större 3-dagars festival i sommar och undrade hur jag ska lägga upp intaget av substanser då 3 dagar på MDMA/E troligtvis inte kommer fungera. Hur ska jag lägga upp dessa tre dagar? Det jag tänkt ta är: MDMA/E, tjack och LSD.

LSD första dagen, MDMA andra och tjack tredje.
Citera
2020-02-04, 20:57
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Själv skulle jag säga MDMA på sista dagen. Tjack på andra.
Citera
2020-02-04, 21:14
Medlem
Intressant. Av vilka anledningar väljer ni dessa droger dom dagarna? Eller skjuter ni ifrån höften?
Citera
2020-02-05, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friskt
Intressant. Av vilka anledningar väljer ni dessa droger dom dagarna? Eller skjuter ni ifrån höften?

Antar att de syftar på att det kan slå fel med en MDMA avtändning på ett LSD rus, inte bästa settingen helt enkelt. Att spara avtändningen på tjacket och MDMA't tills efter festivalen.
Nu kanske du inte är så känslig och klarar dej fint utan ångest. Då kan du ta det i vilken ordning som helst.
Släng in lite 2cb eller annat kul att kombinera
Citera
2020-02-05, 01:06
Medlem
fredrochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jackan har sagt det. Den enda rätta ordningen för att inte förstöra den andre elr tredje.
Instämmer med andra ord.

Du vill inte vara trött när du kör syra, går det åt fanders har du de säkra och enkla substanserna kvar.
Alternativt tjack andra dagen om du vill avsluta med mys och sömn. Kan bli deppigt med at vid nedpackning av diverse packning. Däremot taktiskt, att fixa allt på tjack1.
Citera
2020-02-05, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrocha
Jackan har sagt det. Den enda rätta ordningen för att inte förstöra den andre elr tredje.
Instämmer med andra ord.

Du vill inte vara trött när du kör syra, går det åt fanders har du de säkra och enkla substanserna kvar.
Alternativt tjack andra dagen om du vill avsluta med mys och sömn. Kan bli deppigt med at vid nedpackning av diverse packning. Däremot taktiskt, att fixa allt på tjack1.

Okej det låter vettigt, tack för snabba svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in